Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Miksi muut 45 vuotiaat naiset näyttävät nuorilta

Vierailija
28.05.2016 |

Ja minulla on ryppyjä ja harmaita hiuksia? Ottavatkohan botoksia vähän väliä? Vanhojahan me jo ollaan.

Kommentit (120)

Vierailija
61/120 |
28.05.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Nelikymppiset miehet onkin haukuttu moneen kertaan ikälopuiksi papoiksi.

Niin, mutta av:n nelkytplus naiset ovat täysin sileäihoisia nuorekkaita naisia, joita kaikki luulevat kolmekymppisiksi :D Ja jos joku muuta väittää, se on tyhmä, sekaisin ja vailla käytöstapoja!

Vierailija
62/120 |
28.05.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kumma, että täällä näin paljon rypyttömiä ja aina vaan nuoria. Virtuaalimaailma taitaa nuorentaa. Toisin on tuolla oikeassa elämässä, on ryppyä, poimua, juonnetta, harmaita haivenia. Eihän ikääntymisessä mitään vikaa ole. Luonnollinen juttu.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
63/120 |
28.05.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen 45 ja tunnen itseni tosi nuoreksi. Menin vasta naimisiinkin viime vuonna ja lapsikin on vielä pieni. kuntosalilla käyn monta kertaa viikossa. Kun menin siellä rasvaprosenttimittaukseen, niin mittaaja kysyi ikääni, joka piti syöttää laitteeseen. Laittoi valmiiksi sormensa 2 kphdalle, kun luuli mua parikymppiseksi... Töissä kuulen koko ajan kommentteja, että väki luulee kolmikymppiseksi, mikä on ärsyttävää ja tuntuu vähättelyltä.

En ole koskaan polttanut tupakkaa, alkoholia kohtuudella, terveet elintavat ja hyvät geenit. Ei ole harmaita hiuksia vielä. Normaalipaino ja vaatteet nuorekkaita. En ole ottanut aurinkoa sitten 80-luvun ja käytän aina varjossakin täyssuojakerrointa ja hattua. Seksiä joka päivä. Myös asenne ratkaisee. Kun ajattelee olevansa nuori, niin ae näkyy. Jos pitää itseään ikäloppuna, niin alkaa näivettyä.

Vierailija
64/120 |
28.05.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Onko täällä muita ikäloppuja paikallakaan? Mitäs te nuoret olette mieltä asiasta?

Näin nuorempana voin sanoa, etten ole kyllä nähnyt yhtäkään nuoren näköistä luonnollisesti ikääntynyttä 45 v. ihmistä. En myöskään rypytöntä, vaikka netissä moni väittääkin sellainen olevansa. Kannattaisi hankkia uudet silmälasit...

No onpa erikoista. Itse en ainakaan tiedä suurimmasta osasta tapaamiani ihmisiä, minkä ikäisiä he ovat joten tuollaisen johtopäätöksen vetäminen on mahdotonta.

Mulla on sitten varmaan joku erityistaito, kun olen aina arvannut kaikkien iän suht oikein (+-5-vuotta). Veikkaan, etten ole ainoa.

Ei tuo ole mikään erityistaito että saattaa erehtyä ihmisten iän arvioinnissa viisi vuotta suuntaan tai toiseen.

No niinpä, ei minustakaan! Siksi sarkastisesti sitä erityistaidoksi nimitinkin, kun joku väitti ettei ihmisten ikää voi mitenkään osata päätellä oikein. Vaikka suurin osa ihmisistä pystyy arvioimaan iän oikein viiden vuoden tarkkuudella. Joten ei ole väliä, onko katselemasi ryppynaamainen ihminen 45 vai 50-vuotias, kun ryppyjä on joka tapauksessa.

Minä näen kyllä eron 45- ja 50-vuotiaan välillä. Samoin 40- ja 45-vuotiaan. Mutta tunnen myös nelikymmpisiä (jopa 45-vuotiaita) joita ihmiset jotka heitä eivät tunne luulevat kolmikymppisiksi. On heillä hienoisia juonteita ja uurteita mutta ikäisikseen ei kukaan heitä luule.

Miksi kukaan ei pysty edes linkkaamaan kuvaa tuollaisesta harvinaisuudesta, julkkista?! Siis 45 v. joka näyttää normaalilta kolmekymppiseltä? Ei ole järkeä väittää tuollaista, jos ei pysty asiaa mitenkään todistamaan.

Olisikohan kyse siitä, että kukaan ei halua olla kanssasi tekemisissä.

Varmaan, siitä sen on kiinni oltava :D Onhan se turhan jankkaaminen netissä kivempaa, kuin todistella väitteitään todeksi!

Vierailija
65/120 |
28.05.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä olen 41 ja aika vanhan näköinen. Tukka olisi jo ihan harmaa jos en värjäisi. Värjään kerran kuussa saman väriseksi kuin mulla oli nuorena (keski/tummanruskea). Harmaantuminen alkoi jo 30-vuotiaana, kuten isällänikin. 

Ryppyjä mulla on ollut jo parikymppisenä, silloin alkoi tulla vaakasuoria ilmeryppyjä otsaan. 25-vuotiaana huomasin silmänalusryppyjä ja syvät rypyt nenästä suuhun. Kaulalle on tullut paljon ryppyjä 30 jälkeen, samoin dekolteelle, jossa nykyisin menee oikein syvät "ryppyjen joet" kohti tissien väliä olkapäiltä.

En ole elänyt epäterveellisesti, ryypännyt, tupakoinut tms. Minä nyt vaan olen vanhaa tekoa, kuten suvussani taitaa olla kaikki. Ei asia minua erityisesit haittaakaan, koska mulle ei ole mikään ihanne olla nuorekas. Ihmettelen, miksi jotkut sellaista ihailee, en tiedä mitä nuoren näköisyydellä tekisi.

Vierailija
66/120 |
28.05.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Niin, mutta av:n nelkytplus naiset ovat täysin sileäihoisia nuorekkaita naisia, joita kaikki luulevat kolmekymppisiksi :D Ja jos joku muuta väittää, se on tyhmä, sekaisin ja vailla käytöstapoja!

Miksi pitää ajatella noin mustavalkoisesti? Ei kukaan ole tainnut sanoa että kaikki n 45-v naiset näyttävät kolmikymppisiltä vaan että sellaisiakin on.

Samoin kun on myös naisia jotka kolmekymppisenä näyttävät nelikymppisiltä.

Miksi se on sinulle niin kova paikka?

Vierailija
67/120 |
28.05.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Olen 45 ja tunnen itseni tosi nuoreksi. Menin vasta naimisiinkin viime vuonna ja lapsikin on vielä pieni. kuntosalilla käyn monta kertaa viikossa. Kun menin siellä rasvaprosenttimittaukseen, niin mittaaja kysyi ikääni, joka piti syöttää laitteeseen. Laittoi valmiiksi sormensa 2 kphdalle, kun luuli mua parikymppiseksi... Töissä kuulen koko ajan kommentteja, että väki luulee kolmikymppiseksi, mikä on ärsyttävää ja tuntuu vähättelyltä.

En ole koskaan polttanut tupakkaa, alkoholia kohtuudella, terveet elintavat ja hyvät geenit. Ei ole harmaita hiuksia vielä. Normaalipaino ja vaatteet nuorekkaita. En ole ottanut aurinkoa sitten 80-luvun ja käytän aina varjossakin täyssuojakerrointa ja hattua. Seksiä joka päivä. Myös asenne ratkaisee. Kun ajattelee olevansa nuori, niin ae näkyy. Jos pitää itseään ikäloppuna, niin alkaa näivettyä.

Vielä... mieheni on 50 v. Olemme käyneet tänä vuonna muutamassa asuntonäytössä. Kahdessa niistä myyjä on luullut miestäni isäkseni... Mikä on minusta hauskaa ja kuittailen siitä miehelle aina, häntä tosin ei ole paljon naurattanut... :)

Vierailija
68/120 |
28.05.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Onko täällä muita ikäloppuja paikallakaan? Mitäs te nuoret olette mieltä asiasta?

Näin nuorempana voin sanoa, etten ole kyllä nähnyt yhtäkään nuoren näköistä luonnollisesti ikääntynyttä 45 v. ihmistä. En myöskään rypytöntä, vaikka netissä moni väittääkin sellainen olevansa. Kannattaisi hankkia uudet silmälasit...

No onpa erikoista. Itse en ainakaan tiedä suurimmasta osasta tapaamiani ihmisiä, minkä ikäisiä he ovat joten tuollaisen johtopäätöksen vetäminen on mahdotonta.

Mulla on sitten varmaan joku erityistaito, kun olen aina arvannut kaikkien iän suht oikein (+-5-vuotta). Veikkaan, etten ole ainoa.

Ei tuo ole mikään erityistaito että saattaa erehtyä ihmisten iän arvioinnissa viisi vuotta suuntaan tai toiseen.

No niinpä, ei minustakaan! Siksi sarkastisesti sitä erityistaidoksi nimitinkin, kun joku väitti ettei ihmisten ikää voi mitenkään osata päätellä oikein. Vaikka suurin osa ihmisistä pystyy arvioimaan iän oikein viiden vuoden tarkkuudella. Joten ei ole väliä, onko katselemasi ryppynaamainen ihminen 45 vai 50-vuotias, kun ryppyjä on joka tapauksessa.

Minä näen kyllä eron 45- ja 50-vuotiaan välillä. Samoin 40- ja 45-vuotiaan. Mutta tunnen myös nelikymmpisiä (jopa 45-vuotiaita) joita ihmiset jotka heitä eivät tunne luulevat kolmikymppisiksi. On heillä hienoisia juonteita ja uurteita mutta ikäisikseen ei kukaan heitä luule.

Miksi kukaan ei pysty edes linkkaamaan kuvaa tuollaisesta harvinaisuudesta, julkkista?! Siis 45 v. joka näyttää normaalilta kolmekymppiseltä? Ei ole järkeä väittää tuollaista, jos ei pysty asiaa mitenkään todistamaan.

Varmaan, siitä sen on kiinni oltava :D Onhan se turhan jankkaaminen netissä kivempaa, kuin todistella väitteitään todeksi!

Sinähän se jankuttaja olet. Kenelläkään ei ole velvollisuutta laittaa siviilien kuvia tänne. Jos ketään naturellia nuorelta näyttävää keski-ikäistä ei tule mieleen se on sinusta todiste että "tavallisissa" ihmisissä ei sellaisia ole?

Ei sen ulkoisen olemuksen iän kanssa niin väliä mutta koitapa kasvaa henkisesti.

Vierailija
69/120 |
28.05.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Miksi pitää ajatella noin mustavalkoisesti? Ei kukaan ole tainnut sanoa että kaikki n 45-v naiset näyttävät kolmikymppisiltä vaan että sellaisiakin on.

En ole tuollaista väittänyt. Sinä sen sijaan väitit, että on olemassa täysin rypyttömiä yli nelikymppisiä, johon en itse usko, kun en ole koskaan sellaista nähnyt. Pyysin myös esimerkkejä, muttet niitä voinut antaa. Itse ajattelet aika mustavalkoisesti, kannattaisi mielummin hyväksyä tosiasiat kuin jatkaa turhaa jankkaamista.

Vierailija
70/120 |
28.05.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Sinähän se jankuttaja olet. Kenelläkään ei ole velvollisuutta laittaa siviilien kuvia tänne. Jos ketään naturellia nuorelta näyttävää keski-ikäistä ei tule mieleen se on sinusta todiste että "tavallisissa" ihmisissä ei sellaisia ole?

Ei sen ulkoisen olemuksen iän kanssa niin väliä mutta koitapa kasvaa henkisesti.

Pyysin julkkiksen kuvaa, en saanut kuin yhden, jolla oli ryppyjä ja oli ihan ikäisensä näköinen. Luulisi niitä nuoren näköisiä julkkiksistakin löytyvän, jos tuttavapiirissäsikin on monta? Vai mitä?

Vierailija
71/120 |
28.05.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tuo multipeukuttaja on niin säälittävä

Vierailija
72/120 |
28.05.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

En ole tuollaista väittänyt. Sinä sen sijaan väitit, että on olemassa täysin rypyttömiä yli nelikymppisiä, johon en itse usko, kun en ole koskaan sellaista nähnyt. Pyysin myös esimerkkejä, muttet niitä voinut antaa. Itse ajattelet aika mustavalkoisesti, kannattaisi mielummin hyväksyä tosiasiat kuin jatkaa turhaa jankkaamista.

En ole puhunut mitään täysin rypyttömistä nelikymppisistä. Vaan nlikympisistä joita ihan kasvojen(kin) perusteella luullaan kolmikymppisiksi.

Edelleen, mustavalkoinen olet sinä.

Ja jos olen vaikka työn merkeissä tavannut tällaisia naisia kuinka voisin heistä mitään kuvaa linkittää?

Mutta suomalainenhan ei usko ellei itse näe.

Vierailija
73/120 |
28.05.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Miksi oletat että joku on multipeukuttaja? Koska et halua uskoa/hyväksyä että jotkut naiset näyttävät ikäistään paljonkin nuoremmalta niin luulet että joku epätoivoisesti multipeukuttaa?

Vierailija
74/120 |
28.05.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Pyysin julkkiksen kuvaa, en saanut kuin yhden, jolla oli ryppyjä ja oli ihan ikäisensä näköinen. Luulisi niitä nuoren näköisiä julkkiksistakin löytyvän, jos tuttavapiirissäsikin on monta? Vai mitä?

Mä luulen et ne nuorekkaat naiset joita itse muutaman tunnen osaksi ovat säilyttäneet nuorekkuutensa kun eivät ole käyttäneet (joutuneet käyttämään) meikkivoiteita yms. Ja elintavat ovat erinomaiset.

Vierailija
75/120 |
28.05.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

En ole puhunut mitään täysin rypyttömistä nelikymppisistä. Vaan nlikympisistä joita ihan kasvojen(kin) perusteella luullaan kolmikymppisiksi.

Edelleen, mustavalkoinen olet sinä.

Ja jos olen vaikka työn merkeissä tavannut tällaisia naisia kuinka voisin heistä mitään kuvaa linkittää?

Mutta suomalainenhan ei usko ellei itse näe.

Osaatko lukea: pyysin linkittämään julkkisten kuvia, en työkavereidesi?

Kyllä tuolla aiemmin vain kiven kovaan väitit, että on olemassa rypyttömiä yli nelikymppisiä, ja naisia, jotka menevät nelikymppisenä kaksi-kolmekymppisistä. Joku myös kirjoitti, että heidän suvun naisilleen ryppyjä tulee vasta kuusikymppisenä! Sitten pikkusieluisesti loukkaannuit, kun kaikki eivät ole samaa mieltä. Hanki itsetunto, hyvä ihminen. Tuo ei ole normaalia. Jokainen saa olla muiden rypyistä juuri sitä mieltä, mitä haluaa! Sinua on kyllä vaikeaa uskoa keski-ikäiseksi juttujesi perusteella, menet kyllä henkisesti täysin kaksikymppisestä!

Vierailija
76/120 |
28.05.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meillä oli hiljan lukion luokakokous, 44-45-vuotiaita ollaan nyt. Suurin osa näytti ihan ikäiseltään, joku superruskea laiheliini vanhemmaltakin mutta oli siinä joukossa muutama joita olisin luullut yli kymmenen vuotta nuoremmaksi jollen olisi tuntenut heitä.

Kyllä se ihan mahdollista on vaikka suht harvinaista.

Eivät mitään silosiloihoisia olleet mutta ihan kolmikymppisistä menisivät, niin hienoiset olivat naururypyt.

Vierailija
77/120 |
28.05.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eli jos 45-vuotias näyttää nuorelta niin häntä luullaan ikäistään nuoremmaksi! Siis miltä sitten oikein kuuluu näyttää että uskotaan 45-vuotiaaksi, jos nuorekasta luullaan nuoremmaksi. Kertokaapa se!

Vierailija
78/120 |
28.05.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Miksi oletat että joku on multipeukuttaja? Koska et halua uskoa/hyväksyä että jotkut naiset näyttävät ikäistään paljonkin nuoremmalta niin luulet että joku epätoivoisesti multipeukuttaa?

En. Vaan siksi, että sama tyyppi käy multipeukuttamassa kerrallaan omia viestejänsä. Se on ihan yleistä tällä palstalla, etenkin noiden aspergerin oloisten jankkaajien kohdalla.

Vierailija
79/120 |
28.05.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Nimenomaan. Tämä yksi jankkaaja vastailee useammalle ihmiselle, luullen "sinä" -sanan käytöstä päätellen puhuvansa vain yhden kanssa :-) Aika huvittavaa :-)

Vierailija
80/120 |
28.05.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Säälittävää ettei osaa vanheta tyylikkäästi.Nämä nuorekkaat viisikymppiset ovat hupaisia sukupuolesta välittämättä