Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Tuottaako miehesi sinulle joka kerta orgasmin kun harrastatte seksiä?

Vierailija
26.05.2016 |

Tai edes lähes joka kerta?

Jos EI tuota, mitä ajattelet tilanteesta, oletko ajatellut erota tai ensin ainakin lopettaa seksin kokonaan ko. miehen kanssa?

Kommentit (174)

Vierailija
41/174 |
26.05.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä. Aina ei onnistu, mutta se ei ole miehestä kiinni vaan saatan olla ahdistunut tai stressaantunut.

Vierailija
42/174 |
26.05.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ei vaimolle kannata hinkata orgasmia joka kerta. Tai no riippuu mikä on tavoite, mutta jos tavoite on panna mahdollisimman usein niin kannattaa sopivasti pihdata O:ssa. 

Hä? Toisin päinhän se toimii. Naisen seksihalut vähenevät, jos mies ei orgasmia tuota. Ap

No ei ihan niinkään. Naisen seksihalut vähenevät monesta syystä, mutta orgasmi ei ole niistä ihan ensimmäinen. Orgasmi on oikeastaan vain seksin sivutuote.

Ja ketunmarjat. En ole lainaamasi mutta nainen haluaa orgasmin ihan siinä missä mieskin. Jos sitä ei saa, niin eipä huvita pannakkaan. N24

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/174 |
26.05.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kerran yhdynnässä, mutta pitää kyllä huolen että tulen jos ei siinä onnistu. Olen melko hidas saamaan orgasmia muutenkin ja heti tulemisen jälkeen alkaa kaikki kosketus tuntua epämukavalta, niin ei ole kovin ihme. Kai sitä jossain vaiheessa oppii ja kokoajan menee parempaan suuntaan.

En todellakaan ole eroamassa noin pienen asian takia, nautin seksistä muutenkin kuin orgasmin toivossa.

Vierailija
44/174 |
26.05.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ei vaimolle kannata hinkata orgasmia joka kerta. Tai no riippuu mikä on tavoite, mutta jos tavoite on panna mahdollisimman usein niin kannattaa sopivasti pihdata O:ssa. 

Hä? Toisin päinhän se toimii. Naisen seksihalut vähenevät, jos mies ei orgasmia tuota. Ap

No ei ihan niinkään. Naisen seksihalut vähenevät monesta syystä, mutta orgasmi ei ole niistä ihan ensimmäinen. Orgasmi on oikeastaan vain seksin sivutuote.

Ja ketunmarjat. En ole lainaamasi mutta nainen haluaa orgasmin ihan siinä missä mieskin. Jos sitä ei saa, niin eipä huvita pannakkaan. N24

Sä olet vielä niin kovin nuori. 

Vierailija
45/174 |
26.05.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Minä olen aivan samaa mieltä. Harrastan seksiä saadakseni orgasmin ja järjestääkseni sellaisen kumppanilleni. Kun haluan mistä, haluan saada orgasmin juuri hänen kassaan. Ja koska se on mahdollista, ei pelkkä läheisyys tyydytä kovin pitkään, jos panemaan ruvetaan. Olen 37.

Vierailija
46/174 |
26.05.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Minä olen aivan samaa mieltä. Harrastan seksiä saadakseni orgasmin ja järjestääkseni sellaisen kumppanilleni. Kun haluan mistä, haluan saada orgasmin juuri hänen kassaan. Ja koska se on mahdollista, ei pelkkä läheisyys tyydytä kovin pitkään, jos panemaan ruvetaan. Olen 37.

Jaahas, tekstinsyöttö. *miestä, kanssaan

Vierailija
47/174 |
26.05.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse ne orkut hankitaan. Ei niitä sinulle kukaan "tuota"!

Vierailija
48/174 |
26.05.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Exäni ja nyxäni ovat kyllä molemmat kovasti yrittäneet saada mua laukeamaan, mutta en mielestäni ole ikinä saanut orgasmia, en edes itsetyydyttäessä. En tiedä miksi.

Vierailija
49/174 |
26.05.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Niin hankitaan. Ja eipä sitä miestä sitten muuhun tarvitakaan kuin lasten siittämiseen.

Vierailija
50/174 |
26.05.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kukaan ei ole ikinä hieronut tai nuollut sua? Et ole ikinä runkannut tai ottanut suihin mieheltä? Mahtaa olla hyvää seksiä... Molemmat makaa vierekkäin runkkaamassa itseään.

Vierailija
51/174 |
26.05.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tietysti. Miksi sitä seksiä muuten harrastettaisiin? Etenkään, kun ei olla lapsia enää tekemässä.

Vierailija
52/174 |
26.05.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä ja monta.

Vierailija
53/174 |
26.05.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä lähes aina. Miehen tuottama orgasmi päihittää itse tuottaman 100-0. Sain ensimmäisen orgasmin vasta 22 vuotiaana monien seksi vuosien jälkeen eli toivoa on teilläkin jotka ette ole vielä saaneet.

Vierailija
54/174 |
26.05.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä. Normaalisti saan 1-3 emätinorgasmia, jos en jostain syystä joskus harvoin saa, hoitaa mies minut loppuun käsin.

Ainoa vika meidän seksielämässä on se että mies haluaa harvemmin kuin minä, niin on ollut aina. Kun rakastelukerrat on harventuneet mies ei aina "kestä" niin kauan, joskus ennen jyysti aina puoli tuntia, se alkoi olla jo liikaa, koska minä olen aika nopea kun on vähän ollut esileikkiä.

Joskus koko yhdyntä on mulle sitä orgasmia, se alkaa ensimmäisestä työnnöstä jos on oikein kiihottunut, ja joskus se nautinto on korkealla tasolla todella pitkään, vaikka kävisi ihan huipulla välillä, ei silti tule alas kuin vähän, joskus taas kun saa kunnolla ei tarvi enää yhtään.

Vierailija
55/174 |
26.05.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

No ei "tuota". En ole koskaan saanut hänen kanssaan orgasmia, mutta se ei ole mikään ongelma. Yhdessä ollaan oltu 10 vuotta ja naimisiinkin mentiin.

Vierailija
56/174 |
26.05.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

95 % kerroista. Joskus harvoin en pääse fiilikseen, jolloin en laukea, vaikka hyvältä tuntuukin tai sitten toisinaan omasta halustani tarjoan miehelle vaan nopean suihinoton.

Voi että, tulis jo työreissultaan kotiin hoitelee mut!

Vierailija
57/174 |
26.05.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Yleensä mieheni tulee samalla kun panen häntä. Jollen itse tule samalla, niin runkkaan lopuksi hänen naamalleen.

Vierailija
58/174 |
26.05.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihan joka kerta.

Vierailija
59/174 |
26.05.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

No meillä menee niin, että mies ei koskaan laukea ennen mua. Ehdin tulla yleensä 4-5 kertaa ennen miestä, joskus kymmenenkin. Mutta tarvin vähän klitoriksen hierontaa samalla ja sen teen mieluiten itse, koska pitää tietää just oikea kohta ja mulla se vielä vaihtuu jokaisen orgasmin jälkeen. Joskus olen saanut pelkästä yhdynnästäkin, mutta se ei ole yhtä voimakas kun tavallaan saan kaksinkertaisena orgasmin klitorista hieromalla ja samalla naiden. Mies kyllä erittäin mielellään myös nuolee mulle orkun. Mun mielestä meidän seksielämä on ihan täydellistä ja siksi kai molemmilla riittää vielä halua toisiimme, vaikka olemme olleet yhdessä lähes 30 v.

Vierailija
60/174 |
26.05.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joka kerta ja aina kun laukean niin lasken kökköt alleni. Myös silloin kun mieheni on ollut b-rapussa. Vaikkei suolessa olisi paljoa kökköä se rentoutuu ja laskee vähän alleen. Onneksi mieheni suhtautuu tähän asiallisesti eikä tee numeroa. Joskus tuntuisi sille että hän jopa leikittelee asialla, mutta olen pyytänyt olla huomioimatta tapahtumaa.