Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Käyttöikäni tuli täyteen

Vierailija
28.05.2016 |

Mitenhän tämä nyt näin. Olen 40-vuotias nainen. Aviomieheni ilmoitti, että läskini vievät häneltä erektion ja lisäksi vaginani on löysä.

Olen kyllä synnyttänyt hänelle pitkän liudan lapsia, mutta aina jälkitarkastuksessa on sanottu, että lantionpohjan lihakseni ovat hyvässä kunnossa. En ole itse niissä mitään ihmeellistä huomannut.

Se erektion vievä läski minulla on kerääntynyt tarkalleen ottaen vatsan seudulle. Ei se mikään kaunistus ole, tiedän itsekin. Plastiikkakirurgi sanoi, että johtuu perimästäni. Vatsani ei ollut kiinteä edes silloin, kun treenasin salilla ahkerasti ja painoindeksini oli 17.

Nyt se on 26, että lihavahan minä olen. Ei siinä ole puolustelemista.

Silti minusta tuntuu pahalta. Olen mielestäni vielä suhteellisen nuori, mutta silti enää en kelpaa seksuaalisesti.

Kommentit (41)

Vierailija
41/41 |
04.06.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

KIljuisin riemusta, jos minulla koskaan olisi sinun painoindeksi, kun itsellä se on 36! Ja käyn pyöräilemässä, uimassa ja kävelemässä ja kaikki vaatteet löytyy kaupasta. Vaatekoko 46. Ei minunkaan mies halua enää seksiä kanssani. Itsetuntoa se koskee mutta en osaa erotakaan, kun on isommat asiat taustalla.

Piti palata tähän vanhaan ketjuun todetakseen, että tosiaankin vain viikko sitten elin tuollaisen syytöksen kanssa. Minulla on meneillään tällainen itsensäherättelykampanja.

Mieheni kyllä haluaa seksiä kanssani, löysästä vaginastani ja läskeistäni huolimatta. Hän on itseasiassa sitä mieltä ollut, että seksiä saisi olla enemmänkin.

Tyhmä kun olen, olen hänelle tuonkin jälkeen antanut. Ja kyllä, ehdotin hänelle että mitäs jos siirryttäisiin ihan pelkkään kakkoseen, niin tuntuma ratkeaisi ihan sillä.

Ei kelvannut. Kuulemma nyt olenkin taas ihan tiukka ja läskini eivät häntä haittaa.

Mutta sittemmin hän on keksinyt muuta aukomista. Viikko sitten olin löysävagina, tänään olen vitun mulkku.

Mitähän ensi viikonloppuna vuorossa?

Ap

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: viisi yksi yhdeksän