Poikaystävä tekee kepposia, miten saan lopettamaan?
Olen yrittänyt sanoa, että ei ole enää hauskaa, mutta hän jatkaa silti. Rajansa kaikella... En enää pysty olemaan rennosti hänen seurassaan. :(
Yhdenkin kerran sattui pahasti, kun hän oli laittanut keittiön kaappiin sellaisen jonkun hirviön pään ja säikähdin sitä ja huitasin vahingossa monta lasia ja kuppia lattialle. Meni sitten lasinsiruja siinä hötäkässä jalkaan.
Muita kepposia on mm pippuria tai suolaa kahvissa tai muussa mihin nuo ei kuulu. Ja vessan käsisuihku asetettu niin, että kun hanan avaa, saa vedet päälleen. Jne jne. En tajua miten tuo voi olla hänen mielestään edelleen hauskaa.
Kertokaa, miten saisin hänet ymmärtämään, että keppostelu ei ole enää hauskaa??
Kommentit (47)
Hah hah! Kepposia takaisin vaan. Nastoja sänkyyn, happoa kahviin, jarruletkut poikki autosta, kämpän ovet lukkoon ja talo tuleen, heh heh! Mihin se huumori oikein on kadonnut?
Ooo, säikähditkö rakas? Hih hih, olisit nähnyt ilmeesi...
Rupeat keppostelemaan sen kaljojen kanssa, mulle toimisi jos saunakaljoille tehtäisiin jotain. Äijäsi on nyt jäänyt jumiin tohon touhuun, tuskin hän paha ihminen on, lapsellinen ainakin.
,Arnold
Miksi olet kesken kasvuisen kakaran kanssa? Etsi kunnon mies.
Ai niin, en jaksanut lukea koko ketjua, onko jo mainittu: "Kulta hei mä oon raskaana ja aion pitää lapsen" on aina yhtä säväyttävä pikku kepponen takaisin.
,Arnold
Vähän kallis, mutta hyvä temppu olisi tehdä sama kuin Ritchie Blackmore teki aikoinaan kiertuemanagerille, joka ärsytti häntä. Tyrmäystippoja juomaan, alasti riisuttuna vuokrattuun autoon ilman avaimia, joka laitetaan Islantiin menevälle lautalle :)
Vierailija kirjoitti:
Vähän kallis, mutta hyvä temppu olisi tehdä sama kuin Ritchie Blackmore teki aikoinaan kiertuemanagerille, joka ärsytti häntä. Tyrmäystippoja juomaan, alasti riisuttuna vuokrattuun autoon ilman avaimia, joka laitetaan Islantiin menevälle lautalle :)
Tää olis jo suht paha :D
,Arnold
Laita risiiniöljyä ruokaan tai juomaan, niin suli rupeaa toimimaan. Ymmärtäisin, jos 10-15 v. muutaman kerran noita kepposia harrastaisi.