Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Kuinka fiksuna pidät itseäsi asteikolla yhdestä kymmeneen?

Vierailija
25.05.2016 |

Älykkyyden kaikki puolet mukaan lukien. Myös se kuinka paljon sinulla on tietoa eri asioista. 1 on vähäisin, 10 suurin.

Kommentit (18)

Vierailija
1/18 |
25.05.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

7 olen dosentti

Vierailija
2/18 |
25.05.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

No, 8,5. Olen testien, koulutuksen ja työn sekä siinä pärjäämisen perusteella älykäs, mutta en huippuälykäs, enkä tosiaan kaikilta osin täydellinen.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/18 |
25.05.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

1

Vierailija
4/18 |
25.05.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Varmaan 2,5. Jos oikein hurjaksi ryhdyn niin 3.

Terveisin Naispelko22

Vierailija
5/18 |
25.05.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ehkä se 1 minulleki..

Olen amattikoululainen eli vähäosainen

Vierailija
6/18 |
25.05.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä sanon että 10. Lukion jätin aikoinaan kesken.

Vierailija
7/18 |
25.05.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

10+

Olen valmis vastaamaan kysymyksiin.

Vierailija
8/18 |
25.05.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

No, 8,5. Olen testien, koulutuksen ja työn sekä siinä pärjäämisen perusteella älykäs, mutta en huippuälykäs, enkä tosiaan kaikilta osin täydellinen.

Omaat puutteita oivaltamisen suhteen ja antamasi arvosana osuu sinulle kuin nenä päähän.

Vierailija
9/18 |
25.05.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei tässä mitään koulutusta kysytty. Toki se voi kertoa jotain ja olla suuntaa antava, mutta ei yksinään käy perusteluksi.

Vierailija
10/18 |
25.05.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä sanoisin yhdeksän niin tietämykseni kuin älyllisen kapasiteettini suhteen. 

Ehkä jopa yhdeksän ja puoli. 

Tämä rajoittaa kovasti ihmissuhteita. Ei ole hauska aina ikään kuin "opettaa" toisia. Helposti pidetään bessewisserinä, vaikka kuinka yrittäisi pitää kynttilää vakan alla. 

Jos on hiljaa, niin on ylimielinen. En suosittele tätä tilaa kenellekään. Mikään asperger en siis kuitenkaan ole, mikä on nykyään muotia. 

Ihan ymmärrän toisten tunteet itsenikin suhteen. 

Vierailija
11/18 |
25.05.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

ilman muuta 12

Vierailija
12/18 |
25.05.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ilman muuta 1

Vierailija
13/18 |
25.05.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

8-9

Vierailija
14/18 |
25.05.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

7.5. Lähihoitaja erityisryhmien parissa. Ammattini ei tosin kerro minusta mitään. Oisin päässyt yliopistoon lukemaan hammaslääketiedettä, en jaksanut. Omaksi ilokseni luen kyllä paljon.

Ajattelen luovasti, tykkään laajoista kokonaisuuksista. Tykkään kuitenkin työstäni tosi paljon, koska ihmissuhdetyössä on tietynlaista värikkyyttä ja syvyyttä. Olisin luultavasti tylsistynyt kuoliaaksi hammaslääkärinä.

Vierailija
15/18 |
25.05.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

7.5. Lähihoitaja erityisryhmien parissa. Ammattini ei tosin kerro minusta mitään. Oisin päässyt yliopistoon lukemaan hammaslääketiedettä, en jaksanut. Omaksi ilokseni luen kyllä paljon.

Ajattelen luovasti, tykkään laajoista kokonaisuuksista. Tykkään kuitenkin työstäni tosi paljon, koska ihmissuhdetyössä on tietynlaista värikkyyttä ja syvyyttä. Olisin luultavasti tylsistynyt kuoliaaksi hammaslääkärinä.

Jaksoit kuitenkin pyrkiä hammaslääketieteelliseen? 

Mutta sitten päätit, ettet edes aloita opintoja? Jotain jää nyt kertomatta, jos lähäriksi on päätynyt. 

Vierailija
16/18 |
25.05.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

8 jos itseltäni kysyn. Jos täältä sitä tiedustelen kysymällä yhtään mitään vastaus on automaattisesti 1.

Vierailija
17/18 |
25.05.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aika epämääräinen asteikko, ja älykkyyttä nyt on aika hankala muutenkaan määritellä, mutta leikkimielinen juttuhan tää on. Jos sanotaan, että 5.5 olisi aivan normaali keskivertotallaaja, niin heittäisin tähän ehkä seiskan.

Perustelut: Joutuu taivastelemaan ihmisten tyhmyyttä päivittäin, kun ei osata tai älytä täysin kristallin kirkkaita itsestäänselvyyksiä. Erilaiset "palikkatestit" on kiehtovia ja olen niissä hyvä. Ihmisiä on usein myös tarvittaessa helppo manipuloida. Kouluissa tai töissä ei ole oikeastaan koskaan ollut isompia vaikeuksia oppia mitään. Joskus oppimisen ja kehittymisen tiellä on laiskuus, mutta se on mielestäni huono tekosyy ja pitäisin itse laiskuutta tyhmyytenä. Eli pitkä miinus siitä ainakin.

Mutta mikään nero tai poikkeuksellisen älykäs en millään mittarilla ole. Muuten olisin jo miljoonapestissä jossain. 

Vierailija
18/18 |
25.05.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Muuten 9, mutta sosiaaliset taidot ovat surkeat. Niistä annankin tuon ysin vastapainoksi itselleni arvosanan 6 :( Voisin antaa vähän älykkyyttä pois, jos olisin aina osannut olla parempi ihmisten kanssa.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi yhdeksän kolme