Peräkkäisiä orgguja?
"Aivan mielettömän nopea ja tehokas. Vain pieni hetki ja ensimmäinen orgasmi ja squirtti on saatu ! Ehdottomasti joka euron arvoinen. Lienee paras tähän astisista klitoriskiihottimista. Ehdoton suositus tälle."
https://www.hotlips.fi/tuote/klitoriskiihotin-satisfyer-pro-2/Satisfyer…
Onko siskoilla kokemusta. Ostonappi kihelmöi, mutta mutta..
Kommentit (109)
Vierailija kirjoitti:
Eikö kellään teistä ole Lelo Sonaa? Kyllä tuo kyseinen peli on Täysi lelu LELOON Verrattuna. Lelon kaikki seksilelut on laatua ei rihkamaa. Toki siitä pitää vähän maksaakin :)
Lelo on ihan yliarvostettua kamaa. Samat kamat, mutta moninkertaiseen hintaan, koska chic. Ei jatkoon.
Satisfyer on paljon parempi hinta-laatusuhteessa kun lelot.
Pakko olla hyvä. Ei sitä muuten olisi niin paljoa myyty!
Ensimmäinen seksilelu joka on mulla toiminut täydellisesti!
Satisfyer pilasi seksielämäni. Nykyisin saan vain sillä orkun, kun ennen sain yhdynnän aikana, se vei jotenkin herkkyyden pois. Yleensäkin seksielämä on paljon mukavampaa ilman turhia härpäkkeitä. On aidompaa, eikä sitä läheisyyttä korvaa mikään lelu. Harmittaa tosi paljon, että otin satisfyerin aikoinaan käyttöön, kun mies sen oli ostanut lahjaksi. En olisi tarvinnut. Tosin ymmärrän kyllä, että varmaan on hyvä apu sellaiselle, jolla on vaikeuksia saada orgasmi.
Vierailija kirjoitti:
Satisfyer pilasi seksielämäni. Nykyisin saan vain sillä orkun, kun ennen sain yhdynnän aikana, se vei jotenkin herkkyyden pois. Yleensäkin seksielämä on paljon mukavampaa ilman turhia härpäkkeitä. On aidompaa, eikä sitä läheisyyttä korvaa mikään lelu. Harmittaa tosi paljon, että otin satisfyerin aikoinaan käyttöön, kun mies sen oli ostanut lahjaksi. En olisi tarvinnut. Tosin ymmärrän kyllä, että varmaan on hyvä apu sellaiselle, jolla on vaikeuksia saada orgasmi.
Onneksi näytät olevan vähemmistössä :)
Sätisfaijeri hallitsee. Orkkuja sielä orkkuja täällä
Minulla on myös orkut aika työn takana. Lelut ei ole koskaan kiinnostaneet, niillä saa tosiaan vaan pillun turraksi, tosin tulee se orkkukin.
Muutenkin voi kiihoitusta saada.
Mulla useampi mies tekee ihmeitä.
Ja en petä miestäni, hän tietää onjopa nähnyt.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ketä kiinnostaa? Vaimo saa ensimmäisen orgasminsa alle 30 sekunnissa kun kiipeää päälle, ja siitä 5 minuuttia myöhemmin on saanut yhteensä 5 kertaa.
Buhaahaaahaaa! Päivän paras vitsi!
Jatketaan OT, mutta oma vaimo on myös vähän turhan herkkä. Eka iso tulee yleensä jo ensimmäisellä pitkällä nuolaisulla. Koko keho jännittyneenä tärisee ja murisee. Ja niitä on helposti tullut toista kymmentä muutamassa minuutissa ja sen jälkeen alkaa pyytää lepoa. Itse haluaisin hieman edgettää ja roikottaa orgasmin rajalla, mutta hieman hankalaa kun orgasmit tulevat nykyisellä niin puskista ja niin nopeasti, ettei siihen ehdi edes reagoida.
Ratsastaessa ihan sama. Laukeaa niin usein, että aina oma orgasmi jää kesken ja lopulta sitten vaihdetaan asentoa, että saan itse loppuun asti panna.
Vierailija kirjoitti:
Minulla on myös orkut aika työn takana. Lelut ei ole koskaan kiinnostaneet, niillä saa tosiaan vaan pillun turraksi, tosin tulee se orkkukin.
Muutenkin voi kiihoitusta saada.
Mulla useampi mies tekee ihmeitä.
Ja en petä miestäni, hän tietää onjopa nähnyt.
Jos sulla on orkun saanti hankalaa, on tämä juuri se mikä siihen auttaa. Tämä sisko kärsi samasta vaivasta, vaan tuo metka lelu auttoi tosi paljon.
Tämä on ollut kyllä yksinäisten iltojen pelastus. Alkuperäiselle vastaten: saa kyllä.
Beräggäisiä orgguja? Jaedaango niidä joshshain berusgoulusha?
En ole leluista koskaan tykännyt.
Oon aina pyrkinyt kehittämään virikkeillä että miehen kanssa olisi mahdollista saada erittäin
voimakkaita tunteita.
Sillä mitä siitä on hyötyä että nainen kiemurtelee yksin ja mies katselee oman käden kanss.
Ei mitään sanon minä.
Kaukana kotoa ilman ruuan teko velvollisuutta puhumattakaan siivoamisesta. Kun kaikki tuo on kunnossa, tiedän olevani herkempi vuoteessa, vaikka kotona orkku olisikin tiukassa.
Ja jos tähän on pakko sanoa jotain, isoimmat orkut pitkiin aikoihin sain kun olin eka kertaa kimppana kahdelle nuorelle miehelle.
Oli muuten mieheni ehdotus, ja mieheni oli mukana.
Joten turhaa vetää pettämis juttuja tähän.
Haluni on lisääntynyt ja olen herkempi orkulle nykyisin.
Paras seksilelu on omat sormet. Tuun niillä.nopeiten ja parhaiten. Peräkkäin saan kuinka monta orgasmia vaan. Siiis tietty varmaan joku raja kunnes ei enää tunnu hyvältä. Tähän päivään mennessä 10 peräkkäin on enkka. N25
Vierailija kirjoitti:
Paras seksilelu on omat sormet. Tuun niillä.nopeiten ja parhaiten. Peräkkäin saan kuinka monta orgasmia vaan. Siiis tietty varmaan joku raja kunnes ei enää tunnu hyvältä. Tähän päivään mennessä 10 peräkkäin on enkka. N25
Toihan ei varsinaisesti muilta pois.
Miksi pitäisi saada peräkkäisiä? Eikö yksi muka riitä? Kaikenlaisia.
Vierailija kirjoitti:
Hautunnosto kumarrus ja hali. Ajattelet muutakin kuin itsräsi ja yhdyntä tärkempää..
Luin tästä arvosteluja redditistä ja niiden perusteella tää kiinnostaa paljon vähemmän kuin satisfyer tai womanizer.