Vierailija

Mies vetää viinaa ja bentsoja, en tunne häntä enää, en saa häntä lopettamaan. En pysty lähteä, en pysty tehdä mitään. Olen ihan rikki, en pääse tästä mitenkään eroon. Minulla ei oikeasti ole mitään vaihtoehtoja, en voi edes kuolla. Mitä minä voin tehdä?

Kommentit (7)

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Kylmä jätkä

Vierailija kirjoitti:
Mies vetää viinaa ja bentsoja, en tunne häntä enää, en saa häntä lopettamaan. En pysty lähteä, en pysty tehdä mitään. Olen ihan rikki, en pääse tästä mitenkään eroon. Minulla ei oikeasti ole mitään vaihtoehtoja, en voi edes kuolla. Mitä minä voin tehdä?

Olet oman elämäntilanteesi paras asiantuntija. Vastasit jo omaan kysymykseesi. Et voi tehdä mitään. Olet onnistunut löytämään planeetan ainoan ongelman, johon ei ole tarjolla minkäänlaista ratkaisua missään. Sinun on vain pysyttävä loppuelämäsi tässä tilanteessa, ja miehesi vetää viinaa ja bentsoja. Ehkä sinun kannattaisi alkaa harrastamaan lukemista, että aika kuluisi mukavammin. 

Vierailija

Mene Tinderiin ja etsi sieltä uusi mies itsellesi. Sano nykyiselle, että muuttaa pois tai lopettaa aineensa tai lähdet. Paitsi tietysti jos sen miehen ahdistustila johtuu susta, niin sitten jää helppimään sitä, koska olet ongelman aiheuttanutkin ja hyvä ihminen korjaa rikkomansa asiat.

Vierailija

Ei ole alkoholisti ennen ollut, viime aikoina vasta alkanut juomaan. Ja nyt syö lääkkeitäkin enkä enää tunne tuota sekavaa ihmistä. Miten näin voi käydä? Emme pysty puhua mitään, ei suostu hoitoon. Aina ollut kunnollinen tähän asti, mihin voi kadota se tavallinen ihminen? En voi mitenkään lähteä, en voi jäädä. Minun täytyy päästä johonkin toiseen maailmaan tai jonnekin. En voi edes ajatella. Ap

* Tämä kenttä pitää täyttää jotta oikeat käyttäjät erottuvat boteista.

Poiminnat

Suosituimmat

Uusimmat