Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Tuottaako miehesi sinulle joka kerta orgasmin kun harrastatte seksiä?

Vierailija
26.05.2016 |

Tai edes lähes joka kerta?

Jos EI tuota, mitä ajattelet tilanteesta, oletko ajatellut erota tai ensin ainakin lopettaa seksin kokonaan ko. miehen kanssa?

Kommentit (174)

Vierailija
121/174 |
27.05.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

7 tutkittua faktaa orgasmista

- Keskimäärin joka viides nainen ei saa lainkaan yhdyntäorgasmia.

- 13 prosenttia nuorista naisista ja 9 prosenttia kaikista suomalaisista naisista ei ole koskaan saanut orgasmia.

- 2-4 prosenttia naisista on elimellisen vaurion vuoksi kyvyttömiä saamaan orgasmin.

- Kolme neljästä naisesta kykenee saamaan koko orgasmikirjon.

- Vain 10 prosenttia naisista saa orgasmin lähes aina seksiä harrastaessaan.

- 57 prosenttia naisista ajattelee yhdynnän aikana siivousta, ruuanlaittoa, tiskausta tai pyykinpesua.

- Lähes 60 prosenttia naisista on ainakin joskus teeskennellyt orgasmin.

Vierailija
122/174 |
27.05.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

- 13 prosenttia nuorista naisista ja 9 prosenttia kaikista suomalaisista naisista ei ole koskaan saanut orgasmia.

- 2-4 prosenttia naisista on elimellisen vaurion vuoksi kyvyttömiä saamaan orgasmin.

- 57 prosenttia naisista ajattelee yhdynnän aikana siivousta, ruuanlaittoa, tiskausta tai pyykinpesua.

Ja lähde oli?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
123/174 |
27.05.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tämä on vähän kuin niitä äo-ketjuja, joissa useimmat saavat 130 tai enemmän. Kun todellisuudessa vain muutama prosentti väestöstä saa sellaisen tuloksen.

Muistaakseni seksissäkin emätinorgasmi on vain muutaman prosentin asia, mutta täällä heitä on pilvin pimein :D

Mä oon ainakin aina saanut orgasmeja nimenomaan yhdynnässä ilman erillistä klitoriksen koskettelua. Todellisuudessahan klitoris jatkuu hyvin pitkälle sisälle, joten ei orgasmin yhdynnässä pitäisi olla mitenkään mahdotonta. Ja varsinkin jos itse vähänkään säätelee kulmaa sopivasti tai käyttää lantionpohjalihaksia.

Suuseksillä sain orgasmin ensimmäisen kerran vasta 26-vuotiaana (seksielämän aloitin 16v). Käsin saan itse helposti orgasmin, mutta kukaan mies ei ole vielä onnistunut tuottamaan käsillään orgasmia minulle. Joko tahti, kohta tai paine on ollut aina jossain kohtaa laukeamisen kannalta vääränlainen. Suuseksiä ottaisin mieluusti useamminkin, mutta miestä ei niin kovin kiinnosta antaa sitä. Viime kerrasta on jo useita kuukausia.

Btw neljäsosa saa orgasmin pelkästä yhdynnästä...Joten ei mikään muutaman prosentin juttu. Itse en saa yhdynnässä orgasmia mutta yhdyntäliikket itsessään tuntuvat ihan järjettömän hyvältä. Siksi yhdyntä on mulle se juttu. Esim suuseksi tai käsillä hyväily ei ole mitään yhdynnän rinnalla.

Vierailija
124/174 |
27.05.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä saan orgasmin useimmiten yhdynnässä ilman muuta koskettelua. Parasta onkin, kun kumpikin on valmiiksi kiihottunut ja voidaan samantien panna ja laueta yhdynnässä. Joskus jompikumpi tai molemmat kaipaavat kiihottamista käsin tai suulla. Joskus taas mies laukeaa ennen minua, jolloin hän jatkaa sormin tai lelulla minut orgasmiin asti ihan vastaavasti, kuin minä annan hänen jatkaa panemista vielä senkin jälkeen, kun minä oen lauennut. Aika tasoissa ollaan siis mielestäni. Jos mies jättäisi minut ilman orgasmia, minä lopettaisin jatkossa myös seksin siihen, kun olen lauennut.

Vierailija
125/174 |
27.05.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

En saa yhdynnässä mutta mies hoitelee mut aina sen jälkeen käsin.

Vierailija
126/174 |
27.05.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Emätinorgasmi

Tavallisin orgasmi naisella on siis klitorisorgasmi, joka saadaan klitorista kiihottamalla. Kaikki naiset eivät kuitenkaan pidä siitä, että klitorikseen kosketaan. Syy voi olla että suora kosketus klitorikseen sattuu tai se ei vain tunnu oikein miltään. Nainen voi kuitenkin saada myös emätinorgasmin. Emättimen tuntoherkät alueet ovat suuaukon seutu, emättimessä on eniten tuntohermoja ensimmäisten 2-2,5 cm päässä aukosta ja etuseinässä muutama sentti syvemmällä on g-piste. Nämä alueet nauttivat venytyksestä, painelusta ja kaikenlaisesta sivelystä. Muut emättimen alueet ovat melko tunnottomia. Osa naisista pitää klitoriksen hinkutuksen sijaan sukupuolielinten laaja-alaisesta koskettamisesta. Naisen kiihottuessa, klitoriksen jäykistymisen lisäksi painetta kerääntyy myös emättimen ja virtsaputken ympärillä oleviin paisuvaiskudoksiin, sekä lantionpohjan alueelle. Siten pimpin laaja-alainen, joskus hyvinkin kova kiihottaminen tuntuu parhaalta, ja laukeaminen voi tapahtua ilman klitoris ärsytystä.

Emätinorgasmi perustuu siihen, että vaikka emättimessä ei varsinaisesti ole ns. tuntoa muuten kuin emättimen suulla ja hieman sen sisäpuolella, emätin reagoi kuitenkin peniksen kosketukseen ja paineeseen, ja orgasmissa emätin usein sykkii ja supistelee (ei kaikilla). Vaikka penistä ei tuntisi yhdynnän aikana syvällä emättimessä, naisen kiihottuessa emättimen paisuvaiskudos ja klitoris täyttyy verellä ja emätin ja koko lantionseutu paineistuu/jännittyy. Siten paineen purkautuminen eli laukeaminen on mahdollinen. Ruotsissa ja parissa muussakin maassa naisille tehdyn tutkimuksen mukaan emätinorgasmi on naisten mukaan tyydyttävämpi orgasmi kuin klitorisorgasmi.

Nyt ihmettelen. Saan orgasmeja, mutta mistä tiedän ovatko ne klitorisorgasmeja vai emätinorgasmeja? Vai onko kyseessä kuitenkin sama asia?

Orgasmini tulee klitorista hieroen. Jos laitan sormen pimppiin heti orgasmin jälkeen tunnen kuinka emättimen sisällä ehkä juuri 2-3 cm emättimen suulta sisäänpäin sykkii ja supistelee sellainen selvärajainen "rengas" sormen ympärillä.

Jos teen orgasmin siten, että klitoriksen hieromisen lisäksi penetroin samaan aikaan dildolla emättimeen, usein tämä penetrointi saattaa voimistaa orgasmia, vaan ei kuitenkaan aina, mutta orgasmi tulee ja tuntuu aivan samassa paikassa kuin pelkästään klitorista hieroen eli juurikin tuolla emättimessä sykkien.

Omaan kokemukseen perustuen sanoisin, että on vain yhdenlaisia orgasmeja - ei erikseen klitorisorgasmia ja erikseen emätinorgasmia.

Vierailija
127/174 |
27.05.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

No minä taas saan selkeästi molempia ja ne tuntuvat erilaisilta. Klitoris orkku voi olla mekaaninen ei syki sisällä, mutta voi sykkiäkin. Emätinorkku taasen saa mut ihan veltoksi, se asato vain vie enkä voi hetkeen mitään. Astetta pidemmälle kun mennään ja hyväillään g-pistettä ejakuloin ja taas tuntuu erilaiselta. Voin saada orkun rintojen hieronnastakin ja se on taas ihan omanlaisensa samoin kuin peppuseksistä saamani, jossa käsivarret menevät kananlihalle. Tämä muistuttaa emätinorkkua ja rinnoista saatava klitorisorkkua.

Vierailija
128/174 |
27.05.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tuota lihavoitua väitettä en usko. Olisiko lähdettä? Ei todellakaan pidä paikkaansa, että 80 % naisista saa yhdynnässä orgasmin.

Esim. tuolla lukee, että

NAISISTA VAIN YKSI NELJÄSTÄ (TAI JOPA ALLE) SAA ORGASMIN YHDYNNÄSSÄ

http://www.seksikaupat.info/uutiset/87/10-totuutta-naisen-orgasmista

Vierailija
129/174 |
27.05.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi joidenkin on niin vaikea uskoa, että jotkut naiset tykkäväät naimisesta?

Vierailija
130/174 |
27.05.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä uskon, että oletettua suurempi osa naisista saa emätinorgasmeja. Mutta: ei välttämättä aina jokaisessa yhdynnässä.

On muuten naurettavaa alkaa väittelemään & jankkaamaan prosenttiosuuksista ja siitä mitkä orgasmit ovat "oikeita". Eikö olisi fiksua antaa rauha ja nauttia sellaisesta seksistä ja sellaisista orgasmeista mistä itse pitää? Vai miksi teillä on pakkomielle kyseenalaistaa täällä muiden kokemukset?

Vierailija
131/174 |
27.05.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Minä uskon, että oletettua suurempi osa naisista saa emätinorgasmeja. Mutta: ei välttämättä aina jokaisessa yhdynnässä.*

On muuten naurettavaa alkaa väittelemään & jankkaamaan prosenttiosuuksista ja siitä mitkä orgasmit ovat "oikeita". Eikö olisi fiksua antaa rauha ja nauttia sellaisesta seksistä ja sellaisista orgasmeista mistä itse pitää? Vai miksi teillä on pakkomielle kyseenalaistaa täällä muiden kokemukset?

*tarkennus: siksi ei välttämättä jokaisessa yhdynnässä, koska osalle naisista kyky emätinorgasmeihin kasvaa vuosien aikana ja niitä ei edes saa kaikkien miesten kanssa. Ja jotkut eivät saa niitä aina vaan aina ajoittain.

Siksikin on outoa, että tästä asiasta kertovia naisia tuomitaan kun kyseessä on tuollainen asia.

Vierailija
132/174 |
27.05.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

No minä taas saan selkeästi molempia ja ne tuntuvat erilaisilta. Klitoris orkku voi olla mekaaninen ei syki sisällä, mutta voi sykkiäkin. Emätinorkku taasen saa mut ihan veltoksi, se asato vain vie enkä voi hetkeen mitään. Astetta pidemmälle kun mennään ja hyväillään g-pistettä ejakuloin ja taas tuntuu erilaiselta. Voin saada orkun rintojen hieronnastakin ja se on taas ihan omanlaisensa samoin kuin peppuseksistä saamani, jossa käsivarret menevät kananlihalle. Tämä muistuttaa emätinorkkua ja rinnoista saatava klitorisorkkua.

Minä taas en saa lainkaan kuvailemasi kaltaisia klitorisorkkuja, missä emätin ei sykkisi.

Tapahtui seksi mulla sitten penetraationa emättimeen, peräaukkoon ja/tai klitoriksen hierontana tuloksena on tasan tarkkaan orgasmi, missä emätin AINA sykkii juuri tuolla 2-3 cm syvällä.

Toki orgasmeja tulee intensiteetiltään erilaisia, joskus vaimeita, mihin ihan pettyy. Joskus taas hyvin voimakkaita, jolloin sykkiminen ja väristykset eivät jää vain emättimeen, vaan leviävät esim. vatsaan ja reisiin, mikä näkyy miehellekin vatsan ja reisien nytkähtelynä ja värinänä. En kuitenkaan erottelisi näitä eri orgasmeiksi, vaan sama orgasmi, mutta intensiteetti ja laajuusaste eri.

Vierailija
133/174 |
27.05.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Minä uskon, että oletettua suurempi osa naisista saa emätinorgasmeja. Mutta: ei välttämättä aina jokaisessa yhdynnässä.*

*tarkennus: siksi ei välttämättä jokaisessa yhdynnässä, koska osalle naisista kyky emätinorgasmeihin kasvaa vuosien aikana ja niitä ei edes saa kaikkien miesten kanssa. Ja jotkut eivät saa niitä aina vaan aina ajoittain.

Siksikin on outoa, että tästä asiasta kertovia naisia tuomitaan kun kyseessä on tuollainen asia.

Jokaisella naisella juu on kokemuksensa ja ne saa esittää. Ikävä jos koet kokemusten vaihdon tuomitsevana. Yritä ymmärtää, että kaikkien naisten seksuaalisten kokemusten ei tarvitse olla samanlaisia kuin sinulla ollakseen aivan yhtä hyviä ja normaaleja seksuaalisuudessaan kuin sinäkin.

Yleensä kuitenkin jos lähdet jotain tilastoja ja prosenttiosuuksia esittelemään kuten viestissä 120 olisi hyvä olla lähde mainittuna. On huonoa argumentointia heittää päästään jotain lukuja esittämättä lähdettä. Varsinkin kun luvut on aivan poskellaan, minkä näkee sokea Reettakin otsallaan.

Vierailija
134/174 |
27.05.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Jokaisella naisella juu on kokemuksensa ja ne saa esittää. Ikävä jos koet kokemusten vaihdon tuomitsevana. Yritä ymmärtää, että kaikkien naisten seksuaalisten kokemusten ei tarvitse olla samanlaisia kuin sinulla ollakseen aivan yhtä hyviä ja normaaleja seksuaalisuudessaan kuin sinäkin.

Yleensä kuitenkin jos lähdet jotain tilastoja ja prosenttiosuuksia esittelemään kuten viestissä 120 olisi hyvä olla lähde mainittuna. On huonoa argumentointia heittää päästään jotain lukuja esittämättä lähdettä. Varsinkin kun luvut on aivan poskellaan, minkä näkee sokea Reettakin otsallaan.

Nyt kyllä sekoitat minut toisiin kommentoijiin: viestejäni ovat 129 & 130. Juurihan niissä olen sanonut, että miksi täällä jankataan prosenttiosuuksista ja tuomitaan toisten seksuaalisia kokemuksia.

Vierailija
135/174 |
27.05.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

No minä taas saan selkeästi molempia ja ne tuntuvat erilaisilta. Klitoris orkku voi olla mekaaninen ei syki sisällä, mutta voi sykkiäkin. Emätinorkku taasen saa mut ihan veltoksi, se asato vain vie enkä voi hetkeen mitään. Astetta pidemmälle kun mennään ja hyväillään g-pistettä ejakuloin ja taas tuntuu erilaiselta. Voin saada orkun rintojen hieronnastakin ja se on taas ihan omanlaisensa samoin kuin peppuseksistä saamani, jossa käsivarret menevät okananlihalle. Tämä muistuttaa emätinorkkua ja rinnoista saatava klitorisorkkua.

Minä taas en saa lainkaan kuvailemasi kaltaisia klitorisorkkuja, missä emätin ei sykkisi.

Tapahtui seksi mulla sitten penetraationa emättimeen, peräaukkoon ja/tai klitoriksen hierontana tuloksena on tasan tarkkaan orgasmi, missä emätin AINA sykkii juuri tuolla 2-3 cm syvällä.

Toki orgasmeja tulee intensiteetiltään erilaisia, joskus vaimeita, mihin ihan pettyy. Joskus taas hyvin voimakkaita, jolloin sykkiminen ja väristykset eivät jää vain emättimeen, vaan leviävät esim. vatsaan ja reisiin, mikä näkyy miehellekin vatsan ja reisien nytkähtelynä ja värinänä. En kuitenkaan erottelisi näitä eri orgasmeiksi, vaan sama orgasmi, mutta intensiteetti ja laajuusaste eri.

Niin me olemme eri ihmisiä. Minä erottelen, koska orgasmi tuntuu eri paikassa ja tuntuu erilaiselta. Selkeimmin sen eron erottaa siitä, että klitorisorgasmissa vaikka se sykkisi sisällä ja tuntuisi kuinka hyvältä tahansa en koskaan ejakuloi. Sen sijaan emätinorgasmeissa yli puolessa ejakuloin ja myös pepun kautta saatan ejakuloida.

Vierailija
136/174 |
27.05.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Miksi joidenkin on niin vaikea uskoa, että jotkut naiset tykkäväät naimisesta?

Kuka sellaista on väittänyt?

Vierailija
137/174 |
27.05.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei ikinä. Silti meillä on mielestäni täydellinen seksielämä. Meillä nautitaan himokkaasta aina kun toinen haluaa, yleensä päivittäin. Näin 5 v yhdessäolonkin jälkeen mieheni saa minulle perhosia vatsaan.

Orgasmi miehen kanssa ei merkitse minulle yhtään mitään. Niitä saan yksin aina kun haluan.

Vierailija
138/174 |
27.05.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ei ikinä. Silti meillä on mielestäni täydellinen seksielämä. Meillä nautitaan himokkaasta aina kun toinen haluaa, yleensä päivittäin. Näin 5 v yhdessäolonkin jälkeen mieheni saa minulle perhosia vatsaan.

Orgasmi miehen kanssa ei merkitse minulle yhtään mitään. Niitä saan yksin aina kun haluan.

Oletko koskaan saanut orgasmia miehen kanssa?! Ap

Vierailija
139/174 |
27.05.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mieheni ei tuota mulle mitään, kun tietää etten saa. Olen yhden kerran elämässäni saanut orgasmin ja se oli itsekseni, lähestulkoon sattui eikä ole toistunut. Tämä ei juurikaan mua vaivaa, kun seksi (siis yhdyntä) tuntuu kuitenkin niin hyvältä. Ajattelen etten vaan osaa tai pysty laukeamaan ja se on ihan ok, niin kuin sekin etten pääse takaperin kuperkeikkaa.

Vierailija
140/174 |
28.05.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

ei kaikkia kiinnosta kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mun mies tuntuu nauttivan eniten siitä kun mä saan, ja saankin lähes aina. Ennen nykyistä miestä mulla ehti olla paljon -siis PALJON- miehiä, joista n 10 pidempää suhdetta, enkä koskaan ennen häntä lauennut oikeasti. Omin käsin sain kyllä helposti, mutta vasta nykyisen kanssa uskalsin rentoutua ja antautua täysin fiilikselle. Ensimmäinen nuolemisella saatu orgasmi vei oikeasti tajun, ja euforia kesti ihan tajuttoman pitkään. Voi kun olisin aiemmin tiennyt millaista seksi voi parhaimmillaan olla!!

Ja voin kyllä allekirjoittaa sen, että tyydytetty nainen haluaa tyydyttää- on hyvin vähän, mitä en mieheni vuoksi tekisi <3

Olet saanut aarteen mieheksesi. Tältäkin palstalta näkee, ettei välttämättä kaikki miehet siis todellakaan edes puolet miehistä ole sellaisia että naisen tyydytys kiinnostaa ja se miten se tuotetaan. Miehet ei tunnu tietävän edes alkeita siitä miten nainen tyydytetään vaan luulevat että nainen toimii kuin mies seksissä. Naisellehan se on täysin eri juttu ja todellakin vaatii mieheltä työtä ja opiskeltavaa.

Tiedän :)

Olin itsekin jo tyytynyt kohtaloon, ja ajattelin kuuluvani niihin naisiin, jotka eivät vain saa. Kun tapasin nykyisen mieheni, kerroin hänelle avoimesti tästä, sillä olin päättänyt, että tämän miehen kanssa en koskaan feikkaa orgasmia. Siihenkin nimittäin kyllästyy.

Mutta tämä mies ei tyytynytkään tähän, vaan hellän määrätietoisesti alkoi opettelemaan mua. Hän todella halusi oppia lukemaan minua ja eleitäni.

Ja ehkä se olikin suurin syy siihen, että pystyin rentoutua täysin ja luottaa omaan olemiseen miehen kanssa. Kun se ensimmäinen orgasmi lopulta suuseksisssä tuli, oli miehen hymy vielä ihanampi kuin se oma olotila.

Nykyään saan yhdynnässäkin lähes joka kerta, koska esileikki kestää pitkään ja mies jaksaa (ja haluaa!) aina tehdä kaikkensa mun nautinnon eteen.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän kahdeksan kahdeksan