Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Tuottaako miehesi sinulle joka kerta orgasmin kun harrastatte seksiä?

Vierailija
26.05.2016 |

Tai edes lähes joka kerta?

Jos EI tuota, mitä ajattelet tilanteesta, oletko ajatellut erota tai ensin ainakin lopettaa seksin kokonaan ko. miehen kanssa?

Kommentit (174)

Vierailija
101/174 |
27.05.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kyllä, joka kerta. Jos en pääsekään oikeaan mielentilaan, lopetetaan homma kesken. En saa orgasmia yhdynnästä, joten jokaiseen seksikertaan kuuluu olennaisesti se, että mieheni käyttää kärsivällisesti suutaan, käsiään ja vibraattoria minuun.

Jos en saisi orgasmia moneen seksikertaan, en tosiaankaan jättäisi mutta siitä olisi kyllä keskusteltava että mistä moinen haluttomuus tuottaa minulle nautintoa, voiko suhteemme jotenkin huonosti.

Mistä alapeukut tälle? :O

Vierailija
102/174 |
27.05.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

En pysty aina tuottamaan vaimolle orgasmia, mutta useimmiten kuitenkin. Toisaalta eipä hänkään saa minulle sitä aina tuotettua.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
103/174 |
27.05.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei mies tuota minulle orgasmia, tuotan sen itse!!! Turhauttaa, kun yhä puhutaan tällaisia, että muka naisen orgasmi olisi miehen vastuulla. No ei ole. Omista aivoista se lähtee, täytyy olla sopivan halukas ja virittynyt ja etsiä ne asennot ja liikkeet, jotka tuntuvat parhailta. Nainen, olet itse vastuussa orgasmistasi. Jos odotat, että mies sen jotenkin sinulle tekee, olet täysin hakoteillä ja saat todennäköisesti odottaa vaikka maailman tappiin. Onko tämä nyt tällä selvä???

Vierailija
104/174 |
27.05.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä en saanut orgasmia koskaan. Kenenkään kanssa, edes yksinäni.

Vierailija
105/174 |
27.05.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ei, eikä tarvitsekaan. Olen vähän vaikea saada tulemaan ja se, että mies edes välillä viitsii paneutua suuseksiin niin pitkäksi aikaa, että saan on plussaa. Seksistä tykkään ihan muutenkin eikä tuleminen ole minulle se pääasia.

Pakko kysyä, miksi alapeukku? Olen siis tuon kirjoittaja. Jos harrastame seksiä keskimäärin 3 kertaa viikossa ja n. kerran viikossa tai kahdessa mies jaksaa touhuta alhaalla tarvittavan ajan (about kolme varttia) riittää minulle. Seksimme on hyvää ja nautin siitä, suuseksiä saan joka kerta. Ei aina vain ole aikaa tunnin sessioille.

Vierailija
106/174 |
27.05.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

No oma mies ei kyllä valitettavasti yleensä tuota

Vierailija
107/174 |
27.05.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Entä tuotatteko te itse orgasmin miehelle? Se on eri asia kuin siemensyöksy.

Vierailija
108/174 |
27.05.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voi kuulostaa oudolta, mutta minä en oikein tykkää saada yhdynnässä tai ennen sitä koska yhdyntä tuntuu sen jälkeen epämukavalta ja haluaisin lopettaa siihen.

Alapää alkaa tuntua todella todella herkältä ja tuntuu melkein siltä kuin alapää koittaisi puristaa sitä penistä ulos minusta. Nautin suuresti pelkästä yhdynnästä mutta orgasmin jälkeen se tuntuu kamalalta.

Vierailija
109/174 |
27.05.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi keksitte asioista? Ehkä pari näistä kertomuksista on tosia, joissa väitetään emätinorgasmeja saadun.

Vierailija
110/174 |
27.05.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mua v***** miehenä se hinkkaaminen ennen omaa orkkua!

Vierailija
111/174 |
27.05.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei. Tulee parissa minuutissa.

Vituutta kun en saa. Seksi ei ole mitään ilman orgasmia.

En ole ajatellut erota.

Vierailija
112/174 |
27.05.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Noin 98 % kerroista. Mystisesti tullaan myös melkein samaan aikaan aina. Onhan tätä tietty jo 10 vuotta yhdessä harjoiteltu.

Vierailija
113/174 |
27.05.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Miksi keksitte asioista? Ehkä pari näistä kertomuksista on tosia, joissa väitetään emätinorgasmeja saadun.

Kumma kun naisten kertomuksia ei koskaan uskota. Epäilys valehtelusta tulee ilmi aina kun puhutaan naisten kokemuksista, olen huomannut aikojen saatossa.

Vierailija
114/174 |
27.05.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Jokainen on ihan itse vastuussa omista orgasmeistaan.

Oletko mies?

Ap

(Niin ja mies joka ei hiero tai nuole klitorista, ei ansaitse yhtään panoa)

mutta kun kaikki naiset ei nauti klitoriksen hieromisesta tai nuolemisesta vaan siitä panosta. Olen nainen ja minulle nautinnollistinta seksiä on yhdyntä. En tykkää, että aina tuodaan esille, että kaikki naiset saisivat tyydytyksen klitoriksen suorasta koskettelusta.

Vierailija
115/174 |
27.05.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mun mies tuntuu nauttivan eniten siitä kun mä saan, ja saankin lähes aina. Ennen nykyistä miestä mulla ehti olla paljon -siis PALJON- miehiä, joista n 10 pidempää suhdetta, enkä koskaan ennen häntä lauennut oikeasti. Omin käsin sain kyllä helposti, mutta vasta nykyisen kanssa uskalsin rentoutua ja antautua täysin fiilikselle. Ensimmäinen nuolemisella saatu orgasmi vei oikeasti tajun, ja euforia kesti ihan tajuttoman pitkään. Voi kun olisin aiemmin tiennyt millaista seksi voi parhaimmillaan olla!!

Ja voin kyllä allekirjoittaa sen, että tyydytetty nainen haluaa tyydyttää- on hyvin vähän, mitä en mieheni vuoksi tekisi <3

Olet saanut aarteen mieheksesi. Tältäkin palstalta näkee, ettei välttämättä kaikki miehet siis todellakaan edes puolet miehistä ole sellaisia että naisen tyydytys kiinnostaa ja se miten se tuotetaan. Miehet ei tunnu tietävän edes alkeita siitä miten nainen tyydytetään vaan luulevat että nainen toimii kuin mies seksissä. Naisellehan se on täysin eri juttu ja todellakin vaatii mieheltä työtä ja opiskeltavaa.

Vierailija
116/174 |
27.05.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tämä on vähän kuin niitä äo-ketjuja, joissa useimmat saavat 130 tai enemmän. Kun todellisuudessa vain muutama prosentti väestöstä saa sellaisen tuloksen.

Muistaakseni seksissäkin emätinorgasmi on vain muutaman prosentin asia, mutta täällä heitä on pilvin pimein :D

Höpö höpö, se on se "normaali" yleisin tapa tottakai. Se että puhutaan että monet ei saa, johtuu siitä että ei haluta pahoittaa ihmisten mieltä, ei naisten eikä heidän miestensä, totuus on kuitenkin että he ovat toisilleen epäsopiva pari, tavalla tai toisella.

Vierailija
117/174 |
27.05.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Jokainen on ihan itse vastuussa omista orgasmeistaan.

Oletko mies?

Ap

(Niin ja mies joka ei hiero tai nuole klitorista, ei ansaitse yhtään panoa)

mutta kun kaikki naiset ei nauti klitoriksen hieromisesta tai nuolemisesta vaan siitä panosta. Olen nainen ja minulle nautinnollistinta seksiä on yhdyntä. En tykkää, että aina tuodaan esille, että kaikki naiset saisivat tyydytyksen klitoriksen suorasta koskettelusta.

Juuri näin. Klitoriksen koskettelu tekee jopa kipeää, tai vähintäänkin epämukavaa. Kyllä siitä voi saada orgasminkin, mutta se on mieto ja todella nopea verrattuna oikeaan orgasmiin. 

Vierailija
118/174 |
27.05.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kuule, suurin osa naisista kyllä saa emätinorgasmin, jos kyse on rakkaussuhteesta jossa nainenkin pystyy rentoutumaan ja keskittymään nautintoon. Jos ei oikeasti olla "yhtä" on vaikea heittäytyä niin jotta saisi. Monet kertovat että ovat oppineet orgasmin vasta vanhemmalla iällä, varmasti siihen astiset seksikokemukset eivät ole olleet rakastelua, vain jotain seksiä jossa vain ollaan toisen mieliksi mukana, ei omasta silkasta halusta.

Vierailija
119/174 |
27.05.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mies ei tuota, hänen erektionsa on erittäin epävarma ja yhdyntä esileikkeineen kestää ihan liian vähän aikaa. Tämä on surullista, silläolen erittäin orgasmiherkkä, tulen nopeasti ja normiyhdynnässä saan useita kertoja. Mies on haluton ja seksiä ei ole ollut vuoteen. Rakastajani sen sijaan antaa mulle kymmeniä orkkuja illassa.

Vierailija
120/174 |
27.05.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Emätinorgasmi

Tavallisin orgasmi naisella on siis klitorisorgasmi, joka saadaan klitorista kiihottamalla. Kaikki naiset eivät kuitenkaan pidä siitä, että klitorikseen kosketaan. Syy voi olla että suora kosketus klitorikseen sattuu tai se ei vain tunnu oikein miltään. Nainen voi kuitenkin saada myös emätinorgasmin. Emättimen tuntoherkät alueet ovat suuaukon seutu, emättimessä on eniten tuntohermoja ensimmäisten 2-2,5 cm päässä aukosta ja etuseinässä muutama sentti syvemmällä on g-piste. Nämä alueet nauttivat venytyksestä, painelusta ja kaikenlaisesta sivelystä. Muut emättimen alueet ovat melko tunnottomia. Osa naisista pitää klitoriksen hinkutuksen sijaan sukupuolielinten laaja-alaisesta koskettamisesta. Naisen kiihottuessa, klitoriksen jäykistymisen lisäksi painetta kerääntyy myös emättimen ja virtsaputken ympärillä oleviin paisuvaiskudoksiin, sekä lantionpohjan alueelle. Siten pimpin laaja-alainen, joskus hyvinkin kova kiihottaminen tuntuu parhaalta, ja laukeaminen voi tapahtua ilman klitoris ärsytystä.

Emätinorgasmi perustuu siihen, että vaikka emättimessä ei varsinaisesti ole ns. tuntoa muuten kuin emättimen suulla ja hieman sen sisäpuolella, emätin reagoi kuitenkin peniksen kosketukseen ja paineeseen, ja orgasmissa emätin usein sykkii ja supistelee (ei kaikilla). Vaikka penistä ei tuntisi yhdynnän aikana syvällä emättimessä, naisen kiihottuessa emättimen paisuvaiskudos ja klitoris täyttyy verellä ja emätin ja koko lantionseutu paineistuu/jännittyy. Siten paineen purkautuminen eli laukeaminen on mahdollinen. Ruotsissa ja parissa muussakin maassa naisille tehdyn tutkimuksen mukaan emätinorgasmi on naisten mukaan tyydyttävämpi orgasmi kuin klitorisorgasmi.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän neljä kaksi