Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Olen niin kyllästynyt perheeni "body shamingiin"

Vierailija
25.05.2016 |

Saan koko ajan kommentteja vartalostani. Saan myös todistaa kun äitini vartaloa kommentoidaan. En jaksa enää . Olen laihduttanut yli 10kg ja kuulen silti samoja kommentteja kuin ennen laihdutusta. En ole koskaan ollut ylipainoinen ja nykyään olen alipainon puolella. Alan olemaan henkisesti lopussa.

Kommentit (26)

Vierailija
21/26 |
25.05.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Perheeltä. Siis kumppanilta, lapsilta?

Yhdeltä sisarukseta ja isä myötäilee joskus. ap

Huomauta sinäkin hänen pattipolvisten/pottunokkasta...

Vierailija
22/26 |
25.05.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sanoin sille yhtenä päivänä että sen jutut ei oo kivoja, ja että ihmisissä merkitsee luonne eikä vartalo. Luulin, että olis menny perille, mutta seuraava päivä oli kamala. Se halusi sovittaa mun takkia ja kuulla sen koon. Se meni kattoo kun mun äiti punnitsi itsensä ja kommentoi taas äidin ruoka-annosta. Olen luovuttanut enkä jaksa sanoo mitää. ap

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/26 |
25.05.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voisitko sanoa, että heidän kommenttinsa ovat loukkaavia ja jokainen pitää tässä elämässä huolen omasta vartalostaan? Jos ei auta, ala kettuilemaan sisaruksellesi. Aina kun hän kommentoi "läskejäsi", sano:"Sun kannattaisi kyllä käydä nenäleikkauksessa, koska nenäsi on valtava! Etkö ole ajatellut miten ruma se on?" Tai jotain vastaavaa. Sitten kun hän ihmettelee, miksi sanot noin, voit sanoa, että tuolta se tuntuu, kun hän kommentoi vartaloasi, mutta joudut kuuntelemaan sitä joka päivä. Jonkinlainen vastakkainasettelu ja valtapeli tässä on menossa ja sisaruksesi on saanut heikon ja huonon kasvattajan, isäsi, puolelleen. Eikö äitisi uskalla asettua puolellesi/omalle puolelleen ja puhua isälle, että tämä lopettaisi?

Tiedät että olet tässä asiassa itse oikeassa ja sisarus ja isäsi ovat väärässä. Pistä kampoihin, taistele vastaan! Sano myös isällesi, että näinkö opetat tyttärellesi hyvää itsetuntoa, mollaamalla päivästä toiseen. Isäsi voi hymähdellä, mutta tietää syvällä sisimmässään, että olet oikeassa. Eipä ainakaan tule yllätyksenä, jos aikanaan et halua pitää hirveästi yhteyttä.

Vierailija
24/26 |
25.05.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

En ymmärrä miksi annat tuollaisten turhia paskapuheiden satuttaa sinua. Sehän on typerää vittuilua millä sinut halutaan lannistaa ja haukkuja käyttää sinua oman pahan olonsa paskasankona. Pidä puolesi ja ole ylpeästi sellainen kuin olet. Sano vastaan äläkä jää kuuntelemaan mitään länkytyksiä.

Mene juttelemaan oman kuntasi/kaupunkisi nuorisoasemalle tai vastaavalle. Netistä löytyy tietoa mistä ja miten saat apua ja koulun terkkari/opo voi myös ohjata sinut avun piiriin jos et moisille kusipäille omassa lähipiirissä pärjää.

Älä anna mulkkujen lannistaa ja masentaa sinua. Voima löytyy sinusta itsestäsi!

Vierailija
25/26 |
25.05.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Teillä on joku sairas kuvio perheessä kun sisko ja isä arvostelee sinua ja äitiäsi.

Miksi äitisi suostuu kuuntelemaan arvosteluja. Älä sinä ainakaan ota äidistäsi mallia niin että vaan nöyränä kuuntelet piruilua. Sukua ei voi valita mutta siihen voi vaikuttaa kuinka sinua kohdellaan eli pidä puolesi ja siihen ei riitä että kerran sanot vastaan vaan se on tehtävä aina uudestaan ja uudestaan niin kauan että saat olla rauhassa.

Ja jos arvostelu ei lopu niin viimeinen ratkaisu on katkaista välit isään ja siskoon jos niiltä saa vain negatiivista paskaa niskaan.

Vierailija
26/26 |
25.05.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Luonnevikaisia sakkia ja sinä olet ainut terve.

Nuoruus on vähän vaikeaa aikaa. Hirveä sisko sulla ja sillä ei ole kaikki kunnossa.

Oletko soittanut johonkin auttavaan puhelimeen? Voisit purkaa tuntojasi siellä ja he voisivat ohjata sinua saamaan apua.

Älä laihduta enää - syö terveellisesti ja yritä olla välittämättä siskosi puheista. Hänen käytöksensä pahenee teit sitten mitä tahansa. Eli sun täytyy yrittää pärjätä.

Löytyisikö sulle mitään uutta harrastusta? Voisitko esim hankkia kaverikoiran ulkoilutettavaksi?

Voimia sulle - noin teidän perhekuviot on ihan pimeät, mutta tärkeitä on, että pidät huolta itsestäsi. Ja avaudu ongelmasta jollekin aikuiselle!

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme seitsemän neljä