Tuottaako miehesi sinulle joka kerta orgasmin kun harrastatte seksiä?
Tai edes lähes joka kerta?
Jos EI tuota, mitä ajattelet tilanteesta, oletko ajatellut erota tai ensin ainakin lopettaa seksin kokonaan ko. miehen kanssa?
Kommentit (174)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Itse ne orkut hankitaan. Ei niitä sinulle kukaan "tuota"!
Kukaan ei ole ikinä hieronut tai nuollut sua? Et ole ikinä runkannut tai ottanut suihin mieheltä? Mahtaa olla hyvää seksiä... Molemmat makaa vierekkäin runkkaamassa itseään.
Jos et saa orkkua niin ei se toinen pysty sitä sulle tuottamaan. Sä itse saat sen.
t. Ei koskaan orgasmia kokenut
Mun mies tuntuu nauttivan eniten siitä kun mä saan, ja saankin lähes aina. Ennen nykyistä miestä mulla ehti olla paljon -siis PALJON- miehiä, joista n 10 pidempää suhdetta, enkä koskaan ennen häntä lauennut oikeasti. Omin käsin sain kyllä helposti, mutta vasta nykyisen kanssa uskalsin rentoutua ja antautua täysin fiilikselle. Ensimmäinen nuolemisella saatu orgasmi vei oikeasti tajun, ja euforia kesti ihan tajuttoman pitkään. Voi kun olisin aiemmin tiennyt millaista seksi voi parhaimmillaan olla!!
Ja voin kyllä allekirjoittaa sen, että tyydytetty nainen haluaa tyydyttää- on hyvin vähän, mitä en mieheni vuoksi tekisi <3
Enpä kykene yhdynnässä antamaan naiselleni orgasmia. Taitaa minulla olla liian pieni ja ohut vehje eikä tekniikkakaan ole hallussa. Suulla saan annettua kyllä (mausta päätellen) mutta vähän syö itseluottamusta kun naiseni haluaa aina päälle että saa kunnon orgasmin. Toisinaan harkitsen ehdottavani dildon kokeilemista mutta toisaalta pelkään että itelleni tulee fiilis "napsaista oma hyödytön kalu irti" jos sen kanssa sujuu "liiankin hyvin". Ja kyllä naisellani on parikin lelua ja niiden koko vähän saa itseni tuntemaan alemmuutta. Pitäisiköhän mun lähteä nuppitohtorille?
Vierailija kirjoitti:
Ei tuota minulle orgasmia kun tietää että minun on vaikea saavuttaa sitä vaikka kuinka yrittäisikin kiihottaa minua. Minulle asia on ihan ok, runkkaan sitten myöhemmin salaa jossain vessassa XD
Kerran sain orgasmin hänen kanssaan. Taidettiin aika kauan siinä lämmitelläkkin ennen tositoimia.
Kumpi teistä tekee enemmän aloitteita? Vaikuttaa teillä seksielämä suorittamiselta.
Vierailija kirjoitti:
Enpä kykene yhdynnässä antamaan naiselleni orgasmia. Taitaa minulla olla liian pieni ja ohut vehje eikä tekniikkakaan ole hallussa. Suulla saan annettua kyllä (mausta päätellen) mutta vähän syö itseluottamusta kun naiseni haluaa aina päälle että saa kunnon orgasmin.
Ongelma on korviesi välissä. Lähetyssaarnaja-asennossa panemalla orgasmin saa vain osa naisista ja tuo ratsastusasennossa orgasmin saaminen on ihan normaalia, siinä saa klitorikseen eri tavalla tatsia kuin miehen ollessa päällä.
Ja ei se sun vehkeesi siitä pienene, että käytät vibraa apuna, se on vain kiva lisä, eli anna palaa vaan.
En muistaakseni ole koskaan saanut. En muiden kanssa, en miehen kanssa enkä itse välineillä tai ilman. Seksi ei nykyään kiinnosta pätkääkään, miehen takia annan kyllä muutaman kerran viikossa. Ja ei, mies ei tiedä tai tajua mitään.
Nykyään ei ikinä.
En toki eroa, parisuhteessa on paljon muutakin kuin seksi. Osaan myös masturboida.
Mutta kieltämättä seksi ei kauheasti nappaa enää. Suostun siihen aina pyydettäessä, mutta oma-aloitteisuus on vähäistä. Eikä minusta ole mikään ihme.
Tämä on vähän kuin niitä äo-ketjuja, joissa useimmat saavat 130 tai enemmän. Kun todellisuudessa vain muutama prosentti väestöstä saa sellaisen tuloksen.
Muistaakseni seksissäkin emätinorgasmi on vain muutaman prosentin asia, mutta täällä heitä on pilvin pimein :D
Voisittekos naiset nyt semmottis kivasti vähän kertoilla miten teidät saisi hulluiksi kiihkosta suulla tai käsin?
Olen myös funtsinut tuota rintojen ja muiden alueiden hyväilyä et miltä se mahtaa tuntua kun itselläni ei ole oikein kuin kaula ainut paikka mistä mut saa "syttymään"
Tykkään siis touhuta, antaa naisen nauttia olostaan ja mielelläni ottaisin vinkkejä mitä kokeilla varovaisesti ettei vaimo pääse kyllästymään. Tietenkin voin aina kysellä mutta mukava yllätys on aina mukava
Itseäni ei kiinnosta saada orgasmia, nautin kyllä sitä ennen olevasta tunteesta hyvinkin paljon mutta rakastan katsella naisen vartalon värinää, kiemurtelua ja koukertelua.
Ei, yleensä miehen veli toimii tuottajana. Hänellä on enemmän kokemusta tuon alan hommista.
Vaikka täällä ihmiset taas nostavat omaa egoaan kehumalla kuinka saavat tai tuottavat orgasmeja toisille, niin kyllä se on ihmiset ihan jokaisen omasta päästä kiinni koko asia. Kukaan teistä ei ole mikään huippurakastaja, valitan.
Oli mies tai nainen, niin ei siinä mitään erikoista teknistä osaamista tarvita. Ei ole sukuelimen hinkkaaminen mitään rakettitiedettä. Toki tunnelma pitää olla kohdillaan, mutta jos minä miehenä en ole kiihottunut ja tarpeeksi rentoutunut, niin ei siinä kukaan nainen voi orgasmia minulle tuottaa. Sama, jos naisella on päänsä sisällä jotain, joka estää riittävän kiihottumisen ja orgasmin huippuun pääsemisen, niin ei siinä kukaan mies voi asialle yhtään mitään.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Jokainen on ihan itse vastuussa omista orgasmeistaan.
Oletko mies?
Ap(Niin ja mies joka ei hiero tai nuole klitorista, ei ansaitse yhtään panoa)
Sama pätee myös toisin päin. Nainen joka ei anna käsi tai suuhoitoa, ei ole panon arvoinen.
Kyllä poikakaverini tuottaa minulle joka kerta orgasmin. Joskus otetaan kaksikin kierrosta.
M23v
Hoidan avovaimolleni aina orgasmin kun hän sitä haluaa, joko suuseksillä, käsillä tai yhdynnällä. Seksiä harrastaessamme, päämääränä on molempien nautinto, ei vain toisen osapuolen.
T: Mies 28
Vierailija kirjoitti:
Mun mies tuntuu nauttivan eniten siitä kun mä saan, ja saankin lähes aina. Ennen nykyistä miestä mulla ehti olla paljon -siis PALJON- miehiä, joista n 10 pidempää suhdetta, enkä koskaan ennen häntä lauennut oikeasti. Omin käsin sain kyllä helposti, mutta vasta nykyisen kanssa uskalsin rentoutua ja antautua täysin fiilikselle. Ensimmäinen nuolemisella saatu orgasmi vei oikeasti tajun, ja euforia kesti ihan tajuttoman pitkään. Voi kun olisin aiemmin tiennyt millaista seksi voi parhaimmillaan olla!!
Ja voin kyllä allekirjoittaa sen, että tyydytetty nainen haluaa tyydyttää- on hyvin vähän, mitä en mieheni vuoksi tekisi <3
Mistä tuollaisia miehiä löytää?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Jokainen on ihan itse vastuussa omista orgasmeistaan.
Oletko mies?
Ap(Niin ja mies joka ei hiero tai nuole klitorista, ei ansaitse yhtään panoa)
Mies joka ei nuole klitorista vähentää myös omaa riskiään sairastua suu- ja kurkunpääsyöpään.
Niin kivaa kun se nuoleminen näin miehelle onkin.
Vierailija kirjoitti:
Ja ei, mies ei tiedä tai tajua mitään.
Ja kyllä, aina vakka kantensa valitsee.
Mieheni on vähän nuorempi kuin minä. Olen mieheni ensimmäinen nainen (ja toivon mukaan ainoa.) Alussa oli hankalaa, kun hän jännitti niin paljon ja tuli nopeasti, mutta on vuosien varrella oppinut, kun olen opettanut, ja saan nykyään melkein joka kerta. Eikä haittaa, vaikken aina tuliskaan, pääasia, että mies viheltelee ja tuntee olevansa sonni ;) ja nautin siitä muutenkin. Meillä on aika hauskaa sängyssä.
N46v, 19 vuotta naimisissa
Olet tekopyhä. Kyllä se oikeasti kuitenkin on hänelle se tärkein asia ja sinä tulet hyvänä kakkosena, vai miten pitkään kuvittelet miestäsi kiinnostavan seksin kanssasi, jos ei itse saisi siitä mitään?