Missä Onnibussin pistorasia? :D
Terve täältä bussista, osaaks kukaan neuvoa missä se "penkin yhteydessä" oleva pistorasia oikein on? Vai onks mulla vaan liian leveä perse?
Kommentit (11)
Siinä penkkien välissä keskellä reunan alla :)
Edessä olevan penkin alla. Oikealla puolella bussia myös katossa.
Vähänks noloo roplata täällä kaikkia pintoja. :D Miksei sitä voi merkitä selvemmin. Eikä täällä katossakaan mitään ole, yläkerroksessa ja oikealla puolella.
Dodii, löytyi penkkien välistä! :D Kiitti!
ap
Vierailija kirjoitti:
Vähänks noloo roplata täällä kaikkia pintoja. :D Miksei sitä voi merkitä selvemmin. Eikä täällä katossakaan mitään ole, yläkerroksessa ja oikealla puolella.
Alakerrassa on :)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Alakerrassa on :)
NIin että pitäisi bussissa ruveta roplaamaan alakertaa? En mie mikään jakorasia ole! :D ap
En kans tajua, miks niitä ei oo merkitty selvästi. Ite onneks sain apua vieressä istuvalta kun ekaa kertaa matkustin.
Ne kulkee vielä dieselillä, ei sähköllä
Hahah mä löysin ne alakerrasta mut siirryinki st ylös istumaan enkä edes tajunnut etsiä sieltä ku katoin vaa et kappas täällä ei sit oo :--D Noh eipä minun matkani siitä piloille onneksi mennyt, mutta hyvä tietää jatkossa, koska pistorasian 'puutteesta' huolimatta totesin että matkustan kyllä jatkossakin onnibussilla! Puolet halvempi kuin juna, penkit mukavammat ja mikä parasta, AIKATAULUSSA!
Hemmetin vähän jalkatilaa pitkillä matkoilla, eikä mahdollista kävellä, kuten junassa. Mutta tollasille max 2h matkoille tosi jees.
Penkkien alla, edessä keskellä