Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Miksi muut 45 vuotiaat naiset näyttävät nuorilta

Vierailija
28.05.2016 |

Ja minulla on ryppyjä ja harmaita hiuksia? Ottavatkohan botoksia vähän väliä? Vanhojahan me jo ollaan.

Kommentit (120)

Vierailija
81/120 |
28.05.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Nelikymppiset miehet onkin haukuttu moneen kertaan ikälopuiksi papoiksi.

Niin, mutta av:n nelkytplus naiset ovat täysin sileäihoisia nuorekkaita naisia, joita kaikki luulevat kolmekymppisiksi :D Ja jos joku muuta väittää, se on tyhmä, sekaisin ja vailla käytöstapoja!

Miksi pitää ajatella noin mustavalkoisesti? Ei kukaan ole tainnut sanoa että kaikki n 45-v naiset näyttävät kolmikymppisiltä vaan että sellaisiakin on.

Samoin kun on myös naisia jotka kolmekymppisenä näyttävät nelikymppisiltä.

Miksi se on sinulle niin kova paikka?

En ole tuollaista väittänyt. Sinä sen sijaan väitit, että on olemassa täysin rypyttömiä yli nelikymppisiä, johon en itse usko, kun en ole koskaan sellaista nähnyt. Pyysin myös esimerkkejä, muttet niitä voinut antaa. Itse ajattelet aika mustavalkoisesti, kannattaisi mielummin hyväksyä tosiasiat kuin jatkaa turhaa jankkaamista.

En ole puhunut mitään täysin rypyttömistä nelikymppisistä. Vaan nlikympisistä joita ihan kasvojen(kin) perusteella luullaan kolmikymppisiksi.

Edelleen, mustavalkoinen olet sinä.

Ja jos olen vaikka työn merkeissä tavannut tällaisia naisia kuinka voisin heistä mitään kuvaa linkittää?

Mutta suomalainenhan ei usko ellei itse näe.

Osaatko lukea: pyysin linkittämään julkkisten kuvia, en työkavereidesi?

Kyllä tuolla aiemmin vain kiven kovaan väitit, että on olemassa rypyttömiä yli nelikymppisiä, ja naisia, jotka menevät nelikymppisenä kaksi-kolmekymppisistä. Joku myös kirjoitti, että heidän suvun naisilleen ryppyjä tulee vasta kuusikymppisenä! Sitten pikkusieluisesti loukkaannuit, kun kaikki eivät ole samaa mieltä. Hanki itsetunto, hyvä ihminen. Tuo ei ole normaalia. Jokainen saa olla muiden rypyistä juuri sitä mieltä, mitä haluaa! Sinua on kyllä vaikeaa uskoa keski-ikäiseksi juttujesi perusteella, menet kyllä henkisesti täysin kaksikymppisestä!

Sinä taidat nyt sekoittaa eri kommentoijat yhdeksi ja samaksi. En ole kertaakaan puhunut täysin rypyttömistä. Huomaan kyllä että vaadit julkkisten kuvia. En ole väittänyt että julkkikisissakin on joku ihan varmasti vaan rehellisesti sanonut että olen tavannut noin 45-vuotiaita naisia jotka (luonnollisesti) näyttävät paljon nuoremmalta. Mutta ymmärrettävästi en voi heidän kuviaan tänne linkittää.

Sinulla tässä ongelma on kun et sitä hyväksy. Ja lapselliselta vaikutat sinä.

Miksi muuten oletat että itse olisin keski-ikäinen? En omasta iästäni ole sanonut muistaakseni mitään.

Nyt en enää jatka tätä mihinkään johtamatonta väittelyä, olet päättänyt että jos sellaista julkkista ei sinulle kerrota/näytetä ei kukaan nainen voi sellaiselta näyttää.

Vierailija
82/120 |
28.05.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Säälittävää ettei osaa vanheta tyylikkäästi.Nämä nuorekkaat viisikymppiset ovat hupaisia sukupuolesta välittämättä

Taidamme puhua hivenen eri asiasta nuorekkaan luonnollisen ikääntymisen puitteissa.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
83/120 |
28.05.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei 45-vuotias vielä vanha ole, ainakaan minun mielestäni :)

N22

Vierailija
84/120 |
28.05.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joillain kommentoijalla ottaa vähän ikääntyminen koville :D Rohkeasti vaan aikaa varaamaan terapiaan!

Vierailija
85/120 |
28.05.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

No tuo että 45-vuotiasta luullaan parikymppiseksi, on ihan huuhaata. 5-10 vuotta voi luulla nuoremmaksi, mutta kyllä nelikymppisen iho ja koko olemus on eri kun parikymppisen. Laita kuva sinä nelivitonen!

Vierailija
86/120 |
28.05.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onko täällä jotain humalaisia kirjoittelemassa? Vai mielenterveysongelmaisia harhoineen?

Vierailija
87/120 |
28.05.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

No tuo että 45-vuotiasta luullaan parikymppiseksi, on ihan huuhaata. 5-10 vuotta voi luulla nuoremmaksi, mutta kyllä nelikymppisen iho ja koko olemus on eri kun parikymppisen. Laita kuva sinä nelivitonen!

Tuota jankkaajaa ei kannata ottaa tosissaan. Kauheat defenssit päällä. Olen kanssasi täysin samaa mieltä.

Vierailija
88/120 |
28.05.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minua on luultu aina sen viitisen vuotta nuoremmaksi. Ja sekin tuntuu hyvältä :) mulla on olemus sellainen nuorekas! Ja ehkä vähän ne vaatteetkin :)

Vierailija
89/120 |
28.05.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Joillain kommentoijalla ottaa vähän ikääntyminen koville :D Rohkeasti vaan aikaa varaamaan terapiaan!

Kyllä tässä alkaa hermot jo kiristyä.. minua ei kukaan luule nuoremmaksi kuin olen, en sellaista väitä enkä kuvittele enkä kaipaa mutta miksi on niin mahdoton uskoa tai hyväksyä että joku 40 tai 45 vuotias näyttää kymmenen vuotta nuoremmalta?

Vierailija
90/120 |
28.05.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joo, kyllä se viisi vuotta on aika maksimi. Monesti olen luullut 35 -vuotiasta 30-vuotiaaksi. Mutta tätä enemmän, en edes muista, milloin. Se on se olemus!! Ihon kunto vaihtelee ihmisillä tosi paljon. Olemus ei huijaa.

Vierailija
91/120 |
28.05.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tuota jankkaajaa ei kannata ottaa tosissaan. Kauheat defenssit päällä. Olen kanssasi täysin samaa mieltä.

Jankkaajallahan ne defenssit on,sillä joka ei kestä ajatusta että keski-ikäinen voi näyttää kolmekymppiseltä.

Ja ymmärryksessä muutenkin vikaa, minä ja moni muu huomaa että täällä on useampia kommetoijia kuin yksi joka yrittää saada häntä tajuamaan sen.

Vierailija
92/120 |
28.05.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Laita Ap kuva itsestäsi tai julkkiksesta, esimerkiksi että miltä sinun mielestäsi näyttää nelivitonen. Kiinnstaa jo oikeasti, että millainen on mielestäsi tyypillinen 45-v?

Henk koht en laita av:lle kuvaa itsestäni enkä tutuista. Saan tästä keskustelusta tosin melkein jo perverssiä egobuustausta, kun tunnen itseni tavallistakin nuoremmaksi...

T. Se jota luultiin salilla kakkosella alkavan ikäiseksi ja useasti 50-v mieheni lapseksi.

Vierailija
93/120 |
28.05.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Säälittävää ettei osaa vanheta tyylikkäästi.Nämä nuorekkaat viisikymppiset ovat hupaisia sukupuolesta välittämättä

Mitä huvittavaa tai säälittävää on jos olemus on nuorekas ilman botoxeja, hiustenvärjäyksiä, tekoräväkkyyttä jne? Nuorekkuuteen tai sen kuvitelmaan väkisin takertujat ovat hieman surullisia.

Vierailija
94/120 |
28.05.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Yleensä nämä "näytän kaksikymmentä nuoremmalta" -tyypit pukeutuvat valkoisiin consseihin ja muihin teinivaatteisiin. Ei mene läpi mulle ;)

Vierailija
95/120 |
28.05.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kyllä tässä alkaa hermot jo kiristyä.. minua ei kukaan luule nuoremmaksi kuin olen, en sellaista väitä enkä kuvittele enkä kaipaa mutta miksi on niin mahdoton uskoa tai hyväksyä että joku 40 tai 45 vuotias näyttää kymmenen vuotta nuoremmalta?

Hyvä, että alkaa sullakin vähän mieli muuttua ja mustavalkoisuus karista! Kukaanhan ei ole väittänytkään, ettei nelikymppinen voisi olla ikäistään nuoremman näköinen! Kyse oli rypyistä, niitä on tasan kaikilla nelikymppisillä ellei ole ottanut ruiskeita. Ja kukaan sen ikäinen ei tasan mene mistään parikymppisestä! Ehkä jonkun sokean tai mielistelijän silmissä korkeintaan. Uskottele itsellesi mitä haluat, totuus on tuo.

Vierailija
96/120 |
28.05.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Jankkaajallahan ne defenssit on,sillä joka ei kestä ajatusta että keski-ikäinen voi näyttää kolmekymppiseltä.

Ja ymmärryksessä muutenkin vikaa, minä ja moni muu huomaa että täällä on useampia kommetoijia kuin yksi joka yrittää saada häntä tajuamaan sen.

Ylläpito kyllä näkee, mistä ip:stä viestit tulee ;)

Vierailija
97/120 |
28.05.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Linkkaa nyt kuva 'oikeasta' 45-v:stä ap!

Vierailija
98/120 |
28.05.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Sinä et kestä totuutta siitä, että kukaan keski-ikäinen ei mene normaalista kolmekymppisestä :D Voi itku, eikö olekin kamalaa, kun kaikki eivät ole kanssasi samaa mieltä! Kyynel!

Vierailija
99/120 |
28.05.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä kysyn silloin tällöin joltain "yli-ikäiseltä" kassalla paperit ihan sen takia, että saan naisen hyvälle tuulelle ;) Samoin joku tehnyt tälle kuntosalinaiselle, joka näyttää kuulema parikymppiseltä :) M27

Vierailija
100/120 |
28.05.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

No sanotaanko niitä ryppyjä juonteiksi?! Niitä löytyy jo 25-vuotiailta. Eli niitä löytyy nelikymppisiltä kaikilta :)