miten sille miehen salarakkaalle kävi?
miten kävi sille ketjulle jossa aloittaja mietti, mitä mahtaa salarakkaan mielessä liikkua? selvisikö asiat? ketju hävinnyt?
Kommentit (35)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
oisin kiinnostunut, sillä mulla kans havainto miehen salarakkaasta, mut mies ei vielä tiedä että tiedän...
Millainen teidän tarinanne on? Aiotko paljastaa miehellesi tietosi?
En ole ihan varma vielä yksityiskohdista, joten täytyy vaan seurata vielä sivusta ja "varmistua" totuudesta.
Ihastumista ainakin on satavarmasti ilmassa, mies käyttäytyy niin erilailla. Ajaa parran joka päivä, tuoksuu hyvälle, katsoo mitä vaatteita käytää jne jne....yhdessä ollaan oltu yli 20 vuotta ja kaikki kliseiset yhteiset jutut on, talo, auto, kesäpaikka, pari lasta ...ja mies käyttäytyy nykyisin kuin teinipoika. Ahkerasti puhelin käytössä ja monenlaista. Mut seuraan tilannetta, muutamalla huolettomalla kysymyksellä saa helposti tuosta ukosta ulos kaikenlaista tietoa, jota tarvitsen tän asian selvittelyyn...epäilys ihastuksen kohteestakin on vahva, yhteinen tuttumme josta mies puhuu ihaillen ja tykkäilevät toistensa jutuista facebookissa ristiin rastiin (mies ei koskaan tykkäile mun jutuista) kaikkee sellasta pientä yksityiskohtaa olen huomannut, jotka sai kellot soimaan...jospa olisi ohimenevä hurahdus....
^ niin ja joo, on alkanut urheilla, lenkkeillä ja kuntoilla. Ja on ostamassa uutta autoa....joten, eiköhän se ole vaimonvaihtoviikko alkamassa kohta :/ heh, katsotaan miten tää kehittyy....toisaalta, oon varma että joku ohimenenevä hurahdus, mutta eihän sitä koskaan tiedä. veemäistä, välillä on mulla itsevarma olo, sit taas masentaa...
vaimo ja äiti kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
oisin kiinnostunut, sillä mulla kans havainto miehen salarakkaasta, mut mies ei vielä tiedä että tiedän...
Millainen teidän tarinanne on? Aiotko paljastaa miehellesi tietosi?
En ole ihan varma vielä yksityiskohdista, joten täytyy vaan seurata vielä sivusta ja "varmistua" totuudesta.
Ihastumista ainakin on satavarmasti ilmassa, mies käyttäytyy niin erilailla.Ajaa parran joka päivä, tuoksuu hyvälle, katsoo mitä vaatteita käytää jne jne....yhdessä ollaan oltu yli 20 vuotta ja kaikki kliseiset yhteiset jutut on, talo, auto, kesäpaikka, pari lasta ...ja mies käyttäytyy nykyisin kuin teinipoika. Ahkerasti puhelin käytössä ja monenlaista. Mut seuraan tilannetta, muutamalla huolettomalla kysymyksellä saa helposti tuosta ukosta ulos kaikenlaista tietoa, jota tarvitsen tän asian selvittelyyn...epäilys ihastuksen kohteestakin on vahva, yhteinen tuttumme josta mies puhuu ihaillen ja tykkäilevät toistensa jutuista facebookissa ristiin rastiin (mies ei koskaan tykkäile mun jutuista) kaikkee sellasta pientä yksityiskohtaa olen huomannut, jotka sai kellot soimaan...jospa olisi ohimenevä hurahdus....
Onpa ikävä tilanne. :( Toivottavasti tosiaan on ohi menevä ihastus ja jatkaa elämäänsä perheensä kanssa.
Varmasti raastavaa tietää, että jotain on tekeillä muttei kuitenkaan tiedä asioiden todellista laitaa. Jaksamista!
Vierailija kirjoitti:
Mun kaverille kävi näin; tapasi ihanan miehen joka sanoi vaimon jättäneen eikä anna edes lapsia nähdä. Tapaili tätä miestä tosi usein, ne kävi ulkona syömässä ja julkisesti kaupungilla käveli käsi kädessä. Harrasti seksiäkin aina kun näkivät. Kaveri esitteli tän miehen mulle ja oli tän miehen veljenkin tavannut. Tää mies oli töissä tässä kaupungissa missä kaveri asui mutta miehen koti oli toisessa kaupungissa. Mun kaveri ei voinut aavistaa että mies yhä oli naimisissa ja asui vaimon ja lasten kanssa.
Tää mies puhui naimisiinmenosta ja lasten hankkimisesta ja yhteisen talon ostosta.
Ne oli ollut yhdessä kaks vuotta kun tää mun kaveri tuli raskaaksi. Mies keksi valehdella että lapsesta ei tule normaalia koska mies söi jotain lääkkeitä (täyttä bull shittiä) sillä verukkeella sai kaverini tekemään abortin.
Oli tukena ja halus yrittää uutta lasta kunhan lopettaa eka lääkkeitten ottamisen..
En nyt muista miten mutta kaveri saikin tietää että tää mies onkin yhä naimisissa ja asuu vaimon ja lasten kanssa yhä.
Kaverin koko maailma romahti. Tää mies yritti jatkaa vielä suhdetta tän mun kaverin kanssa vetoamalla että eroaisi vaimostaan kunhan lapset eka vähän kasvaa...
Kaveri ei onneksi enää katsellut sitä miestä. Ei pystynyt perustelee itselleen miksi olisi naimisissa olevan miehen kanssa. Tästä on pari vuotta ja mun kaveri on yhä tosi varautunut miesten suhteen. On käynyt terapiassa (lähinnä sen turhaan tehdyn abortin takia) . Luottamus miehiin on häneltä täysin mennyt.Niin että vaimo kullat.. tämä mies voi olla teidän mies.. tiedättekö te varmaksi mitä miehenne touhuaa selkänne takana? Siinä missä vaimo ei aina tiedä salarakkaasta niin ei salarakaskaan aina tiedä että on olemassa vaimo..
Ihan tavallista toimintaa ukkomiehiltä jotka on pikkasen kauempana töissä. Tuttu juttu show.
Ap, luultavimmin tuota on jatkunut jo hyvän aikaa eikä todellakaan ole kyseessä ehkä noin 3 kertaa. Määrät varmasti miehen puheessa lisääntyy, miten enemmän jaksat kysellä. Kysy aikaa, milloin tapasivat ekan kerran, milloin näkivät ja paniva ja kirjoita kaikki ylös. Myöhemmin mies puhuu luultavasti itsensä pussiin, kun ei enää muista mitä on valehdellut.
Anna miehelle mahdollisuus kertoa nyt koko totuus ja sano, että jos myöhemmin selviää jotain muutakin vielä niin se on sitten siinä. Sano, että nyt on se yksi ja ainoa hetki puhua suunsa puhtaaksi.
Itse en jatkaisi vaikka lapsia ja puitteita on vuosien ajan tässä ylläpidetty yhdessä. En voisi kuitenkaan ikinä unohtaa ja se hajottaisi lopulta pala palalta murskaksi sisältäpäin.