Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mitkä ammattiryhmät saavat liikaa palkkaa?

Vierailija
27.05.2016 |

Ehdottaisin lääkäreitä, opettajia ja sairaanhoitajia. Ai että sitä ylimielisyyttä näissä ammateissa työskentelevillä.

Kommentit (34)

Vierailija
21/34 |
27.05.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

No esim Alkon johtaja (36000€ kuussa). 

Vierailija
22/34 |
27.05.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vaikka kusenkin ehkä omaan nilkkaani, niin pakko sanoa, että varastotyöntekijät :D Palkka on heillä lisineen sellaset 2000 - 3000 €, ei koulutusta, työn vastuullisuus vähän niin ja näin.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/34 |
27.05.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vaikka kusenkin ehkä omaan nilkkaani, niin pakko sanoa, että varastotyöntekijät :D Palkka on heillä lisineen sellaset 2000 - 3000 €, ei koulutusta, työn vastuullisuus vähän niin ja näin.

Ei helvetti soikoon, mitä liksoja!

Vierailija
24/34 |
27.05.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kiintiönaiset.

Vierailija
25/34 |
27.05.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Juurikin kaikki väliportaiden pomot. Liikaa välikäsiä ja voi vaikuttaa jopa negatiivisesti työtuloksiin. Kansanedustajat... Mä en kyllä käsitä miten jonkun mielestä vaikka lääkärit ja sairaanhoitajat tienaa liikaa työhön nähden!? Minusta ovat palkkansa ansainneet ja mielestäni hoitajat tienaavat aika vähän työhön nähden... Sairaalamaailmassakin on kaikenmaailman ylihoitajia ja osastonhoitajia, jotka tienaavat enemmän, kuin nämä jotka tekevät oikeasti sitä työtä!!

Vierailija
26/34 |
27.05.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Lääkärit ja juristit. Ketuttaa kun itse olen opiskellut teknisen alan yo-tutkintoa 10 vuotta ja palkka hikisesti sen 4000e. Minun kädenjälkeni kuitenkin näkyy monta kymmentä vuotta.

Tästä samaa mieltä. Syyhän tuohon on se, että heidän työmarkkinansa ovat erittäin suojatut mm. suomenkielen osaamisen vaatimuksella. Kumpikaan mainitsemistasi ammattiryhmistä ei joudu kilpailemaan kansainvälisillä markkinoilla kuten me muut. Itseänikin se raivostuttaa.

Vierailija
27/34 |
27.05.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Oikeasti?!?!

Vierailija
28/34 |
27.05.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ahtaajat ja paperimiehet. Jälkimmäisiä ei varmaan enää niin paljon ole kuin ennen.

Vierailija
29/34 |
27.05.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Oikeasti?!?!

Kyllä vaan. Mun mies on varastomiehenä ja viime kuun palkka oli 3500e. Tais olla 16h ylitöitä, mutta on tuo silti aika kova palkka työn vaativuuteen nähden...

Vierailija
30/34 |
27.05.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Varastotyöntekijät tosiaankin. Olen tehnyt tätä työtä kesätyönä useammassa paikassa ja se tuntuu lähinnä lomailulta.

Vierailija
31/34 |
27.05.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kiinteistövälittäjä.

En myös ymmärrä miks esim. Alkon, Veikkauksen, RAYn pomoille pitää maksaa niin paljon. Ne firmat kyl pyörii vaikka mä olisin toimarina tai naapurin koira RayRay

Vierailija
32/34 |
27.05.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Lääkärit ja juristit. Ketuttaa kun itse olen opiskellut teknisen alan yo-tutkintoa 10 vuotta ja palkka hikisesti sen 4000e. Minun kädenjälkeni kuitenkin näkyy monta kymmentä vuotta.

Mitä yo-tutkintoa opiskellaan 10 vuotta?? DI-tutkintoon menee 5v. ja siihen päälle jos väitellä haluaa niin 3v. tutkijakoulua.

P.S. Kyllä suurin osa DI:stä tekee parempipalkkaisia hommia kuin sinä. Valintakysymys.

Vierailija
33/34 |
27.05.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mitä yo-tutkintoa opiskellaan 10 vuotta?? DI-tutkintoon menee 5v. ja siihen päälle jos väitellä haluaa niin 3v. tutkijakoulua.

P.S. Kyllä suurin osa DI:stä tekee parempipalkkaisia hommia kuin sinä. Valintakysymys.

En ole tuon viestin kirjoittaja, enkä DI, mutta kyllä ihan tilastojen mukaan DI:n keskipalkka on noin 5200 euroa. Eli ei nyt niin paljon tuota 4000 isompi. Juristeilla on jonkin verran isompi keskipalkka ja lääkäreillä selvästi, vaikka tutkinnot ovat vertailukelpoisia.

Perustutkinto vie kyllä ihan aikataulutetusti 5,5 vuotta ja tohtorintutkinto 4 vuotta.

Vierailija
34/34 |
27.05.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Up

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme yksi kaksi