Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Härskejä odotuksia ja vaatimuksia - mitä naapurisi, kaverisi, sukulaisesi jne. on kehdannut pyytää?

Vierailija
25.05.2016 |

.

Kommentit (11850)

Vierailija
3341/11850 |
27.09.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Up

Vierailija
3342/11850 |
29.09.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Up

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3343/11850 |
30.09.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Uppop

Vierailija
3344/11850 |
15.10.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onko joku Av-mammoista ollut tilaamassa kolttua? Ehtaa taman keskustelun satoa :D

http://www.feissarimokat.com/2017/10/pienenpieni-palvelus/

Vierailija
3345/11850 |
24.10.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lisää kiitos!

Vierailija
3346/11850 |
02.11.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minut raiskattiin viime keväänä. Sain muutama viikko sitten korvausrahoja, nelinumeroisen summan. Nykyään kihlattuni ehdottelee mitä kaikkea hän haluaa ostettavan; auton osista tietokoneeseen ja huonekaluihin ja hänen haluamiinsa unelmiin, mihän voin maksaa myös kaikki laskut.

Emme asu saman katon alla.

N22

Vierailija
3347/11850 |
02.11.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jekkd kirjoitti:

Olen ollut kahvilassa töissä ja tuli eräät sukujuhlat niin minun olisi sielä pitänyt olla sitten ilmaiseksi tarjoilemassa pienen vauvan kanssa. Sanoin, että en suostu. En ole tulossa juhliin töihin vaan vieraaksi jos tulen.

Siihen loppui ne pyynnöt, mutta en katunut päätöstäni. Lastenhoidossakin oli hommansa niin saati siinä juhlapuku päällä tarjoilla vieraille.

Vastaavia on tullut eteen. Kuinkahan tarkkaan uskallan kertoa ettei tunnista..hmm.. Lähipiirissäni oli 50-juhlat tulossa, vieraita noin 50 ja vuokrattu maamiesseuran talo. Ei mitään pitopalveluita tms koska se maksaa. Olivat suunnitelleet että minä puolisoni kanssa emännöin koko illan. Täysin kokemattomina tuohon puuhaan, 50 hengen ruoka- ja kahvi- ja viinatarjoilut. Meille ilmoitettiin että tosiaan, ne juhlat on neljän viikon päästä ja älkää pistäkö ihan parhaita päällenne, kun olemme ajatelleet että hoidatte tuon homman. Haavit auki katsottiin että TÄH. Ei oikeasti saatu sanaa suustamme ulos minuuttiin. Saimme kuitenkin kakistettua että tuota noin, ei kyllä taida onnistua millään, ei ole kokemusta, ja porukkaa tarvitsisi olla paljon enemmän. Meille suututtiin. Kutsu tuli kyllä juhliin, joihin sitten joutuivat ottamaan jonkun pitopalvelun mutta kuultiin kyllä siitä että maksoi paljon. Lisäksi tuossa tapauksessa oli selvästi nähtävissä se että keitä "voi" komentaa tuollaiseen, keitä ei. No ei sentään suostuttu.

Ja emme ole kiitollisuudenvelassa tälle 50-v sankarille. Jos olisimme olleet, olisi ollut löysät housussa!

Tarinan opetus: älkää vaan olko kellekään kiitollisuudenvelassa, nimittäin jos tässäkin tapauksessa olisi oltu niin....

Joiltain ihmisiltä puuttuu täysin käsityskyky.

Vierailija
3348/11850 |
19.11.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kysya saa kaiketi, mutta suuttua viela siita etta en suostu vaihtamaan paikkaani lentokoneessa keskipaikalle jotta rouva saa istua miehensa vieressa. Ja viela businessluokassa. Valitkaa paikkanne ensi kerralla paremmin. Kyseli sitten emolta etta voisiko vaihtaa jonkun kanssa ja emo tiedusteli rouvalta etta oletko kysyny vieressa istujalta. Rouva pyoritteli silmiaan ja sanoi ettei hanelle kaynyt. Lentoemanta kylla ymmarsi ratkaisuni. Kuten todettua, ei on halpa, helppo ja nopea sana sanottavaksi, toinen hyva vastaus ei-sanan aiheuttamaan mutinaan on 'don't make your problems my problems'

Vierailija
3349/11850 |
20.11.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lapsuudenystäväni pyysi kaasoksi häihinsä. Muita kaasoja ei olisi ollut, joten hirvee homma mulla järjestää häitä ja vielä polttaritkin! Ei olla edes nähty nyt pariin vuoteen, kun hän muutti 200 kilometrin päähän. En edes tajua, miten kuvitteli mun auttavan järjestelyissä täältä asti saati tulevan vielä häiden lisäksi polttareihin!

Että terve, ei tule kesää! Häihin voin tulla, mutta montaa kertaa en ala tuota väliä ajamaan!

Vierailija
3350/11850 |
20.11.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ensin myydään oma auto rahapulassa ja kehutaan miten pk-seudulla ei tarvi autoa ja kohta ollaan meidän autoa pyytämässä viikonlopuksi lainaksi. Mökkilaina myös on samaa porukkaa kiinnostanut. Hankkikoon omansa.

Vierailija
3351/11850 |
20.11.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Siskoni kysyi voinko tehdä kakun poikansa ristiäisiin. Suostuin ja sovimme, että menen hänen luokseen sopimaan kakusta kävi ilmi, että kakkuja tarvitaan kolme. Yksi kermakakku, yksi sokerimassakakku ja yksi vegaaninen, gluteeniton, sokeriton kakku. Olin luullut, että kyseessä oli yksi perus kermakakku. Kun pienet juhlat ovat. Puhe tuli hinnasta ja kerroin, että raaka-aineet ja 20€ tekemisestä. Siskoni oli kauhuissaan ja sanoi, että luuli, että teen kakut ristiäislahjaksi. Se, että on erikois kakkuja jossa sokerimassaa, hahmoja, 3 eri tuoretta marjaa ja erikois ruokavalio kakkuja ei tule todellakaan halvaksi. Kakut ylittäisi reippaasti sen hinnan minkä olin valmis laittamaan lahjaan. En ole edes kummi joten ei tarvitse olla sellainen lahja. Kuulema moni muukin tekee lahjaksi tarjottavia esim. Voileipäkakut. Tai voi olla etteivät tiedä,että eivät saa palkkaa. Kieltäydyin kunniasta ja vien vain lahjan jota olin suunnitellut. Siskoni alkoi valittaa äidillemme, kun en suostunut ja joutuu tilaamaan kalliilla leipomosta. Voipi tulla mielenkiintoiset juhlat kun tekijät tuovat laskut syötävistä.

Voi voi siskoa, lapsi ja sen juhlat maksavat. Jos ei edes kakkuihin halua rahaa laittaa niin olisi ollut lisääntymättä.

Mieheni sisko on samanlainen pummi, varattomana teki lapsen ja nyt pummii muilta sille lahjat ja tavarat.

Vierailija
3352/11850 |
24.11.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tämä ei ole juuri mitään verrattuna niihin juttuihin mitä täällä härskeimmät on ollut mutta:

Teen paljon aamuvuoroa ja herään n. klo 5 aamulla ja käyn pikaisesti suihkussa (max. 5 min). Alakerran naapurini laittoi minulle lapun postiluukusta ja vaati etten kävisi suihkussa siihen aikaan, koska hän aina herää siihen.

Vierailija
3353/11850 |
24.11.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tämä menee sarjaan härskit odotukset vaikka ei ole niin paha mitä tästä ketjusta olen lukenut.

Eli sairastan vaikeaa masennusta ja minulla on myös mm. yleinen ahdistuneisuushäiriö. Käyn kerran viikossa psykoterapeutin luona. Äitini kysyy minulta joka viikko milloin olen käynyt vastaanotolla ja milloin minulla on seuraava aika. Tuo nyt ei ole härskiä vaan se, että hän kysyy myös mistä olemme jutelleet psykoterapeuttini kanssa. En ole ikinä kertonut sitä hänelle enkä tule kertomaankaan mutta hän silti odottaa, että kertoisin hänelle. Ne asiat mitä puhun psykoterapeutin kanssa eivät kuulu kenellekään, ei edes äidilleni.

Vierailija
3354/11850 |
24.11.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Yöllä suihkussakäynnistä tekisin suoraan häiriöilmoituksen. Mikä pakko se on aamulla sinne suihkuun mennä?

Vierailija
3355/11850 |
24.11.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Yöllä suihkussakäynnistä tekisin suoraan häiriöilmoituksen. Mikä pakko se on aamulla sinne suihkuun mennä?

Tiedoksi sinulle, että kerrostalossa saa käydä suihkussa mihin vuorokaudenaikaan tahansa. Vaikka tosiaan aamulla klo 5. Suihkuäänet kuuluvat normaaleihin elämisen ääniin ja niistä ei voi valittaa vaikka kuinka ärsyttäisi.

Vierailija
3356/11850 |
24.11.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Rasvaisella tukallako pitäisi töihin mennä vai? Ei kaikille nyt yksinkertaisesti toimi fysiologian puolesta se, että käy illalla. Vaikkei vielä aamulla olisikaan tukka töhnässä, niin myöhemmin työpäivällä voi olla.

Varmaan toki isommalle osalle riittää harvemminkin, muttei kaikille.

Vierailija
3357/11850 |
24.11.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kaikkien työaika ei ole 8-16. Minullakin alkaa aamuvuoro klo 7 ja lähden töihin klo 6, koska kuljen julkisilla. Ja todellakin käyn suihkussa ennen sitä.

Vierailija
3358/11850 |
03.12.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Melkonen ketju!

Vanhempani menehtyivät onnettomuudessa pari vuotta sitten ja sain miljoonaperinnön.

Tämän jälkeen olen joutunut poistamaan kaksi hyvinäkin kavereina pitämiäni henkilöitä elämästäni. He ihan tosissaan suuttuivat kun en alkanutkaan heidän elämistään kustantamaan ja yhä edelleen jaksavat yhteisille kavereillemme jauhaa kuinka itsekäs ja pihi paska olen.

Myös tutut ja tuntemattomat ovat rahoja pyydelleet. Kaupassa kaverin kaveri totesi, että voisin hänenkin ostokset maksaa kun samaan kassajonoon satuttiin. Enpä maksanut.

Vierailija
3359/11850 |
05.12.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Äitini jäätyä leskeksi hän oletti, että muutan hänen luokseen asumaan, koska hän tunsi olonsa yksinäiseksi. Mainittakoon, että ennen isän kuolemaa äiti ei ollut millään lailla kiinnostunut minusta ja hänelle oli aivan sama oltiinko tekemisissä kerran viikossa vai kerran vuodessa. Nyt kuitenkin olisin kelvannut seuraneidiksi. En suostunut ja asia jäi sikseen. Pari vuotta myöhemmin äidille tehtiin jalkaleikkaus ja (taas) hän oletti, että muutan hänen luokseen pariksi kuukaudeksi, koska eihän hän mitenkään pärjää yksin. Minun olisi siis pitänyt jättää oma elämäni ja mennä hänelle käytännössä palvelustytöksi. En suostunut. Kuulin siskon välityksellä, että hyvin oli pärjännyt yksinkin, kunhan hänelle käytiin kaupassa.

Vierailija
3360/11850 |
05.12.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Äitini jäätyä leskeksi hän oletti, että muutan hänen luokseen asumaan, koska hän tunsi olonsa yksinäiseksi. Mainittakoon, että ennen isän kuolemaa äiti ei ollut millään lailla kiinnostunut minusta ja hänelle oli aivan sama oltiinko tekemisissä kerran viikossa vai kerran vuodessa. Nyt kuitenkin olisin kelvannut seuraneidiksi. En suostunut ja asia jäi sikseen. Pari vuotta myöhemmin äidille tehtiin jalkaleikkaus ja (taas) hän oletti, että muutan hänen luokseen pariksi kuukaudeksi, koska eihän hän mitenkään pärjää yksin. Minun olisi siis pitänyt jättää oma elämäni ja mennä hänelle käytännössä palvelustytöksi. En suostunut. Kuulin siskon välityksellä, että hyvin oli pärjännyt yksinkin, kunhan hänelle käytiin kaupassa.

Lisään vielä, että siskoni on perheellinen ja minä olen lapseton sinkku, joten minut voi ilmeisesti huoletta yrittää nakittaa palvelustytöksi. Eihän lapsettomalla sinkulla muutakaan elämää ole.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme viisi kahdeksan