Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Poikaystävä tekee kepposia, miten saan lopettamaan?

Vierailija
25.05.2016 |

Olen yrittänyt sanoa, että ei ole enää hauskaa, mutta hän jatkaa silti. Rajansa kaikella... En enää pysty olemaan rennosti hänen seurassaan. :(

Yhdenkin kerran sattui pahasti, kun hän oli laittanut keittiön kaappiin sellaisen jonkun hirviön pään ja säikähdin sitä ja huitasin vahingossa monta lasia ja kuppia lattialle. Meni sitten lasinsiruja siinä hötäkässä jalkaan.

Muita kepposia on mm pippuria tai suolaa kahvissa tai muussa mihin nuo ei kuulu. Ja vessan käsisuihku asetettu niin, että kun hanan avaa, saa vedet päälleen. Jne jne. En tajua miten tuo voi olla hänen mielestään edelleen hauskaa.

Kertokaa, miten saisin hänet ymmärtämään, että keppostelu ei ole enää hauskaa??

Kommentit (47)

Vierailija
21/47 |
25.05.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ekat kepposet oli vielä ihan hauskoja, mutta nykyään poikaystävä keppostelee ihan koko ajan, joudun koko ajan olemaan varpaillani kun mietin, että mistä seuraavaksi saan jotain päälleni jne. Hän saattaa myös esim kesken pussailun yhtäkkiä työntää sormet korviini, se oikeasti sattuu. Mutta naurut saan vain päälle. Ja minua ärsyttää esim. ruoan tai juomien pilaaminen liialla pippurilla tms keppostelun merkeissä. Ihan haaskausta.

Ap

Jos ei usko puhetta niin ei tuohon mikään auta. Suosittelen poistumaan suhteesta takavasemmalle. :/

Vierailija
22/47 |
25.05.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tuo on henkistä sekä fyysistä väkivaltaa. Miten esim. sormien korviin työntäminen poikkeaa siitä, että hän kesken pussailun läimäyttäisi sinua avokämmenellä ja nauraisi päälle?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/47 |
25.05.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Poikaystävä kuittaa kaiken sillä, että se on läppää ja huumoria, että ei ole tarkoittanut satuttaa tai loukata... Ei kyllä tunnu siltä :(

Ap

Vierailija
24/47 |
25.05.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pieni keppostelu ei ole pahasta, mutta kun siitä tulee semmoista, että kokoajan saa olla pelkäämässä poikaystävän päähänpistoksia puheista ja varoitteluista huolimatta, niin itse olisin lähtenyt jo kauan sitten ovet paukkuen. Ei se ole parisuhde eikä mikään, missä toista ei kunnioiteta ja sanomisia kuunnella. 

Ilmoitat, että jos tuo ei ota loppuakseen, niin lähdet. Ja pidät kiinni myös lupauksesta. Saattaa ehkä havahtua siihen, kun kunnollla kerrankin reagoit ja jos ei, niin ainakin pääsit tuommoisesta turhakkeesta eroon.

Vierailija
25/47 |
25.05.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tyyppi on täys idiootti. Seuraavaksi kun suutelette ota palleista kiinni ja purista kovaa, naura päälle ja ilmoita olleen vain läppä. Ei tuollaiset typerykset muuten tajua.

Vierailija
26/47 |
25.05.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Poikaystävä kuittaa kaiken sillä, että se on läppää ja huumoria, että ei ole tarkoittanut satuttaa tai loukata... Ei kyllä tunnu siltä :(

Ap

Jos se ei tajua, että noissa sattuu, se on poikkeuksellisen tyhmä, tyhmempi kuin kehitysvammainen. Kyllä se tietää satuttavansa ja tarkoittaa sitä.

Älä jää suhteeseen.

Vierailija
27/47 |
25.05.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ap

Jos ihminen tekee jotain mikä satuttaa ja/tai loukkaa toista, ja hän tekee sen senkin jälkeen kun toinen on kertonut sen satuttavan ja/tai loukkaavan, ei kyseessä ole enää läppä tai huumori. Kyseessä on henkinen ja/tai fyysinen väkivalta. Sillä, että tekijä kutsuu sitä joksikin muuksi, ei ole mitään merkitystä.

Henkiseen väkivaltaan kuuluu usein vahvasti se, että se ulottuu myös itse varsinaisen teon ulkopuolelle - ts. ensin sinua loukataan, ja sitten se loukkaus vielä mitätöidään esim. väittämällä kohdetta liian herkäksi, huumorintajuttomaksi tai jopa kiistämällä tapahtunut kokonaan (vaikka se olisi juuri tapahtunut). Piirre on erittäin tyypillinen lähipiirissä tapahtuvassa henkisessä väkivallassa, ja tämän uhrin hämäämisen päämääränä on nimenomaan aiheuttaa hämmennystä ja mahdollistaa väkivallan jatkuminen. Jos tekijä sanoisi suoraan "tarkoitukseni oli loukata sinua", olisi toisen paljon helpompi lähteä suhteesta. 

Toistan: jos toinen tarkoituksella tekee sinulle asioita joiden hän tietää tuntuvan sinusta pahalta, hän tekee sinulle tietoisesti pahaa. Sinulla on oikeus päättää mitä sinulle saa tehdä, ja sinulla on oikeus asettaa ne rajat joissa sinulle saa tehdä esim. kepposia. Jos joku ei sitä kunnioita, ei hän kunnioita sinua ylipäätään.

Sinuna miettisin hyvin tarkkaan haluatko jatkaa suhdetta jossa toinen pahoinpitelee sinua toistuvasti.

Vierailija
28/47 |
25.05.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Koitin muuten kerran tuota että tein kepposen takaisin. Laitoin siis suolaa hänen kaljaansa... Hän suuttui tosi paljon että olin pilannut hyvän kaljan. Ei siis ollut toisinpäin enää hyvä vitsi...

Ap

Vierailija
29/47 |
25.05.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mikäs se oli se video, joka pyöri facessa jonkin aikaa sitten... se missä nainen liimasi keppostelijamiehensä palli- ja perskarvoista tuoliin kiinni...

Oliskha se tämä http://www.dailymail.co.uk/news/article-3038218/Woman-boyfriend-pretend…

Vierailija
30/47 |
25.05.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Koitin muuten kerran tuota että tein kepposen takaisin. Laitoin siis suolaa hänen kaljaansa... Hän suuttui tosi paljon että olin pilannut hyvän kaljan. Ei siis ollut toisinpäin enää hyvä vitsi...

Ap

Tuo kertoo jo tosipaljon henkilöstä jos on valmis toisen kustannuksella nauramaan, mutta kun sama tapahtuu tälle naurajalle alkaa raivoamaan eikä se olekkaan hänestä hyvä vitsi. Törmäsin kerran mieheen joka tykkäsi heitellä vitsejä minun kustannuksella. Kerran päätin näpäyttää samalla tavalla takaisin ja tyypin ilme oli huikea, eikä hänen mielestään se enää ollutkaan mikään vitsi. Noh siihen loppui sitten hänenkanssaan oleminen.

Vierailija
31/47 |
25.05.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ap

Tuo kertoo jo paljon siitä minkälainen mies on. Sano että jos muutosta ei tapahdu niin suhde ei voi jatkua. Se ei ole oikein että teillä on eri säännöt. Vanha sanonta "se joka leikkiin ryhtyy se leikin kestäköön" sopii tähän hyvin.

Vierailija
32/47 |
25.05.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tuo kaljajuttu ärsytti vielä siinä mielessä paljon, kun hän kerran laittoi mun yli 3 e maksaneeseen erikoiskahviin suolaa... Mutta hänen kaljansa on kai sitten tärkeämpi. Joo nyt kun alkaa miettiä, en tiedä miten olen tätä näin kauan jaksanut. Pitäisikö vielä yrittää keskustella vai nostaa vain kytkintä??

Ap

Vierailija
33/47 |
25.05.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tuo kaljajuttu ärsytti vielä siinä mielessä paljon, kun hän kerran laittoi mun yli 3 e maksaneeseen erikoiskahviin suolaa... Mutta hänen kaljansa on kai sitten tärkeämpi. Joo nyt kun alkaa miettiä, en tiedä miten olen tätä näin kauan jaksanut. Pitäisikö vielä yrittää keskustella vai nostaa vain kytkintä??

Ap

No voihan sitä keskustella ensin ja jos ei mene kaaliin, seuraavaksi uhkaa erolla ja jos ei vieläkään mene kaaliin niin sitten kylmästi eroa. Minusta tollainen " vitsailu" on puhdasta kettuilua toista kohtaan jos ei itse pystytä ottaa samalla mitalla takaisin sitä mitä kylvää.

Vierailija
34/47 |
25.05.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vallankäyttöä. Liittyykö nuo sellaiseen että olet esim sanonut vastaan tms?

Vierailija
35/47 |
25.05.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Piilota miehen lompakko pariksi päiväksi, esim. viikonlopuksi jos mies juo, niin ei saakkaan kaljojansa ostettua. :)

tytöt on tyttöi

Vierailija
36/47 |
25.05.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eiköhän tuossa ole keskustelut keskusteltu, jos olet kuitenkin jo useamman kerran asiasta sanonut. Heivaa hyypiö ulos elämästäsi.

Vierailija
37/47 |
25.05.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

No ei todellakaan tarvitse enää mitään keskustella. Ihan sairasta toimintaa. Hyi mikä tyyppi. 

Vierailija
38/47 |
25.05.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tuo ei ole enää mitään keppostelua, vaan henkistä ja fyysistä väkivaltaa. Hyvin todennäköisesti se tulee ajan myötä vain pahenemaan. Kannattaa nyt lähteä, eikä todellakaan kuunnella enää mitään selityksiä.

Vierailija
39/47 |
25.05.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minusta nuo oli hauskoja kepposia :) Mutta puhu hänelle, että ei jaksaisi enää.

Vierailija
40/47 |
25.05.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ekat kepposet oli vielä ihan hauskoja, mutta nykyään poikaystävä keppostelee ihan koko ajan, joudun koko ajan olemaan varpaillani kun mietin, että mistä seuraavaksi saan jotain päälleni jne. Hän saattaa myös esim kesken pussailun yhtäkkiä työntää sormet korviini, se oikeasti sattuu. Mutta naurut saan vain päälle. Ja minua ärsyttää esim. ruoan tai juomien pilaaminen liialla pippurilla tms keppostelun merkeissä. Ihan haaskausta.

Ap

Mulla olisi hermot lähteny tosta sormet korviin jutusta. Olisin piettäny siitä sellasta jöötiä eikä pusuja olis hevillä sen jälkee kyllä tullut hyvään aikaan. Tuo on jo fyysistä väkivaltaa. En kyllä antaisi tehdä mitään vastaavaa toista kertaa.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi yhdeksän yksi