Tilanneviesti

Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Vierailija

Tuntuu että huorittelu ja lutkittelu ei ole vähentynyt yhtään. Hyvin harva nainen uskaltaa kertoa säädöistään muille kuin parhaalle kaverille. Mies voi tulla nähdyksi monta kertaa eri naisen kanssa läheisissä tunnelmissa, kun taas naiselle tämä on melkeinpä katastrofi. Ne hommat moni päätyykin hoitamaan vieraassa kaupungissa.

Sivut

Kommentit (37)

Vierailija

... ap jatkaa.
Miesten on vaan pitkälti mahdoton hyväksyä, että nainenkin panee. Sellaisia naisia katsotaan vähän vinoon vaikka joku muuta väittäisi ja sokkotreffejä tarjotaan vain kun joku mies on pillua vailla. Kiertoteitse olen kuullut että mua ei vaan vakavaksi kumppaniksi suositella irtosuhteiden takia.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija

Mä kuulen netissä huorittelua kun menen provosointimielessä kertomaan johonkin sivellisyyskeskusteluun seksikumppanieni lukumäärän, mutta tosielämässä miehiä oikeasti ei kiinnosta. Netissä jotkut toki uhoaa myös että horo nainen kelpaa vaan pikasuhteisiin eikä muuhun, mutta ei ole kyllä sekään näkynyt omassa elämässä tippaakaan.

Eli chillatkaa, tehkää mitä tykkäätte kunhan ette satuta ketään ja antakaa vihaisten ihmisten mesota netissä.

Vierailija

Vierailija kirjoitti:
Kiertoteitse olen kuullut että mua ei vaan vakavaksi kumppaniksi suositella irtosuhteiden takia.
No yhy yhy. Sitten varmaan etsit sellaisia kumppaneita, joita ne irtosuhteet eivät haittaa. Turhaan sä kuvittelet, että voit muuttaa muiden ihmisten mielipiteitä irtosuhteista. Ei voi saatana olla naisellekaan niin vaikeaa käsittää, että miehiä on erilaisia ja miehillä on erilaiset arvot.

Vierailija

Huoruus ei ole mikään ylpeilyn aihe, syystäkin. Ei se ole sitä miehellekään, ei ainakaan pitäisi olla. Joten jos haluat muutosta, älä aja sitä siten että naisten huoruudesta tehdään hyväksytty normi, vaan siten että myös miehet ymmärtävät kunnian olla yhden naisen mies ja elävät sen mukaan.

Vierailija

Hmm, itsekin olen tätä asiaa miettinyt. Uskoisin että tämä ajattelumalli on niin pitkään ollut ihmisissä että siitä on vaikea päästä eroon. Tarkoitan nyt siis satojen ellei tuhansien vuosien ajan tapahtunutta naisten seksuaalisuuden rajoittamista. Loppujen lopuksi naisten vapaa seksuaalisuus on aika uusi juttu.

Vierailija

Miksi nainen haluaa pilata itsensä jakamalla v*ttua jollekin pelimiehelle? Voiko sellaista naista aidosti kunnioittaa, jos hänen omanarvontuntonsa on niin pohjamudissa että alentuu pelimiehen panoleluksi? Vilpittömästi ihmettelen.

Vierailija

Kyllä miestäkin aika nopeasti kritisoidaan siitä jos on liikaa seksisuhteita. Samoin miehiä pidetään pinnallisina jos he eivät arvosta naisessa siveyttä. Siinä onkin se kaikkein älyttömin paradoksi.

Vierailija

Vierailija kirjoitti:
Miksi nainen haluaa pilata itsensä jakamalla v*ttua jollekin pelimiehelle? Voiko sellaista naista aidosti kunnioittaa, jos hänen omanarvontuntonsa on niin pohjamudissa että alentuu pelimiehen panoleluksi? Vilpittömästi ihmettelen.

Miski ne miehen haluavat panna kaikkea missä on reikä?!! Ihme huoria nekin, ei voi kunnioittaa jos mies haluaa panna montaa naista!!

No olisiko siksi, että seksi on ihan kivaa ja jokaisella on oikeus siihen?

Vierailija

Vierailija kirjoitti:

Vilpittömästi ihmettelen miten ne pelimiehet panee vaikka mitä. Ei niitä voi kunnioittaa kun kelpaa mikä vaan mikä jakaa v*ttua.

Vierailija

Vierailija kirjoitti:
Huoruus ei ole mikään ylpeilyn aihe, syystäkin. Ei se ole sitä miehellekään, ei ainakaan pitäisi olla. Joten jos haluat muutosta, älä aja sitä siten että naisten huoruudesta tehdään hyväksytty normi, vaan siten että myös miehet ymmärtävät kunnian olla yhden naisen mies ja elävät sen mukaan.

Kai miehet nyt kumartelevat niitä panomiehiä, kun kauniiden naisten sänkyyn saaminen on ihan helevetin vaikeaa. Yritäpä muuttaa tuo yhtälö. "Se Pekka pani sitä miss Tamperetta" "Vitun luuseri, meneepä sillä huonosti. Kyllähän nyt melkein kuka vaan pystyy panemaan jotain miss Tamperetta jos pelkkä pillu on tärkeetä."

Vierailija

Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:

Kai miehet nyt kumartelevat niitä panomiehiä, kun kauniiden naisten sänkyyn saaminen on ihan helevetin vaikeaa. Yritäpä muuttaa tuo yhtälö. "Se Pekka pani sitä miss Tamperetta" "Vitun luuseri, meneepä sillä huonosti. Kyllähän nyt melkein kuka vaan pystyy panemaan jotain miss Tamperetta jos pelkkä pillu on tärkeetä."

Oletko ihan oikeasti sitä mieltä että tuo Pekka on nyt joku suuren suuri sankari kun sai oikein dipata pippeliä miss Tampereen reijässä? Ei juma. Itse saisin nussittua vaikka ketä huo-raa mutta kun en halua pilata itseäni. Eikö minua nyt kunnioiteta miehenä?

Vierailija

Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:

Vilpittömästi ihmettelen miten ne pelimiehet panee vaikka mitä. Ei niitä voi kunnioittaa kun kelpaa mikä vaan mikä jakaa v*ttua.

Jaa-a pelimies on silti arvostetumpi yhteiskunnassa kuin epävarma mies joka ei saa naista. Ja tätä myös te naiset pidätte yllä. Naisettomia miehiä halveerataan vaikka kuinka ja pelimiehellä on aina naisfaneja. Jopa Tauskia moni nainen kuolaa.

Vierailija

Sellaista se on. Meidän piireissä oli nuorena yksi tyttö jota poljettiin kuin sitä kuuluisaa polkupyörää. Se joutui sitten parin vuoden päästä hakemaan kundikaveria netistä, jostain Keravalta vaikka itse Helsingistä. Ainoa jonka sai ns. satimeen oli joku mt-ongelmainen amis sieltä. Kauas se maine kiiri.

Vierailija

Vierailija kirjoitti:
Samoin miehiä pidetään pinnallisina jos he eivät arvosta naisessa siveyttä. Siinä onkin se kaikkein älyttömin paradoksi.

Tuo on hyvä pointti. Suomessa naiset aina valittavat siitä että miehillä on madonna/h*a -kompleksi mutta jos miehellä ei sitä ole niin häntä pidetään naistenvihaajana jonka mielestä kaikki naiset ovat halpoja.

Vierailija

Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:

Oletko ihan oikeasti sitä mieltä että tuo Pekka on nyt joku suuren suuri sankari kun sai oikein dipata pippeliä miss Tampereen reijässä? Ei juma. Itse saisin nussittua vaikka ketä huo-raa mutta kun en halua pilata itseäni. Eikö minua nyt kunnioiteta miehenä?

En mä niin ajattele, mutta yritäpä poistaa se, että nuoret pojat jotka yrittävät saada selville koodin millä naisia saa kiinnostumaan katsovat ylöspäin tällä saralla taitavaa miestä. Ja todella moni on kateellinen ja katkera miehelle, etenkin jos hän saa juuri sinun ihastuksenkohteesi sänkyyn. Se on käytännössä luonnonvastaista, että tällainen mies ei olisi jalustalla. Ensin pitäisi laskea miesten testosteronit alas ja poistaa halu levittää siementä. Good luck with that.

Vierailija

Miehet haluavat panna kaikkea, koska heillä on siihen biologinen halu lisääntyä. Täsät halusta ei kuitenkaan ole mitään hyötyä, ellei nainen haluaisi miestä joten tästä syystä myös naisella on seksivietti. Molemmat sukupuolet haluavat harrastaa seksiä ja se ei ketään vahingoita niin miksi kumpaakaan sukupuolta pitäisi yrittää tuomita tästä?

Vierailija

Miten kukaan mies saa selville että montako kumppania naisella on ollut? Kertoo miehestä ihan tarpeeksi jos tätä alkaa kyselemään. 

Sivut

Poiminnat

Suosituimmat

Uusimmat