Pitikö sun olla vielä niin reilukin!?!
Älkää lynkatko heti :( Olen ollut ihastunut varattuun mieheen yli vuoden. En tiennyt, että on varattu.
Oltiin samassa opiskelupaikassa minä 27 ja se 34. Viime marraskuussa meillä oli luokan pikkujoulut ja tämä mun ihastuskin oli siellä. Juttelin sen kanssa pitkään tai oikeestaan mä juttelin sille nousuhumalassa kaikkea.. voi miten noloa, en sano mitä, mutta voitte arvata. Joku puoli tuntia siitä se oli lähtenyt jo pois. Koululla se oli sellainen ihana ja kiva, jollainen aina on, eikä jälkeenkään ollut mitenkään outo. Ihan vaan ystävällinen, ei muuta. Aina se moikkaa kun nähdään ja juttelee välillä ihan tavallisia asioita. No, meillä oli eilen viimeinen koulupäivä ja sen jälkeen jatkot. Joskus 9 maissa illalla tulin saunasta ja ajattelin, että nyt tai ei koskaan, mä meen ja kerron sille mitä siitä ajattelen ettei huomenna kaduta kun koulu on ohi, enkä varmaan sitä enää näe. Nolottaa ihan helvetisti. Tietysti nousuhumalassa tää tuntui hyvältä idealta eikä sanoja tullut säästettyä. Tänään maa voisi niellä ja toisaalta oon surullinen. Sain pakit. Ensin se meni hieman vaisuksi ja sitten sai sanottua, että sillä on vaimo! Me ollaan kyllä juteltu tässä parin vuoden aikana montakin kertaa, mutta ei koskaan silleen juteltu jos ymmärrätte mitä tarkoitan? Se oli hetken aika hiljaa ja sitten sanoi, että se on tosi otettu ja että mä olen sen mielestä tosi mukava ja nätti, kiva opiskelukaveri, mutta mulla on vaimo. Selvinpäin olisin varmaan hajonnut siihen paikkaan. Selvinpäin en toisaalta olisi ehkä ihan just niitä sanoja käyttänyt, mitä just ennen olin suustani päästänyt, mutta joo.. Se siis sanoi, että sillä on vaimo, että se rakastaa vaimoaan ja että sen vaimo on hyvä tyyppi ja niillä on hyvä yhdessä, ettei se oikeen näe muita naisia "sillä tavalla" ja se on pahoillaan jos on antanut jotain muuta ymmärtää. Sitten se sanoi, että hän ei myöskään koskaan pettäisi vaimoaan, ettei sellainen ole minkään arvoista. Tuntia myöhemmin se lähti jo pois. Kävi moikkaamassa vielä ja toivottamassa hyvää jatkoa. Sanoi, ettei sen myöhempään taaskaan ole, koska niillä on huomenna, siis tänään, saunan maalaaminen.
Mä en kestä! Tekis mieli laittaa sille joku viesti, että sori ja toisaalta hävettää niin helvetisti. Mä oon niin rakastunut siihen, että kipeetä tekee ja sitten se on vielä tollanen reilu jätkä. Uskollinen ja kiva. maalaa saunaa. Kirosana.
Kommentit (63)
Vierailija kirjoitti:
Fiksu mies.
Vinkki jatkoa varten: anna parisuhteissa elävien olla rauhassa, tuntuipa sinusta ihan miltä tahansa.
Kas, hysteerinen mamma saapui linjoille. Kaikkien parisuhdestatuksesta tai tuntemuksista ei aina saa heti selvää, eikä ihastumiselleen varsinaisesti voi mitään. Aapeella ei ole suunnitelmissa avioliiton rikkominen, kunhan nyt sattui ihastumaan varattuun. Varmaan harmittaa ja turhaan hävettääkin, ettei tajunnut tilannetta aiemmin ja kuvitteli kaikkea muuta.
Vierailija kirjoitti:
Luulenpa että et pääse yli koska luulet edelleen että sulla on mahdollisuuksia tuohon mieheen. Vaikka mies ei ole sinusta kiinnostunut. Tuo näkyillään ei tarkoita: "Oon ihastunut ja haaveilen vain seuraavasta kerrasta kun tulet humalassa juttelemaan ja tunnustamaan rakkauttasi". Sulla on joku tyhjiö elämässä mitä täytät tällä haaveilulla muka-täydellisestä miehestä. Voit tuhlata siihen toki niin monta vuotta kuin haluat mutta sitten huomaat olleesi viimeiset x vuotta rakastunut haavekuvaan ja muu elämä ja miehet jääneet elämättä. Puhun ihan kokemuksen rintaäänellä..vaikka olet miehen mielestä kiva ja nätti niin hänen vaimossaan on ominaisuuksia joita sinussa ei tuon miehen näkökulmasta ole; kenties vaimo on kauniimpi, fiksumpi, tasapainoisempi, hauskempi, mystisempi, mielenkiintoisempi jne. Sun pitää löytää mies joka suhtautuu sinuun kuin tuo mies vaimoonsa eikä pidä jotakuta muuta parempana.
Mä luulen, että se näkyillään on vaan kohtelias heitto tai liittyy siihen risteeilyyn. E se ole sellainen, että se ajattelisi tästä varmaan yhtään mitään. Se on kiva tyyppi, kaikkien kaveri, aina mukava ja jotenkin helppo seuramies olematta lipevä yhtään. Se on vaan kiva.
Täydellinen mies. Sellainen se on, mutta se on naimisissa ja se rakastaa vaimoaan. Silleen se on. En mä mitään haaveile tässä tilanteessa uskotellen, että tilanne muuttuisi mitenkään edukseni ja hienoahan se on, että mies on tuollainen vaimoaan kohtaan. Pakko sellaista on ihailla. Pitikö sun olla vielä niin reilukin on otsikossa, kun siltä se tuntuu. Että oilisi edes ollut vähän paska, niin ei tuntuisi niin kurjalta. Mutta ei, se on kiva mennen tullen.
Pitää löytää kesämies itselle :D
Laita nyt vähintään viikon päästä joku viesti taas! Ihmetteleehän se jos susta ei mitään kuulu. Jos et muuten pysty niin ota vähän rohkaisuryyppyä, että pystyt kirjoittamaan viestin.
Oletko varma että olet 27v etkä 17v? Se on ihan ok että ihastuu, mutta älä nyt jää siihen vollottamaan tai miettimään mitään turhaa. Eteenpäin vain. Älä nolaa itseäsi tai menee se ystävyyskin.
Vierailija kirjoitti:
Laita nyt vähintään viikon päästä joku viesti taas! Ihmetteleehän se jos susta ei mitään kuulu. Jos et muuten pysty niin ota vähän rohkaisuryyppyä, että pystyt kirjoittamaan viestin.
Parempi ottaa ihan kunnolla ryyppyä, hommata ukulele kainaloon ja soittaa serenadi miehen talon edustalla. Keskellä yötä, epätoivoisesti ja kovaa.
Vierailija kirjoitti:
Tosi hauska. Arvot kohdallaan. Hanki samalla kesäkissakin.
Eihän tuossa nyt mitään noloa ollut, rohkeasti hoidit homman ja mies fiksusti.
Jos et olisi ottanut tunteitasi puheeksi, et olisi saanut vieläkään tietää miehen elävän jo rakkautta vaimonsa kanssa, eli tosi hyvä kun otit puheeksi!
Nyt voit keskittyä muihin asioihin ja faktat tietäen unohtaa miehen, äläkä laita sille enää mitään viestiä.
Viestittely tuon jälkeen menee jo vähän asiattomaksi ja ehkä noloksikin sun kannalta.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tosi hauska. Arvot kohdallaan. Hanki samalla kesäkissakin.
En mä viitti. Kissat on niin kivoja. Kesämiehet pärjää syksyn tullen omillaankin ;D
Uusi nousuhumala ja uusi kohde kehiin. Siinä varma lääke.
Et ole rakastunut koska et ole viettänyt miehen kanssa edes puolta päivää kahdestaan. Et tiedä YHTÄÄN millainen parisuhde teillä olisi tai millainen mies on kotioloissa. Mitä jos se ei vaikka tykkää harrastaa seksiä kuin kerran kuussa. Soittaa joka päivä monta kertaa äidilleen joka ei hyväksy ketään miehen naista mutta mies väittää sinua mustasukkaiseksi kun puhut asiasta. On sitä mieltä että Hitler oli hyvä tyyppi. Ehkä teillä ei olisi mitään muuta puhuttavaa kuin se miten paljon rakastat miestä. Ehkä te ette nauraisi ikinä samoille asioille. Olet siis ihastunut tyyppiin jota et tunne kunnolla, et rakastunut.
Vierailija kirjoitti:
Yli 30 vuotiaat kunnolliset miehet ja monet kunnottomat vaan nyt on kyllä varattuja järestään.
Tiedän useita yli 30v kunnollisia miehiä. Osa vieläpä sellaisia etteivät ole olleet koskaan suhteessa
Jos se oikeesti olis niin reilu, niin varmasti jossakin vaiheessa olisi tullut se vaimo puheeksi. Ja miksi ei sormusta sormessa? Sori nyt ap, mutta luulen, että kaveri on hiukan pelimies ja pönkitti miehistä egoaan kun sai sut rakastumaan. Älä ole naiivi. Kun sitten kerroit tunteesi, meni miehellä pupu pöksyyn. Nää on niin nähty.
Nimim.
Ukkomiehet jahtaavat
Vierailija kirjoitti:
Et ole rakastunut koska et ole viettänyt miehen kanssa edes puolta päivää kahdestaan. Et tiedä YHTÄÄN millainen parisuhde teillä olisi tai millainen mies on kotioloissa. Mitä jos se ei vaikka tykkää harrastaa seksiä kuin kerran kuussa. Soittaa joka päivä monta kertaa äidilleen joka ei hyväksy ketään miehen naista mutta mies väittää sinua mustasukkaiseksi kun puhut asiasta. On sitä mieltä että Hitler oli hyvä tyyppi. Ehkä teillä ei olisi mitään muuta puhuttavaa kuin se miten paljon rakastat miestä. Ehkä te ette nauraisi ikinä samoille asioille. Olet siis ihastunut tyyppiin jota et tunne kunnolla, et rakastunut.
Ihastumisesta tässä onkin puhuttu. Mutta pointtisi on muuten hyvä, ihastuminen henkilöön jota ei varsinaisesti tunne, on monesti enemmänkin omien ihanteiden siirtämistä tiettyyn henkilöön. Jos tilanne ei etene mihinkään varsinaiseen, voi ihastuksesta olla vaikea pyristellä eroon (luotu fantasia, jota ruokitaan jatkuvasti omilla haavekuvilla).
On kokemusta kirjoitti:
Jos se oikeesti olis niin reilu, niin varmasti jossakin vaiheessa olisi tullut se vaimo puheeksi. Ja miksi ei sormusta sormessa? Sori nyt ap, mutta luulen, että kaveri on hiukan pelimies ja pönkitti miehistä egoaan kun sai sut rakastumaan. Älä ole naiivi. Kun sitten kerroit tunteesi, meni miehellä pupu pöksyyn. Nää on niin nähty.
Nimim.
Ukkomiehet jahtaavat
Komppaan. Eikä tuo nyt mitenkään erityisen reilu ollut. Ihan tavallinen.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ihastumisesta tässä onkin puhuttu. Mutta pointtisi on muuten hyvä, ihastuminen henkilöön jota ei varsinaisesti tunne, on monesti enemmänkin omien ihanteiden siirtämistä tiettyyn henkilöön. Jos tilanne ei etene mihinkään varsinaiseen, voi ihastuksesta olla vaikea pyristellä eroon (luotu fantasia, jota ruokitaan jatkuvasti omilla haavekuvilla).
Kukaan ei koskaan voi tuntea toista kunnolla. Itse olen eronnut, ja kolme lasta tein miehen kanssa, jonka luulin tuntevani... no, enpä tuntenut. Yhdessä kymmenen vuotta.
Sä mokaat viimeistään siellä risteilyllä.. jätä se mies parka rauhaan.
Sitten vaan otsa pystyssä kohti uusia pettymyksiä.
Unohda. Meressä on paljon kalaa. Nää on firmojen ja koulujen juhlissa peruskauraa. Akat aikansa juoruaa ja sitten tulee toinen aihe.
Vierailija kirjoitti:
Sä mokaat viimeistään siellä risteilyllä.. jätä se mies parka rauhaan.
Sitten vaan otsa pystyssä kohti uusia pettymyksiä.
No ei nyt kannata huolestua. Tuskin se sun ukkos kuitenkaan oli...
Naimisissa tai ei, niin karkuunhan tuo olisi mahdollisesti juossut kuitenkin kun nainen kertoo tunteistaan.
Mä en ole jutellut sen kanssa vain nousuhumalassa. kerroin sen jo tossa ekalla sivulla. Kahdesti olen avautunut pirullisessa nousuhumalassa, mutta muuten olen jutellut ihan selvänä. Melkein joka arkipäivä jotain. Me ei vaan olla koskaan puhuttu "silleen" vaan ihan opiskelujutuista mitä on ollut just silloin tai jostain ihan tavallaisista päivän jutuista.
20/20 Mä en siis tiennyt hänen olevan varattu. Minkä mä tunteilleni voin? En aio toimia tunteideni mukaan. Kunnioitan kyllä häntä ja hänen vaimoaan ja ihailen, että on tuollainen mies olemassa, mutta ei se yhtään auta siihen, että olen niin hiton rakastunut siihen ja se nyt sattuu. Ymmärrätkö?