Onko ilo ilman viinaa teeskentelyä?
Kommentit (15)
Epäilemättä. On myös hyvä muistaa että ilman hauskaakin voi olla viinaa.
Ei. Mä olen aina iloinen, kun mulla ei ole kipuja (sairaus aiheuttaa kipuja). Perusluonteeni on nauravainen. :) Mut alkoholikin on välillä ihan hyvää.
Teineillä on hauskaa kaljan kanssa. Meillä ammattimiehillä ei.
Murheeseen juodaan, ja sitä riittää.
Viina vaikuttaa eri tavalla eri yksilöihin.
Kysymys loppuun käsitelty.
Ei, mutta viina ilman iloa on teeskentelyä.
Ei, ilman hauskaakin voi olla viinaa.
Juro kansanperinteemne huomioiden, ilo on enimmäkseen teeskentelyä, olipa alkoa tai ei. Kesäisin saattaa jonkin aidonkin hymyn välillä nähdä jossakin, ja se on hieno hetki se. Nostan hattua heille harvoille, joilla on kyky nähdä talven räntä- tai lumisateessa, säkkipimeässä rämpimisessä jotain hauskaa tai ilon aihetta. Itse en siihen kykene, en sitten millään.
Ei ole. Seksikin on parempaa selvin päin.
Kaikki ilo on teeskentelyä ja itku pitkästä ilosta.
Vierailija kirjoitti:
Epäilemättä. On myös hyvä muistaa että ilman hauskaakin voi olla viinaa.
Tämä puoli korostuu etenkin siinä vaiheessa, kun juomisrännit kestävät pidempään ja vahvemmilla viinoilla.
Vierailija kirjoitti:
Juro kansanperinteemne huomioiden, ilo on enimmäkseen teeskentelyä, olipa alkoa tai ei. Kesäisin saattaa jonkin aidonkin hymyn välillä nähdä jossakin, ja se on hieno hetki se. Nostan hattua heille harvoille, joilla on kyky nähdä talven räntä- tai lumisateessa, säkkipimeässä rämpimisessä jotain hauskaa tai ilon aihetta. Itse en siihen kykene, en sitten millään.
Mä en näe niissä mitään iloa vaan vihaan niitä sydämeni pohjasta. Enkä muutenkaan näe kaikessa iloa, vaikka sanoinkin olevani perusluonteeltani nauravainen. Oon sellainen, että keksin aina JONKUN ilonaiheen kaiken kurjuuden keskelle. Mietin vaikka jotain tyhmää meemiä päässäni ja alan nauramaan.
Kyllä Juopolle voi olla hyvinkin vaikeata
Halvaksi on tullut iloita. Eikä kukaan huomaa mun olevan selvinpäin
Voi sekoilla ja leikkiä mitä huvittaa
On. Ei paljon naurata.