Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Onko kampaajia paikalla? Mitä mieltä syväpuhdistavista shampoota?

Vierailija
04.11.2022 |

Mun hiukset tulee yhdellä syväpuhdistavalla shampoolla jotenkin kuohkeammiksi, ovat ns. lasimaista, hentoa hiuslaatua ja mikään tuuheuttava ei kyllä ole toiminut. Käytän kampaamon shampoota, mutta tuo huippu syväpuhdistava on dermosililta.

Kampaajani kuitenkin sanoikin, ettei suosittele käyttämään syväpuhdistavia, normaali shampoo puhdistaa kyllä tarpeeksi ja syväpuhdistavat ovat liian tujuja. Mutta minun mielestäni sillä tulee silti paras tulos.
Lopetin tuolloin käyttämästä noita, mutta mitä mieltä muut hiusasiantuntijat noista ovat? Haluisin kyllä jatkaa käyttöä, mutta en tiedä miten ne vaikuttavat oikeasti hiuksiin, onko pahasta?

Kommentit (14)

Vierailija
1/14 |
04.11.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joo ja ennenkuin joku ehtii korjata, niin mun kännykkä näköjään väkisin "korjasi" sanoja vaikka yritin niitä muuttaa....

Vierailija
2/14 |
04.11.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä suurin osa suosittelee syväpuhdistavaa shampoota silloin tällöin, esim. 2 viikon välein. Ehkä jopa useammin jos käyttää paljon muotoilutuotteita, kuivashampoita jne. Jos tulee mieleinen tulos eikä koe päänahkansa tai hiustensa kärsivän, niin miksi ei voisi käyttää? Suurin ongelma taitaa olla, jos hiukset kuivaa niistä, mutta hoitoaineella senkin voi ehkäistä. Syväpuhdistava tosiaan poistaa päänahasta paremmin sinne kertynyttä silikoni- ja tuotejäämää ja voi auttaa vaalean värin kirkastuksessa. Jos käyttää jotain suoravärejä tai shokkivärejä niin silloin se voi haalistaa turhan nopeasti väriä.

Muutenkin kannattaa toimia niin, miten itse parhaaksi kokee riippumatta asiantuntijoiden mielipiteistä. Esim. itse en käytä melkeinpä koskaan hoitoainetta, koska liukkaat hiukseni eivät sitä kaipaa eikä hoitoaineen tuoma tulos miellytä, vaikka yleensä sitä suositellaan.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/14 |
04.11.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Okei, no hyvä juttu kun itsekin vähän epäilin tuota. Luulin, että kuivalle hiuslaadulleni löytyi selitys tuosta, mutta nykyään lisäksi takkuuntuu vaan pahemmin kuin silloin kun käytin tuota.

Laitanpa siis tilaukseen!

Vierailija
4/14 |
04.11.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla on syväpuhdistava shampoo ja käytän sitä n kerran kk.

Lopputulos on siinä, että purkin pohja lähes näkyy ja ikää on n 10 v.

Vierailija
5/14 |
04.11.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen todella tyytyväinen syväpuhdistavan shampoon käyttäjä, se on ihan marketin tuote. Mulla on tali-ihottuma korvissa ja shampoon ansiosta todennäköisesti ei ole levinnyt päänahkaan. (En siis tiennyt, että mulla on tali-ihottuma, lääkärikin antoi väärät ohjeet aluksi hoitoon.) Muotoilutuotteet siis pitää saada hyvin puhdistettua päänahasta. 

Vierailija
6/14 |
04.11.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulle kampaaja suositteli metallia poistavaa shampoota ja hoitoainetta. Ne on todella hyviä. Käytän kerran viikossa.

Vierailija
7/14 |
04.11.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mulle kampaaja suositteli metallia poistavaa shampoota ja hoitoainetta. Ne on todella hyviä. Käytän kerran viikossa.

Nyt sinua on puijattu. Jopa se marketin halpisshampoo poistaa metallit hiuksista.

Vierailija
8/14 |
04.11.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Käytän paljon muotoilutuotteita, koska töissä pitää olla ns. työkampaus ja hiukset pysyvät paremmin paikoillaan kun ovat sellaiset tönköt. Teen syväpuhdistuksen kerran viikossa ja pyörittelen hiuspohjaa pesukammalla, tulee todella puhdas tunne ja päänahka pysyy kunnossa.

Vierailija
9/14 |
04.11.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tupla pesu normi shampoolla toimii mulla,syväpuhdistavat kuivattavat liikaa.

Vierailija
10/14 |
04.11.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kertokaas, mitkä hyviä syväpuhdistavia shampoita? Plussaa, jos se sopisi CG metodiin. Kiitos

Vierailija
11/14 |
04.11.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kertokaas, mitkä hyviä syväpuhdistavia shampoita? Plussaa, jos se sopisi CG metodiin. Kiitos

Ei kai curly girlissä suositella muuhun kuin aloituspesuun syväpuhdistavaa?

Minä käytän syväpuhdistavaa silloin tällöin. Ehdottoman suositeltavaa, jos käyttää mitään muotoilutuotteita.

Tykkään eniten Herbinan karviaisentuoksuisesta. Sitä saa kuulkaa mammat Tokmannilta!

Vierailija
12/14 |
04.11.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Nyt sinua on puijattu. Jopa se marketin halpisshampoo poistaa metallit hiuksista.

Ai poistaako yhtä tehokkaasti? Millaisia kelatoivia aineita sisältävät?

Vierailija
13/14 |
04.11.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minullakin aloittajan mainitsema dermosilin suolashampoo, toimii paremmin kuin mikään ja tekisi mieli käyttää useammin. Herbina aivan liian kuivattava

Vierailija
14/14 |
04.11.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitä kelatoivaa shampoota suosittelisitte? Asun kovan veden alueella ja lisäksi putkista irtoaa metalleja...

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan seitsemän kaksi