Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Käyttöikäni tuli täyteen

Vierailija
28.05.2016 |

Mitenhän tämä nyt näin. Olen 40-vuotias nainen. Aviomieheni ilmoitti, että läskini vievät häneltä erektion ja lisäksi vaginani on löysä.

Olen kyllä synnyttänyt hänelle pitkän liudan lapsia, mutta aina jälkitarkastuksessa on sanottu, että lantionpohjan lihakseni ovat hyvässä kunnossa. En ole itse niissä mitään ihmeellistä huomannut.

Se erektion vievä läski minulla on kerääntynyt tarkalleen ottaen vatsan seudulle. Ei se mikään kaunistus ole, tiedän itsekin. Plastiikkakirurgi sanoi, että johtuu perimästäni. Vatsani ei ollut kiinteä edes silloin, kun treenasin salilla ahkerasti ja painoindeksini oli 17.

Nyt se on 26, että lihavahan minä olen. Ei siinä ole puolustelemista.

Silti minusta tuntuu pahalta. Olen mielestäni vielä suhteellisen nuori, mutta silti enää en kelpaa seksuaalisesti.

Kommentit (41)

Vierailija
21/41 |
28.05.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Millanen sun mies on ulkonäöltänsä, siis onko ylipainoa? Jos sun mies ei ole sun "tasoa" ylempänä niin eipä sillä oo vara sanoa noin sulle

Eiköhän me aika samaa tasoa olla, ainakin painon suhteen. Miehelläni tosin ei ole tällaista perinnöllistä ominaisuutta, että rasva kertyisi epätasaisesti.

Olen saanut 10 vuotisen avioliittomme aikana painoa lisää 6 kiloa, mieheni ehkä 15 kiloa.

Ap

Vierailija
22/41 |
28.05.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Montako lasta sulla ap on? minkä ikäisiä?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/41 |
28.05.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

En viitsi ihan noin tarkasti kertoa, mutta nuorimmat ovat 2 ja 4.

Ap

Vierailija
24/41 |
28.05.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

En viitsi ihan noin tarkasti kertoa, mutta nuorimmat ovat 2 ja 4.

Ap

Eipä tuossa tilanteessa kannat 50v-60v miestä isäpuoleksi lapsille ottaa.

Vierailija
25/41 |
28.05.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aika kauheeta kyllä. Mulla on alkanut rasva kertymään keskivartaloon makkaroille just 4-kymppisenä, ja kyllä se elämää -ja avioelämää- häiritsee, kieltämättä. Miestä varmasti myös mutta ei ole -vielä - sanonut mitään.

Vierailija
26/41 |
28.05.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Aika kauheeta kyllä. Mulla on alkanut rasva kertymään keskivartaloon makkaroille just 4-kymppisenä, ja kyllä se elämää -ja avioelämää- häiritsee, kieltämättä. Miestä varmasti myös mutta ei ole -vielä - sanonut mitään.

Tässä tulikin hyvä pointti, periaatteessa jo ihan oman aloituksen väärti. Laitetaan pystyyn galluppia:

1. Alkoiko sinulle kertymään vatsalle rasvaa 4-kymppisenä?

2. Onko puolisosi sanonut siitä mitään ja jos on, niin mitä?

2. Onko keskivartalon rasva on vaikuttanut avioelämääsi ja miten?

Vierailija
27/41 |
28.05.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minussakin sanottiin olevan vika, kun exän mielenkiinto hiipui. Seksi loppui kokonaan, kun täytin 40, mies 9vuotta vanhempi. 

Aikani kituutin ja sitten hain eroa. Olin jonkun vuoden yksin ja sitten ajattelin kokeilla. Mahamakkaroita on ja olen ylipainoinen.. Yllätyksenä  vientiä on ollut, eikä yksikään mies ole valittanut, että halut menisivät, kun riisun vaatteet.

Nyt olen pari vuotta vanhemman miehen kanssa suhteessa ja suhde kukoistaa, niin sängyssä kuin muutenkin. Lapsillakin on jopa nuorempi isäpuoli, joten ei ongelmaa siinäkään.

Aloittaja mieti vielä..kannattaisiko äijä vain laittaa kiertoon..

Vierailija
28/41 |
28.05.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Saako sinkut vastata?

1. Ei alkanut, olen aina ollut hoikka, isoperseinen päärynävartalo. D-kupin tissit muuttuivat kuopuksen imetyksen jälkeen patalapuiksi.

2. Ero tuli, kun olin 40 v. Muista kuin ulkonäkösyistä. Siitä lähtien eli kolmatta vuotta yksin nyt. Ei tämän ikäistä naista kukaan mies huoli, siis sellainen josta itse olisi kiinnostunut. Oli vatsaa tai ei. Fyysisesti en ole koskaan ollut paremmassa kunnossa kuin nyt, kroppa on melko notkea ja vahva. Pärstäkin on siedettävän näköinen. Tukkaakin on päässä, ja se on suht tuuhea ja pitkä.

3. Kuten sanottua, keskivartalon tai muunkaan osan rasva ei meillä exän kanssa vaikuttanut avioelämään, vaan exän päihdeongelma ym. henkiset syyt. Totesinkin itselleni eropäätöksen tehtyäni, että mieluummin yksin kuin huonossa suhteessa. Tässä sitä nyt ollaan! Tunnen itseni vielä nuoreksi, kaipaan rakkautta, läheisyyttä, kumppanuutta ja seksiä. Mutta kun ei niin ei.

Ja Tinderit ja suoli24 on kokeiltu. Seksiseuraa sieltä löytyy tän ikäiselle naiselle, ei muuta. Enää ei pysty niihin "palveluihin" menemään. Ja baarit ei kiinnosta enää.

Olkaa onnellisia jos teillä on suht ok parisuhde, minäkin olisin ollut ihan tyytyväinen tavalliseen tylsään perusarkeen exän kanssa, mutta emme saaneet ongelmia ratkotuksi. Mukavaa kesää kaikille!

Vierailija
29/41 |
28.05.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meillä on ollut vaikeaa ja avioliiton päättäminen on ollut topiccina jo parin vuoden ajan. Ollaan päädytty aina yrittämään kuitenkin, lasten ja talon takia. Ja menin minä silloin aikoinani ihan rakkaudesta naimisiin, olen pitänyt miestä viehättävänä kaikesta huolimatta.

Mies on niin katkeroitunut minulle, että kostaa jatkuvasti vähän kaikkea, vaikka meillä menisikin välillä hyvin. Luottamukseni petetään ihan tuon tuostakin. Sitä on tosi raskasta kestää. Sanon minäkin hänelle tylysti takasin, kun hän jotain ikävää tekee ja sitten kaikki onkin jo minun syytäni

Mies on pyytänyt tuota sanomistaan anteeksi. Hän sanoi, että halusi vain loukata minua mahdollisimman pahasti. Mutta silti, tuskin hän tuollaista olisi ihan tyhjästä keksinyt.

Vierailija
30/41 |
28.05.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tämä on kyllä surullista ja harvoin tästä puhutaan missään mutta yli nelikymppinen nainen ei kelpaa enää miehille. Omaa miestäni ei ulkonäköni haittaa mutta ikä tuntuu olevan kynnyskysymys. Pitäisi olla nuori iältään mutta kun ei voi nuoreksi muuttua.

Vierailija
31/41 |
28.05.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

En voi uskoa, että menee noin! Miten naisen ulkonäöllä voisi olla yhtään sen suurempi merkitys kuin miehenkään ulkonäöllä?

Miten on mahdollista, että noin pinnallisille miehille edes irtoaa seksiä? Älkää sanoko, että nuorilta irtoaa, sillä tuskin vanhat ukot ovat nuorille naisille mitään catcheja. Ei ainakaan minulle nuorena ollut, lähinnä oman ikäiset ovat aina kiinnostaneet.

Nuoria on kokeiltu aikoinaan, mutta ovat sen verran epäkypsiä, että tuntuvat vähän rasittavilta omasta vinkkelistä, kun läpikäyvät ihan eri ikävaihetta.

Luulin, että isossa mittakaavassa miehet ovat halukkaampia kuin naiset. Luulisi, että tuossa asiassa olisi ihan naisten markkinat.

Ja kun ei edes puhuta mistään epätavallisen rumista naisista, vaan ihan ikäisensä näköisiltä, tavallisilta naisilta?

Taidan olla vähän järkyttynyt lukemastani.

Ap

Vierailija
32/41 |
28.05.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Paras se ap on sun vaan erota. Laitatte lapset viikko-viikko pääset sinäkin hakemaan seksiä jostakin. Kyllä varmasti vielä seksiä jostain saat.

Vierailija
33/41 |
28.05.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tätä ketjua kun lukee, niin tulee mieleen, että olipa hyvä, että vaihdoin nelikymppisen miehen kolmekymppiseen naiseen. Saan tuntea olevani seksikäs ja rakastettu. T. Nainen, 40 v.

Vierailija
34/41 |
28.05.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Yksi vaiettu keski-ikäisten miesten terveysongelma on testosteronitason lasku, mikä vie halut ja kyvyn. Vaimon viehätysvoiman katoamisen takana voikin olla, ainakin osittain, miehen oma ikääntyminen ja siihen liittyvät fysiologiset tekijät.

Vierailija
35/41 |
28.05.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Millanen sun mies on ulkonäöltänsä, siis onko ylipainoa? Jos sun mies ei ole sun "tasoa" ylempänä niin eipä sillä oo vara sanoa noin sulle

Eiköhän me aika samaa tasoa olla, ainakin painon suhteen. Miehelläni tosin ei ole tällaista perinnöllistä ominaisuutta, että rasva kertyisi epätasaisesti.

Olen saanut 10 vuotisen avioliittomme aikana painoa lisää 6 kiloa, mieheni ehkä 15 kiloa.

Ap

Että ihan 6 kiloa! Voi jeesus sentään...

Vierailija
36/41 |
28.05.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mitenhän tämä nyt näin. Olen 40-vuotias nainen. Aviomieheni ilmoitti, että läskini vievät häneltä erektion ja lisäksi vaginani on löysä.

Olen kyllä synnyttänyt hänelle pitkän liudan lapsia, mutta aina jälkitarkastuksessa on sanottu, että lantionpohjan lihakseni ovat hyvässä kunnossa. En ole itse niissä mitään ihmeellistä huomannut.

Se erektion vievä läski minulla on kerääntynyt tarkalleen ottaen vatsan seudulle. Ei se mikään kaunistus ole, tiedän itsekin. Plastiikkakirurgi sanoi, että johtuu perimästäni. Vatsani ei ollut kiinteä edes silloin, kun treenasin salilla ahkerasti ja painoindeksini oli 17.

Silti minusta tuntuu pahalta. Olen mielestäni vielä suhteellisen nuori, mutta silti enää en kelpaa seksuaalisesti.

Ihan käsittämätöntä käytöstä mieheltä ja jotenkin niin surullista, että tässäkin ketjussa naiset on jotenkin valmiita hyväksymään, että miehen erektio-ongelmat olisi jotenkin heidän huonon haluttavuutensa syytä.

No ei ole, ongelma on ihan niissä miehissä itsessään, ja jos olisivat fiksuja, hakisivat itselleen apua eivätkä syyttelisi puolisoitaan.

Ja se ei tosiaan ole niin, että nelikymppistä naista ei miehet haluaisi, todellakin haluaa! Ihan kokemuksesta voin kertoa, mulla esim on pari 25-v rakastajaa, ja todellakaan ei ole erektio-ongelmia heillä, vaikka mulla on sitten ihan oikeasti sitä läskiä.

Nyt naiset pää pystyyn ja omanarvontunto kuntoon!

Vierailija
37/41 |
28.05.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ihan käsittämätöntä käytöstä mieheltä ja jotenkin niin surullista, että tässäkin ketjussa naiset on jotenkin valmiita hyväksymään, että miehen erektio-ongelmat olisi jotenkin heidän huonon haluttavuutensa syytä.

No ei ole, ongelma on ihan niissä miehissä itsessään, ja jos olisivat fiksuja, hakisivat itselleen apua eivätkä syyttelisi puolisoitaan.

Ja se ei tosiaan ole niin, että nelikymppistä naista ei miehet haluaisi, todellakin haluaa! Ihan kokemuksesta voin kertoa, mulla esim on pari 25-v rakastajaa, ja todellakaan ei ole erektio-ongelmia heillä, vaikka mulla on sitten ihan oikeasti sitä läskiä.

Nyt naiset pää pystyyn ja omanarvontunto kuntoon!

Olipa kannustava viesti! Minusta kanssa tuntuu siltä, että minun vatsamakkaroideni sijasta mieheni erektiota on pehmittänyt pikemminkin tupakointi.

Ap

Vierailija
38/41 |
28.05.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jollain on nyt meneillään "40-vuotiaat aniset eivät kelpaa" -kampanja. :D  Eipä sillä, jää itselle enemmän valikoimaa, jos muut naiset luulevat, että eivät kelpaa. :D

Mutta oikeasti ihmiset, nyt jotain järkeä tähän meininkiin. Avatkaa silmänne ja katsokaa: näettekö vain hyvä näköisiä nelikymppisiä miehiä? Saati kovasti pareja, joissa on esim. M45 N 25 tai vastaavaa? Aivan, ette. Ihan tavalliset ihmiset pariutuvat uudelleen lapsilaumoinensa. 

Veikkaan, että joku kanavoi naisvihaansa näin. Kun en saa piparia, tehdään "vanhoille" naisille selväksi, että hekään eivät saa mitään miehiltä. 

Harmi vain, todellisuus ei vastaa näitä palstafantasioita. ^_^

T. 15

Vierailija
39/41 |
28.05.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

aniset = naiset :) Pahoittelut mahdollisista typoista ja kirjoitusvirheistä ylipäätään. 

t. 15/38

Vierailija
40/41 |
28.05.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

KIljuisin riemusta, jos minulla koskaan olisi sinun painoindeksi, kun itsellä se on 36! Ja käyn pyöräilemässä, uimassa ja kävelemässä ja kaikki vaatteet löytyy kaupasta. Vaatekoko 46. Ei minunkaan mies halua enää seksiä kanssani. Itsetuntoa se koskee mutta en osaa erotakaan, kun on isommat asiat taustalla.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän kuusi viisi