Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Pitikö sun olla vielä niin reilukin!?!

Vierailija
28.05.2016 |

Älkää lynkatko heti :( Olen ollut ihastunut varattuun mieheen yli vuoden. En tiennyt, että on varattu.

Oltiin samassa opiskelupaikassa minä 27 ja se 34. Viime marraskuussa meillä oli luokan pikkujoulut ja tämä mun ihastuskin oli siellä. Juttelin sen kanssa pitkään tai oikeestaan mä juttelin sille nousuhumalassa kaikkea.. voi miten noloa, en sano mitä, mutta voitte arvata. Joku puoli tuntia siitä se oli lähtenyt jo pois. Koululla se oli sellainen ihana ja kiva, jollainen aina on, eikä jälkeenkään ollut mitenkään outo. Ihan vaan ystävällinen, ei muuta. Aina se moikkaa kun nähdään ja juttelee välillä ihan tavallisia asioita. No, meillä oli eilen viimeinen koulupäivä ja sen jälkeen jatkot. Joskus 9 maissa illalla tulin saunasta ja ajattelin, että nyt tai ei koskaan, mä meen ja kerron sille mitä siitä ajattelen ettei huomenna kaduta kun koulu on ohi, enkä varmaan sitä enää näe. Nolottaa ihan helvetisti. Tietysti nousuhumalassa tää tuntui hyvältä idealta eikä sanoja tullut säästettyä. Tänään maa voisi niellä ja toisaalta oon surullinen. Sain pakit. Ensin se meni hieman vaisuksi ja sitten sai sanottua, että sillä on vaimo! Me ollaan kyllä juteltu tässä parin vuoden aikana montakin kertaa, mutta ei koskaan silleen juteltu jos ymmärrätte mitä tarkoitan? Se oli hetken aika hiljaa ja sitten sanoi, että se on tosi otettu ja että mä olen sen mielestä tosi mukava ja nätti, kiva opiskelukaveri, mutta mulla on vaimo. Selvinpäin olisin varmaan hajonnut siihen paikkaan. Selvinpäin en toisaalta olisi ehkä ihan just niitä sanoja käyttänyt, mitä just ennen olin suustani päästänyt, mutta joo.. Se siis sanoi, että sillä on vaimo, että se rakastaa vaimoaan ja että sen vaimo on hyvä tyyppi ja niillä on hyvä yhdessä, ettei se oikeen näe muita naisia "sillä tavalla" ja se on pahoillaan jos on antanut jotain muuta ymmärtää. Sitten se sanoi, että hän ei myöskään koskaan pettäisi vaimoaan, ettei sellainen ole minkään arvoista. Tuntia myöhemmin se lähti jo pois. Kävi moikkaamassa vielä ja toivottamassa hyvää jatkoa. Sanoi, ettei sen myöhempään taaskaan ole, koska niillä on huomenna, siis tänään, saunan maalaaminen.

Mä en kestä! Tekis mieli laittaa sille joku viesti, että sori ja toisaalta hävettää niin helvetisti. Mä oon niin rakastunut siihen, että kipeetä tekee ja sitten se on vielä tollanen reilu jätkä. Uskollinen ja kiva. maalaa saunaa. Kirosana.

Kommentit (63)

Vierailija
41/63 |
29.05.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mä en ole jutellut sen kanssa vain nousuhumalassa. kerroin sen jo tossa ekalla sivulla. Kahdesti olen avautunut pirullisessa nousuhumalassa, mutta muuten olen jutellut ihan selvänä. Melkein joka arkipäivä jotain. Me ei vaan olla koskaan puhuttu "silleen" vaan ihan opiskelujutuista mitä on ollut just silloin tai jostain ihan tavallaisista päivän jutuista.

20/20 Mä en siis tiennyt hänen olevan varattu. Minkä mä tunteilleni voin? En aio toimia tunteideni mukaan. Kunnioitan kyllä häntä ja hänen vaimoaan ja ihailen, että on tuollainen mies olemassa, mutta ei se yhtään auta siihen, että olen niin hiton rakastunut siihen ja se nyt sattuu. Ymmärrätkö?

Ja sinulla ei koko vuoden aikana vilkkunut kertaakaan, että hei, minä olen ihastunut ja tuo mies puhuu vain koulujuttuja? Siitä voisi päätellä, että mies ei ole kiinnostunut.

Vierailija
42/63 |
29.05.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Se kyllä on totta että ei sellaista satunnaista pettämistäkään harrastavat lie sellaisen kanssa petä joka on ihan rakastunut jo ennen kuin mitään on tapahtunutkaan. Tietää ongelmia jo valmiiksi. Myös sinkku saattaa säikähtää jos puolituttu julistaa syviä tunteitaan vaikkei olla ikinä mistään kunnolla edes juteltu. Tulee epävakaa vaikutelma tällaisesta ihmisestä (olen itse ollut se ihminen nimittäin. Ja olen epävakaa persoonallisuus psykiatrinkin mukaan joten tyypit oli ihan oikeassa : D )

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/63 |
29.05.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

nii et oikke reilua!!!!!! pitäköö omansa vaa..

Vierailija
44/63 |
29.05.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sinua ap taitaa myös vaivata limerenssi mikä on täälläkin ollut esillä. En osaa linkittää mutta kannattaa googlettaa. "Ensin henkilö on mielessä 30 % ajasta, sitten 100 %" - eroaa rakastumisesta siinä että henkilö on mielessä vaikkei tältä ole saanut mitään vastakaikua.

Vierailija
45/63 |
29.05.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

En nyt tajua miten mies tossa oli erityisen reilu.

Joko tää on provo, tai sitten ap on aika kujalla näistä ukkomiesten säädöistä.

Vierailija
46/63 |
29.05.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Sinua ap taitaa myös vaivata limerenssi mikä on täälläkin ollut esillä. En osaa linkittää mutta kannattaa googlettaa. "Ensin henkilö on mielessä 30 % ajasta, sitten 100 %" - eroaa rakastumisesta siinä että henkilö on mielessä vaikkei tältä ole saanut mitään vastakaikua.

Mene sinä limerenssityyppi siitä nyt vaikka kalastamaan. En jaksa kun tunget sitä joka ketjuun. Oliko se sun gradun aihe tai jotain?

Vierailija
47/63 |
29.05.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

On kokemusta kirjoitti:

Jos se oikeesti olis niin reilu, niin varmasti jossakin vaiheessa olisi tullut se vaimo puheeksi. Ja miksi ei sormusta sormessa? Sori nyt ap, mutta luulen, että kaveri on hiukan pelimies ja pönkitti miehistä egoaan kun sai sut rakastumaan. Älä ole naiivi. Kun sitten kerroit tunteesi, meni miehellä pupu pöksyyn. Nää on niin nähty.

Nimim.

Ukkomiehet jahtaavat

Ei ole pelimies. Me oltiin samassa opintoryhmässä, eli tehtiin samoja juttuja samassa porukassa. Ei niissä puhuttu omista asioista ja toi sormusjuttu ei ole yhtään outoa meidän alalla. Itselläni ei ole edes korviksia koululla. Ne on hieman vaarallisia, kaikki korut siis, joista voi jäädä kiinni.

Vierailija
48/63 |
29.05.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Öööö, reilu? Miten?

Saat paremman.

Vierailija
49/63 |
29.05.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

On kokemusta kirjoitti:

Jos se oikeesti olis niin reilu, niin varmasti jossakin vaiheessa olisi tullut se vaimo puheeksi. Ja miksi ei sormusta sormessa? Sori nyt ap, mutta luulen, että kaveri on hiukan pelimies ja pönkitti miehistä egoaan kun sai sut rakastumaan. Älä ole naiivi. Kun sitten kerroit tunteesi, meni miehellä pupu pöksyyn. Nää on niin nähty.

Nimim.

Ukkomiehet jahtaavat

Ei ole pelimies. Me oltiin samassa opintoryhmässä, eli tehtiin samoja juttuja samassa porukassa. Ei niissä puhuttu omista asioista ja toi sormusjuttu ei ole yhtään outoa meidän alalla. Itselläni ei ole edes korviksia koululla. Ne on hieman vaarallisia, kaikki korut siis, joista voi jäädä kiinni.

Mä vähän epäilen tätä sun tarinaasi kun siinä on niin paljon yksityiskohtia joista ihmiset voi tunnistaa. Tai sitten olet poikkeuksellisen yksinkertainen.

Niin tai näin, uutta ja isompaa matoa tai parempi trolli.

Vierailija
50/63 |
29.05.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voi hitto! Limerenssi? Pitääkö nykyään luokitella kaikki jutut oudosti. Ihan tavallinen ihastuminen on niin lääst siisön ilmeisesti. Ihmiset ihastuu, pettyy ja unohtaa aikanaan. Ei se sen ihmeellisempää ole.

Vierailija
51/63 |
29.05.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Sä mokaat viimeistään siellä risteilyllä.. jätä se mies parka rauhaan.

Sitten vaan otsa pystyssä kohti uusia pettymyksiä.

No ei nyt kannata huolestua. Tuskin se sun ukkos kuitenkaan oli...

Totta turiset. Rakastan naista.

Vierailija
52/63 |
29.05.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

On kokemusta kirjoitti:

Nimim.

Ukkomiehet jahtaavat

Mä vähän epäilen tätä sun tarinaasi kun siinä on niin paljon yksityiskohtia joista ihmiset voi tunnistaa. Tai sitten olet poikkeuksellisen yksinkertainen.

Niin tai näin, uutta ja isompaa matoa tai parempi trolli.

Miten vaan ja tuskin. Ja so what.

Vierailija
53/63 |
29.05.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Se kyllä on totta että ei sellaista satunnaista pettämistäkään harrastavat lie sellaisen kanssa petä joka on ihan rakastunut jo ennen kuin mitään on tapahtunutkaan. Tietää ongelmia jo valmiiksi. Myös sinkku saattaa säikähtää jos puolituttu julistaa syviä tunteitaan vaikkei olla ikinä mistään kunnolla edes juteltu. Tulee epävakaa vaikutelma tällaisesta ihmisestä (olen itse ollut se ihminen nimittäin. Ja olen epävakaa persoonallisuus psykiatrinkin mukaan joten tyypit oli ihan oikeassa : D )

Totaalisen ihastuneet ovat aina epävakaita, monesti jopa sekopäisiä. Tiedän useita muuten hyvin tasaisia tyyppejä, jotka ovat kuitenkin sitten kerran elämässään seonneet rakkaudessa (tämä ei ole siis ollut normaali ja aina toistuva tila parisuhteissa tai niiden yritelmissä).  Ulkopuolinen voi vaan pyöritellä silmiään ja odottaa koska ihastuneen / rakastuneen kupla puhkeaa ja henkilö palaa taas normaalin järjenjuoksun pariin.

Vierailija
54/63 |
29.05.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

---Mä en kestä! Tekis mieli laittaa sille joku viesti, että sori ja toisaalta hävettää niin helvetisti. Mä oon niin rakastunut siihen, että kipeetä tekee ja sitten se on vielä tollanen reilu jätkä. Uskollinen ja kiva. maalaa saunaa. Kirosana.

Nyt et enää laita mitään viestiä, koska se antaa vaikutelman, että oot joku stalkkeri, joka ei vaan halua päästää irti. Mies hoiti hienosti ja asiallisesti tilanteen ja sun pitää käyttäytyä nyt samoin. Eli annat pölyn laskeutua. Jos ja kun seuraavan kerran tapaatte, tilanne ei ole kiusallinen kummallekaan kun nyt osoitat, että ymmärrät ja hyväksyt saaneesi pakit. Tämä on elämää ja oikeastaan mitään noloa ei vielä ole tapahtunut. Osoitit vaan kiinnostuksesi miehelle, joka olikin jo varattu, mutta hoiti homman tyylikkäästi. Semmoista sattuu, ei siinä mitään. Noloksi juttu muuttuu, jos vielä palaat asiaan mitenkään tai yrität selitellä.

Vierailija
55/63 |
29.05.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

On kokemusta kirjoitti:

Nimim.

Ukkomiehet jahtaavat

Melkosta potaskaa. Tiedän paljon ihmisiä, jotka ovat naimisissa eikä käytä sormuksia ja puhua pulputa parisuhteestaan ympäriinsä.

Sorry nyt, mutta Sherlockia susta ei tule.

Vierailija
56/63 |
29.05.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mikä tuosa oli noloa?

Vierailija
57/63 |
29.05.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Niin kyllä tää itsesi kannalta oli parhaiten hoidettu juuri näin: mikään ei ole romanssiasioissa kamalampaa kuin jäädä miettimään vuosikymmeniksi että "miksi en uskaltanut kertoa tunteistani, oi miksi". Nyt ei tartte jäädä itkemään ns suuren rakkauden perään. Oikeastikin se kyllä useimmiten menee niin että jos ihmiset on tarkoitettu yhteen (molempia kiinnostaa) niin ne päätyy yhteen. Ei tarvitse tehdä hirveitä temppuja.

Vierailija
58/63 |
29.05.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Älkää lynkatko heti :( Olen ollut ihastunut varattuun mieheen yli vuoden. En tiennyt, että on varattu.

Oltiin samassa opiskelupaikassa minä 27 ja se 34. Viime marraskuussa meillä oli luokan pikkujoulut ja tämä mun ihastuskin oli siellä. Juttelin sen kanssa pitkään tai oikeestaan mä juttelin sille nousuhumalassa kaikkea.. voi miten noloa, en sano mitä, mutta voitte arvata. Joku puoli tuntia siitä se oli lähtenyt jo pois. Koululla se oli sellainen ihana ja kiva, jollainen aina on, eikä jälkeenkään ollut mitenkään outo. Ihan vaan ystävällinen, ei muuta. Aina se moikkaa kun nähdään ja juttelee välillä ihan tavallisia asioita. No, meillä oli eilen viimeinen koulupäivä ja sen jälkeen jatkot. Joskus 9 maissa illalla tulin saunasta ja ajattelin, että nyt tai ei koskaan, mä meen ja kerron sille mitä siitä ajattelen ettei huomenna kaduta kun koulu on ohi, enkä varmaan sitä enää näe. Nolottaa ihan helvetisti. Tietysti nousuhumalassa tää tuntui hyvältä idealta eikä sanoja tullut säästettyä. Tänään maa voisi niellä ja toisaalta oon surullinen. Sain pakit. Ensin se meni hieman vaisuksi ja sitten sai sanottua, että sillä on vaimo! Me ollaan kyllä juteltu tässä parin vuoden aikana montakin kertaa, mutta ei koskaan silleen juteltu jos ymmärrätte mitä tarkoitan? Se oli hetken aika hiljaa ja sitten sanoi, että se on tosi otettu ja että mä olen sen mielestä tosi mukava ja nätti, kiva opiskelukaveri, mutta mulla on vaimo. Selvinpäin olisin varmaan hajonnut siihen paikkaan. Selvinpäin en toisaalta olisi ehkä ihan just niitä sanoja käyttänyt, mitä just ennen olin suustani päästänyt, mutta joo.. Se siis sanoi, että sillä on vaimo, että se rakastaa vaimoaan ja että sen vaimo on hyvä tyyppi ja niillä on hyvä yhdessä, ettei se oikeen näe muita naisia "sillä tavalla" ja se on pahoillaan jos on antanut jotain muuta ymmärtää. Sitten se sanoi, että hän ei myöskään koskaan pettäisi vaimoaan, ettei sellainen ole minkään arvoista. Tuntia myöhemmin se lähti jo pois. Kävi moikkaamassa vielä ja toivottamassa hyvää jatkoa. Sanoi, ettei sen myöhempään taaskaan ole, koska niillä on huomenna, siis tänään, saunan maalaaminen.

Mä en kestä! Tekis mieli laittaa sille joku viesti, että sori ja toisaalta hävettää niin helvetisti. Mä oon niin rakastunut siihen, että kipeetä tekee ja sitten se on vielä tollanen reilu jätkä. Uskollinen ja kiva. maalaa saunaa. Kirosana.

Yhyy se olikin varattu. Jada jada jada.

Jatka elämääsi.

Uutta suoleen kun vanha kuolee sanoi entisajan naiset. Kyllä se siitä!

Vierailija
59/63 |
29.05.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Näin käy usein, toista ei vaan kiinnosta. Siitä sitten vaan seuraavaan.

Vierailija
60/63 |
29.05.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Laita nyt vähintään viikon päästä joku viesti taas! Ihmetteleehän se jos susta ei mitään kuulu. Jos et muuten pysty niin ota vähän rohkaisuryyppyä, että pystyt kirjoittamaan viestin.

Parempi ottaa ihan kunnolla ryyppyä, hommata ukulele kainaloon ja soittaa serenadi miehen talon edustalla. Keskellä yötä, epätoivoisesti ja kovaa.

Tämä :D. Kahvit tyrskähti näppikselle.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi yksi kahdeksan