Miksi romanien muoti ei muutu?
Ei näy Niken air maxeja ja perseshortseja tai muotilaukkua ja muotitakkeja. Onko ehkä parempi niin?
Kommentit (29)
Äh, kirjoitin pitkän tekstin mutta moderointi söi sen, odotetaan jos se sieltä tulisi t. romani
Vierailija kirjoitti:
Olen aina miettinyt millaista on seksi romani naisen kanssa?
Vastaako joku mun kysymykseen vai pitääkö mun ootella koko ilta?
Tää muoti ei ole niin kovin vanhaa, jämähti paikalleen vasta kun sossu alkoi maksaa hamerahaa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Miten niin?
Eikös niillä ole ruumis samanlainen kuin kaikilla muilla.
Vai luuletko etteivät naiset riisu koskaan niitä hameitaan.
Olen aina ihaillut romanien ulkonäköä. Romaninaiset ovat niin kauniita ja upeita, kuin toisesta maailmasta. Jo pikkutyttönä jäin ihailemaan kun romaniporukka käveli ohi, halusin olla kuin he. Myös romanimiehet olivat mielestäni tosi komeita.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Toisen käden tieto, tuttu kaveri opiskeluaikoinaan oli keskustassa viihteellä ja taksia hakiessaan nuori mustalaistyttö tarjoaa kyyttiä kotiin oliko se kympillä vai vitosella. Perillä oli tarjonnut toisenlaisenkin kyydin suunilleen samalla rahalla.
Ja hiukkaisen humalainen oli sitten suostunut.
Mustalaistyttö oli vain nojannut pöytään ja nostanut hameen ylös pyllyn päältä. Pikkareita ei ollut , siinä siesaaltain sitten kaveri puuhasi ja homma oli ohi.
Ei tarvitse edes juuri tietää romanipukeutumisesta huomatakseen, että muoti muuttuu. Riittää, että pitää silmät auki ja katsoo.
Viron mustalaista on vaikea tunnistaa, tummat silmät tietty, mutta tänne tuli neuvostoaikana väkeä myös muista tasavalloista, joten silmistä ei voi vetää varmoja johtopäätöksiä.
Ovat sulautuneet niin hyvin etteivät erotu, elleivät itse kerro.
Töissäkin käyvät.
Burberry-kuosinen röijy näytti myös huvittavalta.