Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Miehen vähenevä viestittely tapailun yhteydessä

Vierailija
27.05.2016 |

Niin siis tilanne on nyt sellainen, että olen tapaillut erästä mukavaa miestä nyt muutaman kuukauden. Alkuaikoina juttelimme todella paljon viestien välityksellä. Nyt kuitenkin viestittely on hiipunut todella paljon, emme juttele läheskään joka päivä ja yleensä minun pitää olla aloitteellinen viestien laiton suhteen. Kuitenkin aina kun tapaamme kasvotusten, juttua riittää aivan entiseen tapaansa. Voiko olla, ettei mies ole enää kiinnostunut vai eikö hänellä vain enää ole tarvetta "tutustua" laittamalla jatkuvasti viestiä?

Kommentit (26)

Vierailija
21/26 |
27.05.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen kokenut sen olevan melko selvä merkki kiinnostuksen hiipumisesta. Jos ottaa jatkuvasti yhteyttä tilanne vain pahenee.

Vierailija
22/26 |
27.05.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sillä on toinen nainen. Tai parantumaton sairaus. Pahimmassa tapauksessa molemmat :O

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/26 |
27.05.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Sillä on toinen nainen. Tai parantumaton sairaus. Pahimmassa tapauksessa molemmat :O

Itse luulen, että miehellä on ainoastaan toinen sairaus ja parantumaton nainen.

Vierailija
24/26 |
27.05.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kannattaa olla tollasten miesten kanssa varovainen

Vierailija
25/26 |
27.05.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

En ole ap, mutta tapailin miestä, jolla oikeasti sairaus ja aina väsynyt. Viestiä tuli aktiivisesti silloin, kun halusi seksiä. Ja toisaalta hyväähän se seksi oli näin sinkulle. Olin aktiivisempi laittamaan viestejä ja vastaili vireystasonsa mukaan. Kaikki sovitut tapaamiset kyllä hoitui, siitä pointsit. Ja suostuisin edelleenkin seksiin hänen kanssaan.

Vierailija
26/26 |
27.05.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

En ole ap, mutta tapailin miestä, jolla oikeasti sairaus ja aina väsynyt. Viestiä tuli aktiivisesti silloin, kun halusi seksiä. Ja toisaalta hyväähän se seksi oli näin sinkulle. Olin aktiivisempi laittamaan viestejä ja vastaili vireystasonsa mukaan. Kaikki sovitut tapaamiset kyllä hoitui, siitä pointsit. Ja suostuisin edelleenkin seksiin hänen kanssaan.

Onko kyseinen tapaus Turusta?