diipadaapadaigadai

Tuli "tilanne". Olen ruoanlaittotaitoinen, mutta en tiedä mikä on sekä edullisinta että ravitsevinta safkaa.

Kommentit (14)

Vierailija

No jopas on kamala "tilanne". Miten sä nyt oikein selviätkään tästä "tilanteesta" kun ei ole kuin 40 euroa käytettäväksi viikossa! 

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija

Se tekisi noin 40e/viikko. Jos ostat halvinta ja tarjoustuotteita saat hyvinkin erilaisia ruokia tinkimättä laadusta. Mutta perus laatikot,keitot,kastikkeet tulevat halvoiksi. Teet kerralla isomman satsin ja syöt useamman päivän samaa ruokaa.

Vierailija

Jos tuo on ruokaan varattua rahaa,niin selviäthän sinä ellei teitä ole valtavasti.Jos tarvii myös esim.tankata,niin sitten alat kaipaamaan jo vinkkejä.

Vierailija

Onko sulla sairauksia vai elätettäviä vai mikä tässä on ongelma? No minulla on kaapissa iso paketti riisiä ja makaronia. Niitä sitten "mixailen" paistetun jauhelihan tai kanasuikaleiden kanssa. Silloin tällöin pakettitofua myös. Chilikastiketta sekaan jos haluaa vähän potkua. Jos oikein pröystäillä haluaa, niin osta vaikka raejuustoa tai tee kylkeen joku salaatti. Tai paista vaikka sipulia. Herne-maissi-paprikapussikaan ei oo kallis.

Vierailija

Vierailija kirjoitti:
Sori ihan kauheesti kun kysyin. Siis ihan tosi kauheesti nyt sori kuulkaa. Et kuulettekste nyt miten pahoillani mä olen.

Ap

Ton luokan taso elämänhallinnassa ei ole ansainnut muuta kuin vittuilua.

Vierailija

Vierailija kirjoitti:
Sori ihan kauheesti kun kysyin. Siis ihan tosi kauheesti nyt sori kuulkaa. Et kuulettekste nyt miten pahoillani mä olen.

Ap

Eka postaus vauva-palstalle? Sori hei, tää on tällästä. Mutta apua sait silti.

Itseäni ärsyttää näissä säästövinkkikeskusteluissa se, että usein AP:lle ei vinkit kelpaa, vaan aletaan ulista "no kun mulla on keliakia ja 5v tanskandoggi ja ahmimishäiriö"... Kannattaa vähän valottaa elämäntilannetta, että mitä tolla rahamäärällä olis tarkotus tehdä. Sama raha kun voi jonkun elämäntilanteessa olla tosi vähän tai tosi paljon.

Vierailija

Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:

Ap

Olihan täällä muutama asiallinenkin vastaus.

Vierailija

Osta esimerkiksi papuja, linssejä, jauhoja, hiivaa, öljyä, sipulia jne ja seuraa mahdollisia tarjouksia tarkasti. Suunnittele! Tee parin päivän ruoat kerralla ja mieti jo valmiiksi miten voit hyödyntää jämät.

Vierailija

Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:

Ap

Eihän näissä vastauksissa ole kukaan muukaan koskaan ansainnut muuta kuin vittuilua. Siihen 120 €/ 3 vko voi vastata ihan asiallisestikin.

Elämänhallintakin on katsos ihan ok. Just tässä opiskelin itselleni pari vuotta uutta ammattia ja nyt on työt haussa. Ei varmaan kannattaisi aina olettaa kaikenlaista.

Ihan fiksuillakin ihmisillä voi joskus olla vaikeuksia ja tehdä tiukkaa. Toivottavasti sulla ei koskaan ja säilyt vauvapalstalle postaavana superihmisenä.

Vierailija

Vierailija kirjoitti:
Osta esimerkiksi papuja, linssejä, jauhoja, hiivaa, öljyä, sipulia jne ja seuraa mahdollisia tarjouksia tarkasti. Suunnittele! Tee parin päivän ruoat kerralla ja mieti jo valmiiksi miten voit hyödyntää jämät.

Esim. tämä on hyvä tapa vastata, kiitos :)

Ap

Vierailija

Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:

Ap

Eka postaus vauva-palstalle? Sori hei, tää on tällästä. Mutta apua sait silti.

Itseäni ärsyttää näissä säästövinkkikeskusteluissa se, että usein AP:lle ei vinkit kelpaa, vaan aletaan ulista "no kun mulla on keliakia ja 5v tanskandoggi ja ahmimishäiriö"... Kannattaa vähän valottaa elämäntilannetta, että mitä tolla rahamäärällä olis tarkotus tehdä. Sama raha kun voi jonkun elämäntilanteessa olla tosi vähän tai tosi paljon.

Kyllä mulle vinkit kelpaa, mutta vittuilu ei.

Ap

* Tämä kenttä pitää täyttää jotta oikeat käyttäjät erottuvat boteista.

Poiminnat

Suosituimmat

Uusimmat