Tilanneviesti

Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Vierailija

Äh. Eletään ruuhkavuosia pienten lasten kanssa. Kuivaa kautta ollut pitkään jo. Nyt itselläni hormonit alkaneet hyrräämään, vaan miehellänipä ei. Yleensä hän suostuu halutessani käsipelillä työstämään minulle orkun ja 99% hän kiihottunut ja aloittanut yhdynnän. Olen vihjannut jo monta päivää puutteesta... Teki käsipelillä orkut mulle, mutta oma viisari ei värähtänytkään 😱 Haluaisin vaan itkeä...
Kielaritkin alkaa olemaan mennyttä kauraa. Onko miehen testosteronit laskusuuntaan vai enkö enää kiihota miestäni? 😢

Sivut

Kommentit (28)

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija

Ihan normaali tilanne. Seksielämän kiihko kestää yllättävän hetken. Elämä on tyhjää ja tylsää kun alapää ei enään reagoi mihinkään, eikä kyllä yläpääkään. Itsellä näin alkoi olemaan n.37 ikävuoden tienoilla. Miehellä jo aijemmin.

Vierailija

Kamalaa. Olen ollut nuoresta asti aktiivinen. Jääkö kaikki kiva pois? Ensin käpälöinnit, sitten suutelot, sitten seksi.... 😐

Ap

Vierailija

👫🙅🏻 📉
💁🏻👦🏻👮🏼👱🏿👷🏽👴🏼👨🏼👲🏽🕵👳🏽🎅🏻
👉🏻👌🏻💋🐓🍆🍑🍾🕯🌡📈🌼🐝

Minuakin harmittaa kun en pysty rakastelemaan Naiseni kanssa. 3 kertaa ollaan oltu yhdynnässä tämän vuoden puolella. Ei pysty kun kovat kivut kiveksessä ja Pikku mikassa. Ei ole kivaa kun normaalisti rakasteltiin noin 10 kertaa viikossa. 😥 Toivottavasti sinun tilanteesi paranee. lapset voi vähän vähentää rakastelua. Toivottavasti rakastatte toisianne niinkuin mekin.

No more Mr Nice guy

Vierailija

Normaali on harrastanut tuohon mennessä seksiä jotain 15-20 vuotta joten onko ihme ettei enää kiinnosta. Ihan sama kuin se miksi parikymppisenä kaikki juoksee baareissa mutta kolmekymppisenä sanotaan vaan että ei sitä kyllä enää jaksaisi.

Vierailija

Teitte siinä virheen kun aloititte säännölliset panot jo nuorena. Kun seksiä on ollut harvoin niin se kiinnostaa enemmän vanhempana.

Vierailija

Vierailija kirjoitti:
Äh. Eletään ruuhkavuosia pienten lasten kanssa. Kuivaa kautta ollut pitkään jo. Nyt itselläni hormonit alkaneet hyrräämään, vaan miehellänipä ei. Yleensä hän suostuu halutessani käsipelillä työstämään minulle orkun ja 99% hän kiihottunut ja aloittanut yhdynnän. Olen vihjannut jo monta päivää puutteesta... Teki käsipelillä orkut mulle, mutta oma viisari ei värähtänytkään 😱 Haluaisin vaan itkeä...
Kielaritkin alkaa olemaan mennyttä kauraa. Onko miehen testosteronit laskusuuntaan vai enkö enää kiihota miestäni? 😢

Miestä samassa tilanteessa neuvottaisiin täällä ihan vaan vetämään käteen. Käsipelillä ne sun orkut on näemmä muutenkin saatu.

Vierailija

Miehellä kun tuo kiinnostus lopahtaa, ni se on sitä myöten selvää. Mies haluaa säännöllisen seksuaalisuuden parisuhteeseensa, jotta ne pysyisivät yllä. Tietyn ajan pystyy pinnistelemään, mut sitku se loppuu niin se on totaalista.

Vierailija

Seksin mystinen kiinnostavuus laskee voimakkaasti kun se on liian tuttua. Etäsuhteessakin näkeminen on paljon kiihkeämpää kuin samassa asunnossa. Elämä on valintoja.

Vierailija

Minä olen tullut siihen tulokseen, että oikeasti nainen on se seksuaalisesti aktiivisempi osapuoli. Naisen halut voi pysyä ihan samanlaisina vuodesta toiseen, kun taas miehellä alkuaikoijen innostus lopahtaa yleensä siihen kerta viikossa/kahdessa -tahtiin. Naisella seksi liittyy tunteisiin, sitoutumiseen ja rakastamiseen, nainen nauttii seksistä miljoona kertaa enemmän tutun ja rakkaan kumppanin kanssa kuin tuntemattoman. Miehiä taas vaihtelu tuntuu kiehtovan ja seksiä on juuri uuden kumppanin kanssa tiheään tahtiin.

Eli plääh, taasko tässä kävi näin, että pitäisi etsiä uusi mies.

Vierailija

Vierailija kirjoitti:
Minä olen tullut siihen tulokseen, että oikeasti nainen on se seksuaalisesti aktiivisempi osapuoli. Naisen halut voi pysyä ihan samanlaisina vuodesta toiseen, kun taas miehellä alkuaikoijen innostus lopahtaa yleensä siihen kerta viikossa/kahdessa -tahtiin. Naisella seksi liittyy tunteisiin, sitoutumiseen ja rakastamiseen, nainen nauttii seksistä miljoona kertaa enemmän tutun ja rakkaan kumppanin kanssa kuin tuntemattoman. Miehiä taas vaihtelu tuntuu kiehtovan ja seksiä on juuri uuden kumppanin kanssa tiheään tahtiin.

Minusta se on kylläkin nainen, jolla ne halut vaihtelee, vähenee ja lopulta lopahtaa ja itsellä kumppanin tutustumisen myötä vain seksihalut kasvaneet.

Vierailija

Vierailija kirjoitti:
Miehellä kun tuo kiinnostus lopahtaa, ni se on sitä myöten selvää. Mies haluaa säännöllisen seksuaalisuuden parisuhteeseensa, jotta ne pysyisivät yllä. Tietyn ajan pystyy pinnistelemään, mut sitku se loppuu niin se on totaalista.
Päinvastoin. Kun ei ole nylkyttänyt omaa naista vuositolkulla, niin nälkä vaan kasvaa nälässä. Tiedän vakituiseen panneita miehiä, jotka eivät enää innostu naisista niin paljon seksimielessä kun seksi on tullut tutuksi kuin puutteessa elävät. Esim. hyvä farkkubeba ei enää riitä 30+ miehelle tuohon teinimäiseen intoon jos miehellä on pitkä panoura takana ja kaikki jo nähty ja koettu.

Vierailija

Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:

Minusta se on kylläkin nainen, jolla ne halut vaihtelee, vähenee ja lopulta lopahtaa ja itsellä kumppanin tutustumisen myötä vain seksihalut kasvaneet.

Tuo on sinun kokemuksesi enkä sitä kiistä. Väitän kuitenkin, että meitä toisenlaisia naisia on osa naisista, ehkä jopa puolet.

Vierailija

Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Päinvastoin. Kun ei ole nylkyttänyt omaa naista vuositolkulla, niin nälkä vaan kasvaa nälässä. Tiedän vakituiseen panneita miehiä, jotka eivät enää innostu naisista niin paljon seksimielessä kun seksi on tullut tutuksi kuin puutteessa elävät. Esim. hyvä farkkubeba ei enää riitä 30+ miehelle tuohon teinimäiseen intoon jos miehellä on pitkä panoura takana ja kaikki jo nähty ja koettu.

No johtusko tuo siitä, et aikuinen mies ei innostu mistään teinimeiningistä? Ja minä puhuinkin tästä omasta naisesta, en naisista yleensä. Kiinnostus omaan naiseen lopahtaa.

Sivut

Poiminnat

Suosituimmat

Uusimmat