Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Pitikö sun olla vielä niin reilukin!?!

Vierailija
28.05.2016 |

Älkää lynkatko heti :( Olen ollut ihastunut varattuun mieheen yli vuoden. En tiennyt, että on varattu.

Oltiin samassa opiskelupaikassa minä 27 ja se 34. Viime marraskuussa meillä oli luokan pikkujoulut ja tämä mun ihastuskin oli siellä. Juttelin sen kanssa pitkään tai oikeestaan mä juttelin sille nousuhumalassa kaikkea.. voi miten noloa, en sano mitä, mutta voitte arvata. Joku puoli tuntia siitä se oli lähtenyt jo pois. Koululla se oli sellainen ihana ja kiva, jollainen aina on, eikä jälkeenkään ollut mitenkään outo. Ihan vaan ystävällinen, ei muuta. Aina se moikkaa kun nähdään ja juttelee välillä ihan tavallisia asioita. No, meillä oli eilen viimeinen koulupäivä ja sen jälkeen jatkot. Joskus 9 maissa illalla tulin saunasta ja ajattelin, että nyt tai ei koskaan, mä meen ja kerron sille mitä siitä ajattelen ettei huomenna kaduta kun koulu on ohi, enkä varmaan sitä enää näe. Nolottaa ihan helvetisti. Tietysti nousuhumalassa tää tuntui hyvältä idealta eikä sanoja tullut säästettyä. Tänään maa voisi niellä ja toisaalta oon surullinen. Sain pakit. Ensin se meni hieman vaisuksi ja sitten sai sanottua, että sillä on vaimo! Me ollaan kyllä juteltu tässä parin vuoden aikana montakin kertaa, mutta ei koskaan silleen juteltu jos ymmärrätte mitä tarkoitan? Se oli hetken aika hiljaa ja sitten sanoi, että se on tosi otettu ja että mä olen sen mielestä tosi mukava ja nätti, kiva opiskelukaveri, mutta mulla on vaimo. Selvinpäin olisin varmaan hajonnut siihen paikkaan. Selvinpäin en toisaalta olisi ehkä ihan just niitä sanoja käyttänyt, mitä just ennen olin suustani päästänyt, mutta joo.. Se siis sanoi, että sillä on vaimo, että se rakastaa vaimoaan ja että sen vaimo on hyvä tyyppi ja niillä on hyvä yhdessä, ettei se oikeen näe muita naisia "sillä tavalla" ja se on pahoillaan jos on antanut jotain muuta ymmärtää. Sitten se sanoi, että hän ei myöskään koskaan pettäisi vaimoaan, ettei sellainen ole minkään arvoista. Tuntia myöhemmin se lähti jo pois. Kävi moikkaamassa vielä ja toivottamassa hyvää jatkoa. Sanoi, ettei sen myöhempään taaskaan ole, koska niillä on huomenna, siis tänään, saunan maalaaminen.

Mä en kestä! Tekis mieli laittaa sille joku viesti, että sori ja toisaalta hävettää niin helvetisti. Mä oon niin rakastunut siihen, että kipeetä tekee ja sitten se on vielä tollanen reilu jätkä. Uskollinen ja kiva. maalaa saunaa. Kirosana.

Kommentit (63)

Vierailija
61/63 |
29.05.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Näin käy usein, toista ei vaan kiinnosta. Siitä sitten vaan seuraavaan.

Meneekö se teillä kaikilla oikeasti noin helposti ohi? Siis ihastuminen, tunteet? Onko teillä niitä oikeasti?

Vierailija
62/63 |
29.05.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Laita nyt vähintään viikon päästä joku viesti taas! Ihmetteleehän se jos susta ei mitään kuulu. Jos et muuten pysty niin ota vähän rohkaisuryyppyä, että pystyt kirjoittamaan viestin.

Parempi ottaa ihan kunnolla ryyppyä, hommata ukulele kainaloon ja soittaa serenadi miehen talon edustalla. Keskellä yötä, epätoivoisesti ja kovaa.

HAHAHAHAHA! Ukulele? Ukulele ja kaislahame? Mut jos ei. On sellaiset takavasemmalle ja unohda koko homma fiilis. Ihastushäätäjäiset. Se ei vaan mene kuten haluaisin ihan heti. Ehkä toi ukuleleserenadi olisikin ratkaisu. Ei olisi mieshuolia johonkaan aikaan, kun olisin punomassa koreja pöpilässä :D

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
63/63 |
29.05.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minusta ainakin ap:n ihastus vaikuttaa reilulta. Omaa kokemusta on tunteiden kertomisesta ja sen perusteella fiksu ja kypsä miehen reagoiminen ei ole kauhean yleistä.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme yhdeksän kuusi