LähiTapiola kokemukset
Moi! Luin Iltasanomista kuin LähiTapiola on jälleen ansioitunut huijaamalla aivovammaiselta nuorelta tuen http://www.iltasanomat.fi/terveys/art-2000001188222.html
Minulla oli 7 vuotta sitten käsittämätön vääntö siitä, kun eivät millään olisi halunneet antaa lakiapua, josta tosiaan olin maksanut vakuutuksessa (kotivakuutus). Sanoivat vaan, ettei vika ollut meidän, mutta se pitäisi kyllä siellä oikeudessakin todistaa eikä heidän puhelinarvionsa nyt vain riittänyt. Hyppyyttivät päiviä maksullisella linjalla asiakaspalvelijalta toiselle. Lopulta kaiken joutui tekemään itse kalleimmasta kotivakuutuksesta huolimatta.
Nyt kaveri tasan samassa tilanteessa, kun tuli vesivahinko. Ai että! Onko muilla (hyviä tai) huonoja kokemuksia kyseisestä puljusta? Hirveätä saastaa ainakin asiakaspalvelu. Ehkä jotain 100 euron puhelimia saa korvauksesta, mutta yrittäkääpä edes laillisin keinoin saada sitä palvelua, joka sopimuksessa lukee ja samaan aikaan toisen tiimin asianajaja painaa päälle. Luulin, että multa menee henki.
Tapaus päättyi itselleni siinä mielessä onnellisesti, että lakkasin ottamasta yhteyttä LähiTapiolaan ja keskityin vain oikeusjuttuun. Kolme vuotta meni, mutta me voitettiin. Ei toivoakaan, että tästä vakuutusyhtiöstä saisi edes sitä apua, josta on maksanut.
Kommentit (143)
Nyt äkkiä vakuutukset pois lähitapiolasta siellä on näin sairasta sakkia töissä
https://urkki.net/anni-torn-ja-hanen-tappajansa-jukka-hyttinen-olivat-t…
Sen lisäksi että lähitapiola on täysi HUIJAREITTEN PESÄ
https://www.mtv.fi/uutiset/kotimaa/artikkeli/ratsastusturmassa-vammautu…
Tapiolan lähiö on rauhallinen ja miellyttävä, kauppoja hieman huonosti tarjolla. Muuten voisin muuttaa.
Siirryin Op pohjolaan jo vuosi sitten lt:sta ja oli hyvä päätös. Maksut aleni ja korvaukset maksetaan mukisematta, tosin en korvauksia kt:sta hakenut koskaan.
Kaikki vakuutukset Lähi-Tapiolassa ja ollut joka kerta hyviä kokemuksia, on ollut sitten kyseessä kotivakuutus, autovakuutus tai lasten sairauskuluvakuutus.
Päätökset tulleet nopeasti, samoin korvaukset.
Sain ystävällisen soiton tulla konttorille laittamaan vakuutukset kuntoon. Sovimme ajan. Saas nähdä miten suu pannaan kun tapaamme. sillä minulla on maksuhäiriömerkintöjä 16.
"Minulla oli 7 vuotta sitten käsittämätön vääntö siitä, kun eivät millään olisi halunneet antaa lakiapua, josta tosiaan olin maksanut vakuutuksessa (kotivakuutus). Sanoivat vaan, ettei vika ollut meidän, mutta se pitäisi kyllä siellä oikeudessakin todistaa eikä heidän puhelinarvionsa nyt vain riittänyt. Hyppyyttivät päiviä maksullisella linjalla asiakaspalvelijalta toiselle. Lopulta kaiken joutui tekemään itse kalleimmasta kotivakuutuksesta huolimatta."
Ei hele! Siis tämä on täysin minun kokemukseni. Tapahtui muutama vuosi sitten. Kodissa oli vesivahinko, joka ei ollut minun vaan taloyhtiön vika. Kuitenkin tätä piti lähteä oikeudessa todistamaan. LähiTapiola KIELTÄYTYI auttamasta, koska kyseessä ei ollut minun vikani. Maksoin korkeinta mahdollista vakuutusta ja lakiapu piti siihen kuulua. Jouduin palkkaamaan oman asianajajan ja juuri hyppyytettiin tunnista toiseen näillä maksullisilla linjoilla. EI ENÄÄ IKINÄ!
Pitäisi tehdä joku ilmoitus kuluttajasuojaan, mutta silloin ei jaksanut, koska oli muutenkin niin stressaava tilanne.
Montako sataa lähitapiolan oseketta omistat?🤣
Omat kokemukset on myönteisä. Eli lasten tapaturma ja sairausvakutuksesat olaan saatu korvaukset ihan ehtojen mukaan.
Ja kerran vaikeassa tilanteessa, minulla jäi korvaukset yhden vuoden aikana hakematta. Eli Tapiolassa kannatti, ennen vanhaan hakea korvaukset kerran vuoteen. Hain sitten kahden vuoden korvaukset ja Tapiola maksoi.
Eli he maksoivat meidän perheelle noin 1000 euroa korvauksia, joiden hakuaika oli jo mennyt.
Eli olen tyytyväinen asikas.
Meillä olisi ollut 1000€:n verran vakuutusmaksuja muutamana kuukautena vuodessa. Yritettiin muutamaan otteeseen saada ne jakautumaan tasaisemmin, mutta heidän tarjouksensa oli nitoa vakuutusmaksut yhdeksi. Sama summa olisi siis mennyt mutta vaan yhdellä laskulla! Siirrettiin sitten vakuutukset muualle poislukien lasten vakuutuksia, joihin olisi siirron vuoksi tullut rajoituksia korvattavuuteen.
Syy-yhteys on se, ettei mitään korvata, väkeä värvätään kadulta, josta johtuen virkailijat eivät tiedä mistään mitään. Jokainen sanoo samasta asiasta eri lailla.
Lapseni kaatui kotipihalla pyörällä ja satutti olkavartta. Ei mennyt tapaturmana, koska tapaukseen ei liittynyt toista osapuolta joka olisi yllättävän, ennalta arvaamattoman tapahtuman aiheuttanut (esim kissa, koira olisi juossut eteen)
Vakuutusvirkailjan sanoin tuo ei täytä tapaturman kriteereitä vaan tuo on normaalia elämään kuuluvaa tapahtumaa.
Hän antoi esimerkin.. jos henkilö kävelee tiellä ja kompastuu omiin jalkoihinsa ja loukkaa itsensä niin se ei ole tapatuma vaan odottamaton tapahtuma joka ei kuulu korvauksen piiriin.
Me vaihdoimme Tapiolasta tämän jälkeen kaikki vakuutukset pois. Voi olla että kaikki vakuutusyhtiöt ovat yhtä kieroja
Luottamus yhtiötä kohtaan romahti roimasti kun kyseisessä puljussa töissä oleva yritti saada muutettua vakuutuslausuntoansa (jonka minä totuudenmukaiseksi kirjoitin) soittelemalla minulle itkien ja uhkaillen.
Vierailija kirjoitti:
Lapseni kaatui kotipihalla pyörällä ja satutti olkavartta. Ei mennyt tapaturmana, koska tapaukseen ei liittynyt toista osapuolta joka olisi yllättävän, ennalta arvaamattoman tapahtuman aiheuttanut (esim kissa, koira olisi juossut eteen)
Vakuutusvirkailjan sanoin tuo ei täytä tapaturman kriteereitä vaan tuo on normaalia elämään kuuluvaa tapahtumaa.
Hän antoi esimerkin.. jos henkilö kävelee tiellä ja kompastuu omiin jalkoihinsa ja loukkaa itsensä niin se ei ole tapatuma vaan odottamaton tapahtuma joka ei kuulu korvauksen piiriin.Me vaihdoimme Tapiolasta tämän jälkeen kaikki vakuutukset pois. Voi olla että kaikki vakuutusyhtiöt ovat yhtä kieroja
No ei mee noin! Ei tarvitse toista osapuolta!
Ainakin oli mennyt huonosti kun katsoo puolivuotiskatsausta. Pitääkö katsoa jokin muu vakuutusyhtiö.
Vierailija kirjoitti:
Luottamus yhtiötä kohtaan romahti roimasti kun kyseisessä puljussa töissä oleva yritti saada muutettua vakuutuslausuntoansa (jonka minä totuudenmukaiseksi kirjoitin) soittelemalla minulle itkien ja uhkaillen.
Sama suomeksi?
Otin tänään LähiTapiolasta yksityishenkilön tapaturmavakuutuksen. Halpa alle 30 euroa per vuosi. Kuka tietää paljonko on korvauksen omavastuu, ei näy esitteissä?
Siellä toimii hyvin RAHASTUS . Ja jos tulee vahinkotapahtuma katsotaan, ukon/akan
SOSIAALITURVATUNNUS. Ja jos tuota ikää on kertynyt yli (80) vuotta toimii ainoastaan
vakuutusten maksaminen. Ja tämähän on maantapa täällä Suomen maassa ihmiskidutuksen
luvatussa valtiossa. Salainen eutanasia on jo ollut voimassa vuosikymmeniä tässä iässä ja
valtakunnan erityisessä suojeluksessa.
Samanlaisia ne on kaikki vakuutusyhtiöt. Kaipa niillä on samat metodit, kuin "parkkipirkoilla" tietty määrä pitää sakottaa päivässä. Vakuutusvirkailija joutuu tarkkailun alle, jos hyväksyy jokaisen vahingonkorvauksen. Jollekin asiakkaalle se "tyhjä arpa" osuu väkisinkin.
Vasarahai kirjoitti:
Samanlaisia ne on kaikki vakuutusyhtiöt. Kaipa niillä on samat metodit, kuin "parkkipirkoilla" tietty määrä pitää sakottaa päivässä. Vakuutusvirkailija joutuu tarkkailun alle, jos hyväksyy jokaisen vahingonkorvauksen. Jollekin asiakkaalle se "tyhjä arpa" osuu väkisinkin.
Kannattaa joskus oikeasti tutustua vakuutusyhtiöiden korvausprosenttiin. Kyllä siellä korvauksen epäämiseen on oikeasti oltava hyvä syy. Virheitä toki tekijöille sattuu, ne kyllä korjataan, kun siitä hoksauttaa.
Lähitapiolan puolivuotistulos on heikentynyt huomattavasti verrattuna viime vuoteen.