Tuottaako miehesi sinulle joka kerta orgasmin kun harrastatte seksiä?
Tai edes lähes joka kerta?
Jos EI tuota, mitä ajattelet tilanteesta, oletko ajatellut erota tai ensin ainakin lopettaa seksin kokonaan ko. miehen kanssa?
Kommentit (174)
Lähes poikkeusetta juu. Ja mä kyllä sanon jos ei tunnukkaan kivalle/ ei jaksa keskittyä yms niin lopetetaan. Ei seksiä ole mielekästä harrastaa jos päässä pyörii muuta, joten jos ei saa mulle orgasmia vika on mun korvien välissä ei miehen taidoissa.
En ole ajatellut erota sen takia. Minulle orgasmi ei ole se tärkein asia seksissä, vaikka se toki on se "loppuhuipentuma". Nautin läheisyydestä.
Ei ole vielä ikinä tuottanut. Ja onhan se seksi sitten lähes lopetettukin.
Ei, noin joka 10. Kerta vain.
Koen pääasiaksi, että mies haluaa mua. Mutta meillä on erittäin epätasa-arvoinen ja vääristynytkin suhde.
Jokainen on ihan itse vastuussa omista orgasmeistaan.
Minun nainen myös itse osallistuu oman orgasminsa tuottamiseen aktiivisesti, lisäksi suhteen alussa ei kuvitellut että olen ajatustenlukija vaan kertoi mistä pitää.
Näin meillä.
Mä en laukea pelkällä k***, vaan tarvitsen hieman apua mitä itse yleensä annan. Haluan saada joka kerta, kun harrastetaan seksiä. Joskus harvoin jäänyt ilman ja seuraavalla kerralla saanut useamman.
Loukkaantuisin todellakin, jos mun miehelle olisi oma mielihyvä se tärkein asia.
Ei. Yksikäään mies ei ole saanut ikinä minua laukeamaan. Hoidan asian itse. Ei ole vaikuttanut seksielämään, se on muutenkin mukavaa.
Vierailija kirjoitti:
Jokainen on ihan itse vastuussa omista orgasmeistaan.
Oletko mies?
Ap
(Niin ja mies joka ei hiero tai nuole klitorista, ei ansaitse yhtään panoa)
Kyllä tuottaa. En näkisi mitään mieltä harrastaa seksiä, jos kumpikin ei saa tyydytystä.
Ei tuota, mutta seksi ja läheisyys tuntuvat hyvältä ilman orgasmiakin. Voin tuottaa itselleni orgasmin vaikka joka päivä viidessä minuutissa vibraattorin avulla.
95% kerroista saan orgasmin. Ne loput 5% on sellaisia kertoja, Kun otan suihin tai jos en vain saa itseäni oikeaan mielentilaan lennossa.
Vierailija kirjoitti:
Ei tuota, mutta seksi ja läheisyys tuntuvat hyvältä ilman orgasmiakin. Voin tuottaa itselleni orgasmin vaikka joka päivä viidessä minuutissa vibraattorin avulla.
No vau, minä tuotan itselleni orgasmin ihan sormien avulla alle kahdessa minuutissa aina, joskus jopa reilusti alle minuutissa. Miehen tuottama orgasmi on paljon voimakkaampi.
Surullista että tyydyt laiskaan ja itsekeskeiseen mieheen.
Ap
Minun Naiseni kyllä saa montakin kertaa ja tietysti itsekin saan monesti.
Seksistä nauttiva nainen on ällöttävä!!
Ei "tuota" ikinä. Itse hieron itseäni samalla kun se panee jos haluan laueta. Ei se osaa. Ei ole kyllä kovin moni osannut. Nuolemalla jotkut.
95% kyllä!
Haluaa että mä tulen kun kiihottuu siitä niin kovasti. Yleensä haluaa nuolla ensin ja sitten keskitytään itse seksiin. Jos mä olen tullut, hoitelen miehen yleensä loppuun suulla. Nautitaan että toinen nauttii :)
Vaikeaa ymmärtää, etten halua miehen nuolevan tai räpläävän sormilla? Hoidan homman itse. Itse pano tuntuu hyvältä eikä ällötä.
kyllä