Tilanneviesti

Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Vierailija

Koskettaako muita?

Sivut

Kommentit (43)

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija

No eikö yrittäjyys ole monelle insinöörille hyvä ratkaisu. Pitää vaan saada kokoon sopiva porukka. Itsellä suvussa pari insinööriä, jotka ovat perustaneet startaup firmoja.

Vierailija

Vierailija kirjoitti:
No eikö yrittäjyys ole monelle insinöörille hyvä ratkaisu. Pitää vaan saada kokoon sopiva porukka. Itsellä suvussa pari insinööriä, jotka ovat perustaneet startaup firmoja.

Mistä luulet löytyvän maksavia asiakkaita?

Vierailija

Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:

Jaa en minä tiedä, en ole alalla. Siis nämä perheeni insinöörit näyttävät tietävän mitä kannattaa kehittää ja kelle sitä markkinoidaan. Tuskin Sipiläkään mitään nyrkkipaja toimintaan tarkoittaa.

Vierailija

Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:

Rahaa kyllä on, jos vaan on hyvä tuote tai palvelu. Joku vois vaikka kehitellä "rate me"-palvelun, jossa voisi arvioida kaikkia palveluja, ei vain ravintoloita. Mukana saisi olla mm. terveyskeskukset, kukkakaupat, apteekit, torimyyjät, oppilaitokset, taksit, ihan kaikki. Vituttaa nykyään etsiä arvosteluja kun kaikki eri palveluissa eikä suurimmasta osasta löydy mitään asiakaspalautetta.

Vierailija

Vierailija kirjoitti:
Kannattaa nyt kaikkien alkaa yrittäjiksi. Sipilä kyllä tietää.

Voi vittu sitäkin ylimielistä paskiaista.

Voi vittu sinuakin negatiivista luuseria joka ei kestä totuutta.
Miten se totuus pitäisi sanoa ettei vaan tule sinulle pahapaha mieli? Kerros nyt oikeen niin kuunnellaan!

Vierailija

Siinä mielessä koskettaa, että asun itse tampereella ja meillä iso työttömyys prosentti jo valmiiksi. Sinne ne sitten tulee kortistoon minunkin lisäksi kilpailemaan vähistä työpaikoista.

Vierailija

Vierailija kirjoitti:
Siinä mielessä koskettaa, että asun itse tampereella ja meillä iso työttömyys prosentti jo valmiiksi. Sinne ne sitten tulee kortistoon minunkin lisäksi kilpailemaan vähistä työpaikoista.

Riippu varmaan oletko matkapuhelimien valmistukseen erikoistunut DI, tai edes jonkun muun alan DI.

Vierailija

Vierailija kirjoitti:
Koskettaako muita?

Mun puhelinta. Pysyykö sillä tuki edes pari vuotta?

Mies on luovinut Mobiilista konsernin kautta networkkiin, eivätkä Alcatel-Lucent-kuviotkaan osu.

Vierailija

En ole itse allalla, mutta harmittaa irtisanottujen puolesta. Toivotaan, että jotkut sais pystyyn toimivia firmoja, joihin saataisiin palkattua irtisanottuja. Tsemppiä! Ja nyt jos koska Suomessa tarvitaan kannustavaa ilmapiiriä.

Vierailija

Vierailija kirjoitti:
Nokia potkii 10000-15000 parin vuoden aikana eli lisää insinöörejä tulee.

Kumma ettei ikinä julkisteta tietoja niistä tuhansista, joita Nokia on palkannut aina joka välissä. Aina vain vähennykset pääsee otsikkoihin.

Vierailija

Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Koskettaako muita?

Mun puhelinta. Pysyykö sillä tuki edes pari vuotta?

Mies on luovinut Mobiilista konsernin kautta networkkiin, eivätkä Alcatel-Lucent-kuviotkaan osu.

Onpa täällä empattista porukka. Yksi suree puhelintaan ja muut keskustelevat muista tärkemmistä aiheista (kts etusivu).

Vierailija

Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Nokia potkii 10000-15000 parin vuoden aikana eli lisää insinöörejä tulee.

Kumma ettei ikinä julkisteta tietoja niistä tuhansista, joita Nokia on palkannut aina joka välissä. Aina vain vähennykset pääsee otsikkoihin.

Hyvä uutinen ei Suomessa juuri nyt ole uutinen, hallituskokoonpano väärä. Mielipiteenmuokkausta.

Sivut

Poiminnat

Suosituimmat

Uusimmat