Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Tuottaako miehesi sinulle joka kerta orgasmin kun harrastatte seksiä?

Vierailija
26.05.2016 |

Tai edes lähes joka kerta?

Jos EI tuota, mitä ajattelet tilanteesta, oletko ajatellut erota tai ensin ainakin lopettaa seksin kokonaan ko. miehen kanssa?

Kommentit (174)

Vierailija
81/174 |
27.05.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mieheni on vähän nuorempi kuin minä. Olen mieheni ensimmäinen nainen (ja toivon mukaan ainoa.) Alussa oli hankalaa, kun hän jännitti niin paljon ja tuli nopeasti, mutta on vuosien varrella oppinut, kun olen opettanut, ja saan nykyään melkein joka kerta. Eikä haittaa, vaikken aina tuliskaan, pääasia, että mies viheltelee ja tuntee olevansa sonni ;) ja nautin siitä muutenkin. Meillä on aika hauskaa sängyssä.

N46v, 19 vuotta naimisissa

No miten on? Onko kivempaa panna sonnin kuin räplääjän kanssa?

Vierailija
82/174 |
27.05.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kannattaa siskot valita kunnollinen tuottaja -orgasmin tuottaja.

Röyh!

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
83/174 |
27.05.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kyllä. Ei olisi minun mieheni, jos nautintoni ei kiinnostaisi.

Enpä edes haluaisi tuollaisen naisen mies olla. Tuo tuottaa sana vihjaa vahvasti siihen, että tuottaja tekee ja toinen vain vastaanottaa. Itse en lahnan kanssa haluaisi tehdä mitään.

Vierailija
84/174 |
27.05.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lähes aina kyllä.

Mutta kuinka omaan korvaani kuulostaakaan ''tuottaako MIEHESI sinulle'', ihan kuin orgasmi olisi vain miehen tuotettava asia. Kyllä itseni kohdalla voisin sanoa että orgasmin saantia parantaa se, että olen oppinut eläytymään siihen hetkeen. Ja ne lantionpohjalihakset. Enpä tiedä tulisiko sitä orgasmia läheskään niin usein, jos makaisin vain lahnana paikallaan.

Vierailija
85/174 |
27.05.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Toisinaan tuottaa (siis ihan yhdynnässä), välillä taas ehtii laueta ennen minua. Silloin yleensä yhdessä hoidellaan käsin minut

minut sen jälkeen (voisin tehdä sen itsekin mutta mies mielellään auttaa).

Ei ole tullut mieleenkään tuon takia erota, mutta ajatus pyörii mielessä toisinaan jos mies usein torjuu aloitteeni seksiin ja tulee pitkiä kuivia kausia. Seksittömyys on kyllä vähän ongelma minulle.

Vierailija
86/174 |
27.05.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mutta kuinka omaan korvaani kuulostaakaan kysymys ''tuottaako MIEHESI sinulle'' oudolta...

Vierailija
87/174 |
27.05.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vaikka täällä ihmiset taas nostavat omaa egoaan kehumalla kuinka saavat tai tuottavat orgasmeja toisille, niin kyllä se on ihmiset ihan jokaisen omasta päästä kiinni koko asia. Kukaan teistä ei ole mikään huippurakastaja, valitan.

Oli mies tai nainen, niin ei siinä mitään erikoista teknistä osaamista tarvita. Ei ole sukuelimen hinkkaaminen mitään rakettitiedettä. Toki tunnelma pitää olla kohdillaan, mutta jos minä miehenä en ole kiihottunut ja tarpeeksi rentoutunut, niin ei siinä kukaan nainen voi orgasmia minulle tuottaa. Sama, jos naisella on päänsä sisällä jotain, joka estää riittävän kiihottumisen ja orgasmin huippuun pääsemisen, niin ei siinä kukaan mies voi asialle yhtään mitään.

Tässä puhutaan nyt sellaisista miehistä, jotka eivät panosta esileikkiin tai eivät ylipäätään seksin aikana koske naisen klitorikseen tai mikä onkaan kyseisen naisen nautinnon keskus (99% naisista klitoris, ei vagina).

Vierailija
88/174 |
27.05.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kyllä. Ei olisi minun mieheni, jos nautintoni ei kiinnostaisi.

Enpä edes haluaisi tuollaisen naisen mies olla. Tuo tuottaa sana vihjaa vahvasti siihen, että tuottaja tekee ja toinen vain vastaanottaa. Itse en lahnan kanssa haluaisi tehdä mitään.

Jaa? Minä en edes ajatellut sanamuotoa vaan sitä, etten jäisi suhteeseen miehen kanssa, jonka kanssa en saa orgasmia, sillä olen tottunut parempaan, toisen tai itseni tuottamana, aivan sama miten. Ei seksissä pelkkä lämpö ja läheisyys riitä. Lahnoista en tiedä muuta kuin sen, että ne ovat savustettuna ihan OK.

Vierailija
89/174 |
27.05.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tämä on vähän kuin niitä äo-ketjuja, joissa useimmat saavat 130 tai enemmän. Kun todellisuudessa vain muutama prosentti väestöstä saa sellaisen tuloksen.

Muistaakseni seksissäkin emätinorgasmi on vain muutaman prosentin asia, mutta täällä heitä on pilvin pimein :D

Mä oon ainakin aina saanut orgasmeja nimenomaan yhdynnässä ilman erillistä klitoriksen koskettelua. Todellisuudessahan klitoris jatkuu hyvin pitkälle sisälle, joten ei orgasmin yhdynnässä pitäisi olla mitenkään mahdotonta. Ja varsinkin jos itse vähänkään säätelee kulmaa sopivasti tai käyttää lantionpohjalihaksia.

Suuseksillä sain orgasmin ensimmäisen kerran vasta 26-vuotiaana (seksielämän aloitin 16v). Käsin saan itse helposti orgasmin, mutta kukaan mies ei ole vielä onnistunut tuottamaan käsillään orgasmia minulle. Joko tahti, kohta tai paine on ollut aina jossain kohtaa laukeamisen kannalta vääränlainen. Suuseksiä ottaisin mieluusti useamminkin, mutta miestä ei niin kovin kiinnosta antaa sitä. Viime kerrasta on jo useita kuukausia.

Vierailija
90/174 |
27.05.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miten mies sen tuottaisi, kun en ole sitä itsekään koskaan saanut?

Vierailija
91/174 |
27.05.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

6 vuoden aikana ollut yksi kerta kun ei onnistunut tuottamaan, sekin kun oltiin viihteeltä tultu ja olin hieman liian humalassa 😃👍

Mutta miehelläni on kiva piirre: Innostuu itse eniten siitä kun näkee naisen nauttivan ja tekeekin sitten kaikkensa sen eteen 😁

Vierailija
92/174 |
27.05.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Täytyy kyllä myöntää että oon vähän surullinen lukiessani tätä ketjua. Oon siis tuo jonka mies tuottaa 95%sesti orgasmin. Mä ymmärrän sen ettei seksi ole kaikille niin tärkeää , mutta 10v naimisissa eikä yhtään orgasmia ?? Apua. Mä nautin siitä niin uskomattoman paljon kun mies saa mut tulemaan enkä jaksa odottaa seuraavaa kertaa.. mun mielestä seksi on suhteen liima, ei se tärkein osa, mutta se joka erottelee teidät kämppiksistä. Ai hitto mä kuolisin jos seksi ois vain miehen tulemista. . Miksette ota ohjia käsiin, pitäkää pitkä esileikki, aloittakaa jo päivällä vaikka tuhmilla viestillä. . Kosketelkaa ja maistelkaa, liikkukaa ja nauttikaa. Seksi on nIin paljon parempaa kun saa :)

Vierailija
93/174 |
27.05.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei, koska minun on todella vaikea saada orgasmia, mielialalääkkeet ovat nykyään vielä vaikeuttaneet asiaa entisestään. Mutta en koe sitä ongelmana, nautin seksistä ilman orgasmiakin :)

Vierailija
94/174 |
27.05.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei, eikä tarvitsekaan. Olen vähän vaikea saada tulemaan ja se, että mies edes välillä viitsii paneutua suuseksiin niin pitkäksi aikaa, että saan on plussaa. Seksistä tykkään ihan muutenkin eikä tuleminen ole minulle se pääasia.

Vierailija
95/174 |
27.05.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei tuota, mutta se ei ole miehen vika millään tavalla.

Ennen kun sain lapsia sain joka kerta, joskus vain yhden mutta yleensä 2-3 orgasmia yhdynnän aikana.

Synnytyksissä tuli kuitenkin sellaisia vaurioita jotka ovat heikentäneet tuntoa huomattavan paljon ja tehneet muutakin tuhoa ja joudutaan kumpikin tekemään paljon työtä sen eteen että minäkin saisin. En aina jaksa itsekään jatkaa niin kauaa että olisin edes lähellä saamista.

Hyvältä se silti tuntuu vaikka oma orgasmi jäisi saamatta.

Meillä on miehen kanssa hyvä suhde ja paljon läheisyyttä. Siksi seksi tuntuu hyvältä vaikka orgasmi jäisi saamatta.

Eikä mies ala vonkaamaan tai vaatimaan jos minua ei kiinnosta.

Vierailija
96/174 |
27.05.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei tuota. Vaan tehdään se yhdessä.

Vierailija
97/174 |
27.05.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tämä on vähän kuin niitä äo-ketjuja, joissa useimmat saavat 130 tai enemmän. Kun todellisuudessa vain muutama prosentti väestöstä saa sellaisen tuloksen.

Muistaakseni seksissäkin emätinorgasmi on vain muutaman prosentin asia, mutta täällä heitä on pilvin pimein :D

Mä oon ainakin aina saanut orgasmeja nimenomaan yhdynnässä ilman erillistä klitoriksen koskettelua. Todellisuudessahan klitoris jatkuu hyvin pitkälle sisälle, joten ei orgasmin yhdynnässä pitäisi olla mitenkään mahdotonta. Ja varsinkin jos itse vähänkään säätelee kulmaa sopivasti tai käyttää lantionpohjalihaksia.

Suuseksillä sain orgasmin ensimmäisen kerran vasta 26-vuotiaana (seksielämän aloitin 16v). Käsin saan itse helposti orgasmin, mutta kukaan mies ei ole vielä onnistunut tuottamaan käsillään orgasmia minulle. Joko tahti, kohta tai paine on ollut aina jossain kohtaa laukeamisen kannalta vääränlainen. Suuseksiä ottaisin mieluusti useamminkin, mutta miestä ei niin kovin kiinnosta antaa sitä. Viime kerrasta on jo useita kuukausia.

voi jehna kuinka haluaisin kokeilla saada sinut tulemaan käsin. on vähän huono itseluottamus jotenka sinun kohdalla se ei haittaisi tippaakaan. mutta molemmat suhteessa jotenka ei käy

Vierailija
98/174 |
27.05.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lähes aina.

Joskus mies toivoo että kävisikö sellainen raju pikapano tällä kertaa, niin suostun kyllä mielelläni tähän jos itselläni ei ole edes niin kovat himot juuri silloin. Enkä sitten ehdi yleensä siinä lyhyessä yhdyntäajassa itse saada orgasmia. Toki sitten kun minä  puolestani pyydän (useimmiten ei kyllä tarvitse erikseen pyytää), niin mies pidättelee ja odottaa, että olen saanut useamman kerran ennen omaa laukeamistaan. Tai mennään pitkän kaavan mukaan, ja saan ensin suuseksiäkin. 

Joskus taas alamme harrastaa seksiä, mutta en vain ole oikeassa mielentilassa ja en normaalin ajan jälkeen ole lähelläkään tulemista. Tällöin mieluummin vain tyydytän mieheni ja sanon suoraan, että ei jäädä odottelemaan sitä minun orgasmiani kun ei se väkisin tule, tule sinä vain. 

Oman miehen kanssa yhdynnässä orgasmi kyllä tuntuu parhaalta, vaikka toki osaan itsekin sellaisen itselleni hoitaa ja pelkällä suuseksilläkin hän pystyy minulle sellaisen antamaan. Entisen kanssa ei tuntunut näin hyvältä, olen hyvin tyytyväinen siitä, että nykyisen kanssa saan lähes aina. 

Vierailija
99/174 |
27.05.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voi kyllä!

Vierailija
100/174 |
27.05.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Naisen orgasmi ei ole mitenkään itsestään selvä asia ja monesti jos nainen ei omin avuinkaan saa tehtyä itselleen orgasmia, ei vastuuta naisen orgasmista voi sysätä vain miehen vastuulle.

Olemme olleet mieheni kanssa kimpassa noin 20 vuotta ja siinä ajassa harjoittelukertoja jo kertyy. Ensimmäiseen 15 vuoteen voin sanoa, että en saanut lainkaan yhdessä mieheni kanssa orgasmia - en nuolemalla, en käsin, en yhdynnässä. Tuon 15 vuoden aikana sain mieheni kanssa yhdessä vain yhden ainoan kerran orgasmin, mikä tuli itsellenikin yllätyksenä. Harrastimme silloin tällöin peppuseksiä. Olimme kyljittäin lusikka-asennossa, miehen penis oli syvällä pyllyssäni ja hän aivan hiljaa ja hellästi kosketteli klitoristani niin yhtäkkiä jotenkin sain orgasmin. Tämä tapahtui todella siis VAIN KERRAN tuon 15 vuoden aikana emmekä saaneet orgasmia toistettua yrityksistä huolimatta.

Vaikka miehen kanssa en ole saanut orgasmeja, olen kuitenkin saanut tuotettua orgasmeja itselleni jo 15-vuotiaasta alkaen suihkuttamalla käsisuihkulla lämmintä vettä klitorikseen. Kun olin kiihottuneessa tilassa suihkun avulla orgasmi tuli melko piankin. Jännää kuitenkin on, että tuolloin en saanut tuotettua itselleni orgasmia millään muilla keinoin, en sen paremmin käsin kuin vibraattorillakaan. Pelkän suihkun avulla tyydytin itseäni aina noin 30-vuotiaaksi saakka. 30-vuotiaana aloin saada pikkuhiljaa itsekseni orgasmeja myös vibraattorin avulla ja joskus käsin, vaikka se onkin huomattavan työlästä.

Sitten vihdoin noin 35-vuotiaana alkoi tapahtua ihmeitä. Huomasin nauttivani aina vain enemmän siitä kun mieheni kiireettömästi nuoli minua - ja aloin saamaan orgasmeja miehen antamassa suuseksissä. Nykyään mieheni antama suuseksi on kaikkein parasta ja tuottaa kaikkein voimakkaimmat orgasmit mitä voin saada. Suihkua en käytä orgasmin saamiseen enää lainkaan. Käsin en oikein hyvin saa edelleenkään ja käsin tuotetut orgasmit ovat yleensä vaimeita. Vibraattoria käytän joskus, mutta mieheni suullaan antamat orgasmit voittavat vibraattorin mennen tullen. Olen huomannut, että suuseksissä ihanaa on kun mies lirputtaa kielellään klitoristani ja kiihotuttuani tarpeeksi hän samalla työntää pari sormea sisääni. Vaginan levittäminen sormilla voimistaa klitorisorgasmia huomattavan paljon. Tällä tavoin saan hyvin kokonaisvaltaisia ja voimakkaita, vaginan rytmikkään värähtelyn ja supistelun lisäksi koko vatsaa ja reisiä tärisyttäviä orgasmeja, mitkä kestävät myös pitkään, jopa 1-2 minuuttia. 20-30-vuotiaana minulla ei ollut tällaisten orgasmien mahdollisuudesta vielä mitään käsitystä.

Edelleenkään nyt 40-vuotiaana en saa orgasmeja pelkässä suorassa yhdynnässä, vaikka nautinkin peniksestä kun se on sisälläni. Olen kuitenkin huomannut, että ainakin omalla kohdallani seksuaalisuuteni kehittyy ja voimistuu koko ajan mitä vanhemmaksi tulen. Huomaan pitäväni sellaisista asioista mistä en pitänyt 10-20 vuotta sitten. Nykyään silloin tällöin yhdynnässä huomaan kun penis työntyy sisään oikeassa kulmassa ja takoo oikeaan kohtaan, että vatsan pohjassa tuntuu aivan erityistä kihelmöintiä mitä en ole aiemmin tuntenut. Luulen, että yhdyntäorgasmitkin sieltä vielä tulevat kunhan maltan odottaa, ehkä jopa jo 45-50 -vuotiaana.