Miten voisin saada orgasmin miehen kanssa?
En ole ikinä saanut orgasmia kenenkään miehen kanssa. Muutama lyhyt suhde takana, nyt löytynyt toivon mukaan "se oikea" jonka kanssa olisi turvallinen tunne opetella asiaa. Itsetyydytyksellä saan todella helposti ja useita peräkkäin. Miehen kanssa en vaan pääse lähellekään. Hän kyllä nuolee ja koskettelee ihan kaikkialta ja tuntuu kyllä hyvältä. Vaikka kuinka yritän rentoutua, olen hyvin kaukana siitä mielentilasta millä lähden itsetyydytykseen - tiedän, että saan ihan pian. Turhauttaa niin paljon, kun mies on todella hyvä ja huomaavainen sängyssä, tunnen itseni vialliseksi. Miehen hyväntahtoinen ihmettely vaan lisää paineita valitettavasti. Onko kenelläkään ollut samaa ongelmaa? En edes odota että tulisin yhdynnässä, mutta on se kumma jos suuseksi tai käsipeli ei tuota tyydytystä.
Kommentit (22)
Mä saan seksissä useammankin orgasmin. Se edellyttää sitä, että voin luottaa kumppaniin ja antautua hänen käsiinsä täysin ja että hän voi ja osaa tuottaa mulle nautintoa. Ihan vastaavasti minä heittäydyn ja teen kaikkeni, että hänen on hyvä, että hän nauttii. Nykyinen kumppanini jo ekalla kerralla hoiteli mut ensin. Hän myös etsi ekalla kerralla mun g-pisteeni. Muutaman ensimmäisen kerran hän opetteli mua, ihan kuin minä opettelin häntä. Eka kertaa uuden ihmisen kanssa jo vaatteiden riisuminen voi olla vaikeaa.
Mun mielestä avainasia on luottamus, kun se on kunnossa, siitä ne orkutkin lähtee.
Mulla ei ole neuvoja. En ole myöskään koskaan saanut orgasmia kumppanini kanssa (yhdessä 10 vuotta), yksinäni peräti kerran. Lakkasin tavoittelemasta ja odottamasta orgasmia jo joitakin vuosia sitten, ajatellen ettei se vaan kuulu "valikoimaani". Alkuaikoina mies yritti saada mut tulemaan ja mua harmitti kun toinen tunsi epäonnistuvansa. Sittemmin ollaan oikeastaan unohdettu koko asia. Tulee sitten jos joskus tulee, hyvältä seksi tuntuu joka tapauksessa.