Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Tuottaako miehesi sinulle joka kerta orgasmin kun harrastatte seksiä?

Vierailija
26.05.2016 |

Tai edes lähes joka kerta?

Jos EI tuota, mitä ajattelet tilanteesta, oletko ajatellut erota tai ensin ainakin lopettaa seksin kokonaan ko. miehen kanssa?

Kommentit (174)

Vierailija
21/174 |
26.05.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ei tuota, mutta seksi ja läheisyys tuntuvat hyvältä ilman orgasmiakin. Voin tuottaa itselleni orgasmin vaikka joka päivä viidessä minuutissa vibraattorin avulla.

No vau, minä tuotan itselleni orgasmin ihan sormien avulla alle kahdessa minuutissa aina, joskus jopa reilusti alle minuutissa. Miehen tuottama orgasmi on paljon voimakkaampi.

Surullista että tyydyt laiskaan ja itsekeskeiseen mieheen.

Ap

Jos mielestäsi on surullista ettei elämäni tärkein asia ole orgasmin saaminen niin.. nojoo. :) ei ole omalla listallani tärkeysjärjestyksessä ihan kärkipäässä. Kaikki eivät ole kuin sinä.

Vierailija
22/174 |
26.05.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

98-99% kerroista. Jos ei, niin se on omasta halustani kun en voi saada tai jaksa saada. Usein saan monta kertaa.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/174 |
26.05.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meillä menee 50-50. Mutta minua se ei haittaa. Osaan nauttia seksistä jokatapauksessa ja se tuntuu tosi hyvältä vaikka en tulisikaan.

Vierailija
24/174 |
26.05.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä. Ei olisi minun mieheni, jos nautintoni ei kiinnostaisi.

Vierailija
25/174 |
26.05.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä

Vierailija
26/174 |
26.05.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

98-99% kerroista. Jos ei, niin se on omasta halustani kun en voi saada tai jaksa saada. Usein saan monta kertaa.

Niin ja en edes harkitsisi parisuhdetta, päitä sitten avioliittoa, jos olisi toisin. Yhtään vähempi ei kyllä kävisi, ei missään nimessä. Tai se, että seksiä olisi liian harvoin muutenkin, esim vain kerta tai pari viikossa tekisi hulluksi puutteesta.

Vierailija
27/174 |
26.05.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tietysti. Joskus harvoin en jaksa ja halua, silloin pyydän lopettamaan. Mutta muuten saan aina.

Vierailija
28/174 |
26.05.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä, joka kerta. Jos en pääsekään oikeaan mielentilaan, lopetetaan homma kesken. En saa orgasmia yhdynnästä, joten jokaiseen seksikertaan kuuluu olennaisesti se, että mieheni käyttää kärsivällisesti suutaan, käsiään ja vibraattoria minuun.

Jos en saisi orgasmia moneen seksikertaan, en tosiaankaan jättäisi mutta siitä olisi kyllä keskusteltava että mistä moinen haluttomuus tuottaa minulle nautintoa, voiko suhteemme jotenkin huonosti.

Vierailija
29/174 |
26.05.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei vaimolle kannata hinkata orgasmia joka kerta. Tai no riippuu mikä on tavoite, mutta jos tavoite on panna mahdollisimman usein niin kannattaa sopivasti pihdata O:ssa. 

Vierailija
30/174 |
26.05.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ei vaimolle kannata hinkata orgasmia joka kerta. Tai no riippuu mikä on tavoite, mutta jos tavoite on panna mahdollisimman usein niin kannattaa sopivasti pihdata O:ssa. 

Hä? Toisin päinhän se toimii. Naisen seksihalut vähenevät, jos mies ei orgasmia tuota. Ap

Vierailija
31/174 |
26.05.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Miehiinhän tuo paremmin toimii kun eivät edes saa useaa kertaa putkeen, vaan menevät max parista kerrasta jo hyödyttömiksi. Mitä enemmän seksiä, sitä enemmän haluja, on ollut meillä asia minun (nainen) kanssa. Miltei joka päivä seksiä ja jos on oikein hyvä orkku vaikka aamulla, niin haluttaa jo illalla saada uudestaan.

Vierailija
32/174 |
26.05.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei, ei ole kyllä montaa kertaa tuottanut. Ihan vaan siksi, että orgasmin saamiseen menee minulla niin pitkä aika, kun joku muu on räpeltelemässä kuin minä itse. En vaan sitten jaksa/halua olla siinä räpelleltävänä niin kauhean pitkää aikaa. Toisaalta nykyinen mieheni on kuitenkin ainoa seksikumppani, joka minulle on orgasmin onnistunut saamaan (itseni lisäksi).

Vierailija
33/174 |
26.05.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ei tuota, mutta seksi ja läheisyys tuntuvat hyvältä ilman orgasmiakin. Voin tuottaa itselleni orgasmin vaikka joka päivä viidessä minuutissa vibraattorin avulla.

No vau, minä tuotan itselleni orgasmin ihan sormien avulla alle kahdessa minuutissa aina, joskus jopa reilusti alle minuutissa. Miehen tuottama orgasmi on paljon voimakkaampi.

Surullista että tyydyt laiskaan ja itsekeskeiseen mieheen.

Ap

Ohis enkä ole kommentoimasi kirjoittaja, mutta ihanaa kun olet niin tuomits- eiku siis kannustava, Ap!

Kaikki eivät pysty saamaan orgasmia, vaikka kumppani olisi kuinka huomioonottava ja toisen mielihyvää toivova tahansa. Se ei tarkoita, etteikö seksi rakastavan kumppanin kanssa olisi silti nautinnollista. Sinun mielestäsi hyvä seksielämä ei ole sama asia kuin kaikkien muiden naisten hyvä seksielämä.

Vierailija
34/174 |
26.05.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

noup.

Vierailija
35/174 |
26.05.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Merkityksellistä on se, mistä orgasmin saamattomuus johtuu. Jos johtuu siitä, että naisen on ylipäätään mahdotonta saada orgasmi toisen ihmisen kanssa niin ok, sitten vaan nautitaan muuten. Jos taas johtuu siitä, että miestä ei kiinnosta tai hän on laiska, niin en kyllä kattelis pidemmän päälle. On niin valtavasti miehiä, jotka ovat huomioivia, taitavia ja kumppaninsa nautinnosta kiinnostuneita vuosikymmen vuosikymmenen perään, ettei asennevammaiseen kannata tyytyä.

Vierailija
36/174 |
26.05.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Hä? Toisin päinhän se toimii. Naisen seksihalut vähenevät, jos mies ei orgasmia tuota. Ap

No ei ihan niinkään. Naisen seksihalut vähenevät monesta syystä, mutta orgasmi ei ole niistä ihan ensimmäinen. Orgasmi on oikeastaan vain seksin sivutuote.

Vierailija
37/174 |
26.05.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei tuota minulle orgasmia kun tietää että minun on vaikea saavuttaa sitä vaikka kuinka yrittäisikin kiihottaa minua. Minulle asia on ihan ok, runkkaan sitten myöhemmin salaa jossain vessassa XD

Kerran sain orgasmin hänen kanssaan. Taidettiin aika kauan siinä lämmitelläkkin ennen tositoimia.

Vierailija
38/174 |
26.05.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei ikinä. Nautin seksistä kyllä silti, mutta ärsyttäähän se, ettei mies edes yritä.

Vierailija
39/174 |
26.05.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä, jos vain haluan.

Vierailija
40/174 |
26.05.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siihen ei paljon tuottamista tarvita, herkimmilläni olen saanut kun poikaystävä näykkäisi nännistä, naidessa takuuvarma konsti on ratsastus. Myös nuolenta tuottaa tulosta.