Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Seksielämän lopahtaminen 35-vuotiaana

Vierailija
25.05.2016 |

Äh. Eletään ruuhkavuosia pienten lasten kanssa. Kuivaa kautta ollut pitkään jo. Nyt itselläni hormonit alkaneet hyrräämään, vaan miehellänipä ei. Yleensä hän suostuu halutessani käsipelillä työstämään minulle orkun ja 99% hän kiihottunut ja aloittanut yhdynnän. Olen vihjannut jo monta päivää puutteesta... Teki käsipelillä orkut mulle, mutta oma viisari ei värähtänytkään 😱 Haluaisin vaan itkeä...
Kielaritkin alkaa olemaan mennyttä kauraa. Onko miehen testosteronit laskusuuntaan vai enkö enää kiihota miestäni? 😢

Kommentit (28)

Vierailija
21/28 |
26.05.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Miehellä kun tuo kiinnostus lopahtaa, ni se on sitä myöten selvää. Mies haluaa säännöllisen seksuaalisuuden parisuhteeseensa, jotta ne pysyisivät yllä. Tietyn ajan pystyy pinnistelemään, mut sitku se loppuu niin se on totaalista.

Päinvastoin. Kun ei ole nylkyttänyt omaa naista vuositolkulla, niin nälkä vaan kasvaa nälässä. Tiedän vakituiseen panneita miehiä, jotka eivät enää innostu naisista niin paljon seksimielessä kun seksi on tullut tutuksi kuin puutteessa elävät. Esim. hyvä farkkubeba ei enää riitä 30+ miehelle tuohon teinimäiseen intoon jos miehellä on pitkä panoura takana ja kaikki jo nähty ja koettu.

No johtusko tuo siitä, et aikuinen mies ei innostu mistään teinimeiningistä? Ja minä puhuinkin tästä omasta naisesta, en naisista yleensä. Kiinnostus omaan naiseen lopahtaa.

Aivan, puhuin siitä kuinka aikuinen mies menettää sen nuoruuden innon naisista ja seksistä. Oma nainen tavallaan tylsyttää peitsen.

Vierailija
22/28 |
26.05.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

No niin kuin alkuperäisessä viestissä mainitaan, naiselle on tärkeää olla kiihottava ja miehen halun kohde usein senkin jälkeen kun itsellä ei niin haluja edes ole. Nainen on vähän sellainen koriste kuitenkin ja parisuhteeseen tuo pimperon kun mies taa usein tuo sen toimeentulon. Ehkä vähän kärjistetty, mutta ei se ole ne miehet jotka hepeniä ostavat vaan naiselle niitä ostetaan jotta nainen on seksuaalisesti kiihottava ja miestä haluttaa. Nainen on objekti, mies subjekti.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/28 |
26.05.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Lue kirja: Ei kiitos, Anna-Leena Härkönen

Ei, vaan sano miehellesi että sua panettaa, älä vihjaile. Sano että jos sinä et pane, joku muu sen kyllä suostuu tekemään.

Vierailija
24/28 |
26.05.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos haluat seksuaalielämän virkeäksi, älä jää makaamaan ja odota että mies tekee sulle orgasmin. Mies kiihottuu miljoona kertaa enemmän jos menet ottamaan ihan ekaksi häneltä suihin. Näin minä teen ja loppu hoituukin itsestään.

Vierailija
25/28 |
26.05.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meillä samanlaista ongelmaa havaittavissa. Lapset on tehty ja nyt kun pahin vauva-aika on ohi ja olisi enemmän aikaa ja voimia peuhata niin miestä ei niin nappaa. Ennen innostui, kun aamulla vaihdoin paitaa, nyt ei katsokaan vaikka tanssisin alasti, ei siis edes huomaa. Kyllä harmittaa, kun himottaa, mutta huomaa olevansa yksin himojensa kanssa... Mikähän tähän auttaisi? Minä kyllä teen suoria aloitteita ja hyväilen miestä, mutta kaipaan myös tunnetta, että olen itsekin haluttu.

Vierailija
26/28 |
26.05.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sama täällä. Saako nainen jättää miehen, vaikka on yhteisiä lapsia, jos ei saa yhtään seksiä?

Moni mies on täällä aina sitä mieltä että vaihtamaan uuteen vaan jos vaimo ei anna.

Vierailija
27/28 |
26.05.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onko kenelläkään himot sitten heränneet vauva/koomavuosien jälkeen?

Vierailija
28/28 |
26.05.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meillä pitkä parisuhde takana, 24 v, lapsia 3, seksiä vähintään pari kertaa viikossa. Sen olen huomannut, että mieskin kaipaa huomiota, jotta halut herää. Haluaa kuulla että on yhtä haluttava kuin aiemminkin vaikka enää ei niin nuoria kumpikaan ole ja niiden lisäksi arjen pyöritys ja työasiat painaa mieltä.

Käyttäkää mielikuvitusta! Miten saada se toinenkin osapuoli innostumaan ja muistamaan ne asiat mihin toiseen ihastui silloin aikoinaan. Ei ne sieltä minnekään ole kadonneet, pitää vain nähdä vaivaa kipinän löytämiseen uudelleen. 

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä neljä neljä