Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mitä ajattelette ihmisestä, joka on työssä tekemisissä paljon muiden kanssa ja tulee hyvin toimeen, mutta jolla ei ole ketään kaveria, jonka kanssa esim. viettää vappua?

Vierailija
30.04.2023 |

Tai no, onhan minulla teidät muut palstalaiset...

Kommentit (25)

Vierailija
1/25 |
30.04.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

En mitään. Minulla on tarpeeksi ajateltavaa omasta elämästäni.

Vierailija
2/25 |
30.04.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olet panostanut palstaan. Hyvää vappua

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/25 |
30.04.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

no itse asiassa oman perheen/sukulaisten kanssa vapun vietto on paljon yleisempää kuin luulisi... ja etenkin kun ikä alkaa kolmosesta ylöspäin

eli en ajattele yhtään mitään

Vierailija
4/25 |
30.04.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen itse tuollainen. En tiedä mitä muut minusta ajattelevat.

Vierailija
5/25 |
30.04.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

En ajattele mitään sen erityisempää heistä. Minulla on ihan riittävästi omiakin ongelmia.

Vierailija
6/25 |
30.04.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hän elää omaa elämäänsä

Vierailija
7/25 |
30.04.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oon ollut samassa tilanteessa. Mutta mistäs minä muiden kaveritilanteesta tietäisin eli en olisi mitään mieltä.

Vierailija
8/25 |
30.04.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen työssä, jossa olen hypersosisaalinen koko ajan. Puolisolla samantyyppinen työ.

Kun tulen kotiin, haluan vain rauhaa. Onpa joulu tai juhannus, niin yleensä olemme kahdestaan hiljaa ja juomme kaljaa.

Vierailija
9/25 |
30.04.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sama tilanne täällä! Hyvää vappua!

Vierailija
10/25 |
30.04.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

En yhtään mitään. Olen aina tullut helposti toimeen ihmisten kanssa, mutta vapaa-ajalla minulla on tosi pienet piirit. Joskus nuorempana harmitti olla se vähän ujo, melko näkymätön kiltti tyyppi, mutta nyt keski-ikäisenä nautin kun saa olla itsekseen eikä ole velvollisuuksia nähdä kaveripiiriä kun ei sellaista ole.

Vierailija
11/25 |
30.04.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitäpä tässä, ritari ässä.

Parhaassa seurassa kun yksin juo, kippis!

M40

Vierailija
12/25 |
30.04.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihan hyvää itsestäni ajattelen. Juuri ajattelin lähteä pyörälemään ja käydä samalla vappu-uinnilla joessa.

Vierailija
13/25 |
30.04.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

En mitään. Olen itsekin samanlainen. Viihdyn hyvin yksin TAI hyvässä (irl)seurassa. Ihmisten kanssa oleminen vie energiaa.

Minua ärsytti, kun terapeuttini kehtasi sanoa, että saan itse valita ihmiset lähelleni. Jaa. Minusta en saa. Ihmiset, joita valitsisin eivät lähene kavereikseni.

Mutta onneksi tosiaan viihdyn myös yksin.

Se, että tulee töissä muiden kanssa toimeen kertoo myös, että ihmisellä on pääkoppa ihan kunnossa.

Vierailija
14/25 |
30.04.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

No en mitään, ehkä on kuten minulla, että juhlapäivinä ihmiset ovat perheidensä kanssa, ja meillä sinkuilla ei seuraa. Ei haittaa.

Vierailija
15/25 |
30.04.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Työkaverit ja muut kaverit ovat eri juttu. Töissä tehdään työasioita kun siellä ollaan.

Vierailija
16/25 |
30.04.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vappu on lasten juhla, sima, rinkelit, tippaleivät, hassut hatut ja naamarit, vappuhuiskat, serpentiini, ilmapallot.... kaikki lapsille tarkoitettuja. En ymmärrä ollenkaan miksi aikuisten sitä pitäisi  erityisesti "juhlia". Minä tykkäsin lapsena vapusta, silloin oli naamiaiset joka vuosi jne. Ja omille lapsilleni olen ostanut rekvisiittaa jne.

Onhan se kiva kun tulee kevät, joka on lempivuodenaikaani, ja sitten kesäkin, ja mielessäni sitä ajattelen, ja katselen kukkapenkkejä, joko vihreää pilkottaisi, joinain vuosina on kukkiakin jo ulkona.

En kyllä ole koskaan muitakaan juhlapäiviä kavereiden tai ystävien kanssa juhlinut. Oikeastaan vain joulu on tärkeä, ja se on myös pääosin lasten juhla, ja perhe on siinä se juttu. Jos minulla ei olisi perhettä, menisin vanhempien tai sisarusten luo viettämään joulua, kuten perheetön veljeni tekee, tai en viettäisi sitäkään kuin omana rauhoittumisen aikana kuten siskoni tekee joka on sanonut että ei juhli joulua.

Se, ettei ole ystäviä aikuisena on erittäin yleistä, sellaisia on Suomessa miljoona, ja kun ajattelee että aikuisia ei ole montaa miljoonaa, niin ainakin joka neljäs vastaantulija on kaltaisesi ap, et ole yksin siinä porukassa. Jos haluat ystäviä, hakeudu muiden yksinäisten seuraan jotka myös kaipaavat ystävää. Eipä siinä muu auta.

Vierailija
17/25 |
30.04.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Olen työssä, jossa olen hypersosisaalinen koko ajan. Puolisolla samantyyppinen työ.

Kun tulen kotiin, haluan vain rauhaa. Onpa joulu tai juhannus, niin yleensä olemme kahdestaan hiljaa ja juomme kaljaa.

Kuulostaa kivalta elämältä, jota tavoitella!

Vierailija
18/25 |
30.04.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

No minulla ja hänellä on paljon yhteistä. - Itse muutin työn pätkä työni perässä joitain aikoja sitten ja asun ja elän useamman sadan kilometrin päässä kavereistani ja läheisistäni. En viitsi lähteä pariksi päiväksi täältä minnekään. Kyllä tämä Vappu menee mutta enemmän jännittää se, että mitä seuraa sitten kun typätkäni päättyy. Millaista on olla ja elää yskin vieraalla verraten paikkakunnalla ilman työtä, ilman läheisiä.... Maksoi se muutamunenkin sen verran, että jouduin kahteen kertaan miettimään, että jatkanko työttömänä vai otanko saamani määräaiksen työnvastaan, joka ei täysin ole oman alani paikka mutta on melko lähellä sitä, 

Hyvää Vappua!

Vierailija
19/25 |
30.04.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä. Viihdyn yksin ja inhoan juoppojuhlia. 

Minun pitäisi tehdä työhakemus, mutta ei yhtään huvita, vaikka nykyinen työ on kammottava. 

Vierailija
20/25 |
30.04.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos joku teistä asuu Jyväskylässä, niin voin lähteä kävelylle.  :)

t. Jyväskylään muuttanut paikkakunnalta, jossa asuin yli 20 vuotta

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi yksi kuusi