Tilanneviesti

Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Vierailija

Tunnissa?

Sivut

Kommentit (50)

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija

Minulla ei ole tuntipalkkaa, koska olen ylempi toimihenkilö. Mutta ensimmäinen kuukausipalkkani oli 2750€ valmistuttuani vuonna 2005. Nykyisin kk-palkka on 7100€.

Vierailija

Vierailija kirjoitti:
No on se kumma jos ylempi toimihenkilö ei osaa jakaa kuukausipalkkaa jakajalla ja arvioida tuntipalkkaansa 😉

Millä jakajalla, jos ylemmällä toimihenkilölle ei ole työaikaa?

Vierailija

Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
No on se kumma jos ylempi toimihenkilö ei osaa jakaa kuukausipalkkaa jakajalla ja arvioida tuntipalkkaansa 😉

Millä jakajalla, jos ylemmällä toimihenkilölle ei ole työaikaa?

Totta! Eipä tullut mieleen. 🙂

Vierailija

Ei ollut tuntipalkkaa. Ilmaisjakelulehden ja mainosten jakoa, viisi penniä / lehti ja kaksi penniä / mainos. 520 taloutta jakoalueella. Kaksi kertaa viikossa, paitsi heinäkuussa kerran viikossa (ei lehteä, mutta silti maksoivat minimissään sen 5 penniä / lehti). Eli minimissään 26 markkaa per jakelukerta, joulun alla saattoi tulla kymmenenkin eri mainosta jakeluun, joten päivän tili nousi toiselle sadalle. Mulla oli kaveri auttamassa, jakoi kolmanneksen lehdistä ja sai multa kolmanneksen nettopalkasta.

Nykyisin kk-palkka n. 2800 euroa brutto

Vierailija

Vierailija kirjoitti:

Ei mulla ainakaan ole työaikaa. Palkka on 9200e kuussa.

Vierailija

Ensimmäinen oli n. 6,3e huvipuistossa. Nykyään n.12e plus vuorotyölisät. Pientä nousua odotettavissa lähivuosina, mutta tuskin tulen yli 15e pääsemään ilman korkeampaa koulutusta. Tosin nykyiseenkin olen ihan tyytyväinen.

Sivut

Poiminnat

Suosituimmat

Uusimmat