Vierailija

Saan koko ajan kommentteja vartalostani. Saan myös todistaa kun äitini vartaloa kommentoidaan. En jaksa enää . Olen laihduttanut yli 10kg ja kuulen silti samoja kommentteja kuin ennen laihdutusta. En ole koskaan ollut ylipainoinen ja nykyään olen alipainon puolella. Alan olemaan henkisesti lopussa.

Sivut

Kommentit (26)

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija

Yritä jättää tuollaiset typerät kommentit täysin huomiotta. Olet hyvä sellaisena kuin olet. Kannattaako antaa muiden pilata elämäänsä? Voisitko muuttaa pois?

Vierailija

Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Perheeltä. Siis kumppanilta, lapsilta?

Yhdeltä sisarukseta ja isä myötäilee joskus. ap

Voi pyhä helvetti sentään. Hirveitä ihmisiä sulla lähellä.

Vierailija

Vierailija kirjoitti:
Yritä jättää tuollaiset typerät kommentit täysin huomiotta. Olet hyvä sellaisena kuin olet. Kannattaako antaa muiden pilata elämäänsä? Voisitko muuttaa pois?

En osaa sivuuttaa niitä. Muutan pian pois, mutta en kestä enää yhtään.Pelkään jo seuraavaa kommenttia enkä jaksa ahdistusta.

Vierailija

Minun mieheni perhe on hanakka sanomaan toisen ulkonäöstä ikävää ja esim paikka ja aika on mahdollisimman ikävä esim jossakin juhlassa kahvipöydässä ja jouluna jne. Mieheni on lihonut se on totta mutta se on hänen asiansa. Ihmettelin aikani ja kun taas kerran jossain juhlissa alkoi miehen perheen päivittely mieheni lihavuudesta niin sanoin että jokainen voi pitää huolen omista läskeistään. Tuli hiiren hiljaista. Niin ja loukkaantuivat pahan päiväsesti kun noin sanoo.

Vierailija

Mun perhe on vähän samanlainen, tosin ehkä lievempi. Olen pahoillani sun puolesta, toi on tosi väärin. Toivottavasti pääset oman elämän alkuun jotenkin ja vaikka terapiaan (oletko jossain koulussa, kysy sieltä terveydenhoidosta?). Mä olen nykyään suht vähän tekemisissä perheeni kanssa ja olen tehnyt selväksi että en kuuntele paino- ja ulkonäkökommentteja. Ei niitä enää tule mutta aika ankeaa on kun tietää mitä ajattelevat. Tsemppiä!

Sivut

* Tämä kenttä pitää täyttää jotta oikeat käyttäjät erottuvat boteista.

Poiminnat

Suosituimmat

Uusimmat