Miehen möläytys rinnoista
Mies petti aikoinaan. Syynä kyseisen naisen vastustamattoman seksikkäät ja isot rinnat. Oli menettänyt itsehillinnän ja järjen. Itselläni A-kuppi. Kertoo kyllä tykkäävänsä mun rinnoista ja seksin aikana rinnat saa paljon huomiota. Mutta paska olo jäi. Mies ei tunnu ymmärtävän miten pahalle tuntuu. Sanoo, että kaikkihan isoista rinnoista tykkää. Että olisiko parempi valehdella pettämisen syystä. No olisi! Katuu siis tekoa, mutta ei ymmärrä miksi jaksan pahoittaa mieleni rintojen suhteen. Itse nautin kun rintojani nuollaan ja puristellaan, mutta tapauksen jälkeen en ole kyennyt nauttimaan. Ajattelen vaan miehen haaveileva niistä supertisseistä. Tuli tämä mieleen tuosta ketjusta, jossa nainen möläyttänyt miehen kalun koosta. Toipuisiko mies ikinä jos nainen pettäisi isokaluisen miehen kanssa, koska se nyt vaan on niin vastustamaton ja tekee hyvää. Mutta että kyllä se oman miehen keskivertokin ihan hyvin passaa ja mitä siitä mieltä pahoittamaan. Miten tilanteen voi korjata vai voiko mitenkään?
Kommentit (61)
Kannattaa olla
- pienet rinnat, jos olet akateeminen
- suuret rinnat, jos et ole akateeminen
Muistaakseni tästä on jotain tutkimustakin olemassa, korkeassa asemassa olevia miehiä kiinnostaa enemmän pienet rinnat, saatan kyllä muistaa väärinkin eli en mene väitteineni takuuseen.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mies kertoi raatorehellisen totuuden pettämisestään, koska hänellä oli siitä niin huono omatunto. Nainen ei kestänyt totuutta. Tämäkin ongelma on vain naisen korvien välissä, kuten 90 % muistakin parisuhteen ongelmista.
Tätä ihan oikeasti itsekin mietin. Itse vaadin mieheltä selitystä miksi petti. Enkä sitten kestänytkään kuulla totuutta. Mies ajattelee tehneensä oikein kun tunnusti oma-aloitteisesti ja on vastannut kaikkiin kysymyksiini. Katuu pettämistä ja on siitä aidosti ollut ihan paskana. Onhan se epäloogista kun vaadin totuutta, mutta suutun sitten siitä. Mies ymmärtää raivon ja pettymyksen pettämisen suhteen, mutta ei ymmärrä tätä tissiasiaa, koska ei ole sanonut koskaan mitään pahaa rinnoistani, päinvastoin tykkää huomioida niitä. Kai se sitten on putkiaivoilla simppeliä: pettäminen käsitellään pettämisenä, oman naisen rinnat saa aina paljon huomiota, pelkästään positiivista palautetta, koskaan ei mitään negatiivista, so what's the tissi problem. Ap
Eli seuraavan kerran kun pettää niin sillä muijalla oli parempi perse kuin sulla ja hänen oli vaan pakko ottaa se takaapäin. Josset vieläkään tajuu jättää niin seuraava on punapää ja hän on aina halunnut punapäätä ja sulla on tylsät ruskeat hiukset.
Ihan mielenkiinnosta kysyn, eikö elämässä sallita virheitä. Jos itse mokaat, aiotko jatkaa samaa virhettä loppuelämäsi? Onko mahdotonta oppia virheestään? Et varmaan toivo anteeksiantoa omista virheistäsikään jos et sitä toisillekaan suo. Pettäminen on väärin, mutta en tuomitse sen perusteella ihmistä loppuelämäkseen . Ap
Niin no... Tässä on ihmisten välillä paljon eroja. Mä en pettämistä katsois, eli jättäisin. Voisin myöhemmin antaa anteeksi, mutta en vain pystyisi enää luottamaan niin että suhteeseen jäisin. Mielestäni virheitä pitää saada tehdä, mutta niiden seuraukset pitää myös kantaa.
Voi morjes. Entä jos kasvot ovat kauniit? Tiedättekö, että mm:
-Naomi Campbell
-Shakira
-Jennifer Lopez
-Kate Moss
-Audrey Hepburn
-Beyonce
jne
on tooosi pienirintaisia, ja heille tuskin on joku pariutuminen mikään ongelma.
Isojen rintojen tykkääminen on muutenkin aika junttien touhuja.. Varsinkin Suomi ja Saksa, USA on oikein tissimaita.
Esim. Ranskassa ihaillaan pienirintaisia naisia, se on petit, sensuellia ym.
Joten.. Kaikkien junttiukkojen kanssa tekin olette:)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mies kertoi raatorehellisen totuuden pettämisestään, koska hänellä oli siitä niin huono omatunto. Nainen ei kestänyt totuutta. Tämäkin ongelma on vain naisen korvien välissä, kuten 90 % muistakin parisuhteen ongelmista.
Tätä ihan oikeasti itsekin mietin. Itse vaadin mieheltä selitystä miksi petti. Enkä sitten kestänytkään kuulla totuutta. Mies ajattelee tehneensä oikein kun tunnusti oma-aloitteisesti ja on vastannut kaikkiin kysymyksiini. Katuu pettämistä ja on siitä aidosti ollut ihan paskana. Onhan se epäloogista kun vaadin totuutta, mutta suutun sitten siitä. Mies ymmärtää raivon ja pettymyksen pettämisen suhteen, mutta ei ymmärrä tätä tissiasiaa, koska ei ole sanonut koskaan mitään pahaa rinnoistani, päinvastoin tykkää huomioida niitä. Kai se sitten on putkiaivoilla simppeliä: pettäminen käsitellään pettämisenä, oman naisen rinnat saa aina paljon huomiota, pelkästään positiivista palautetta, koskaan ei mitään negatiivista, so what's the tissi problem. Ap
Eli seuraavan kerran kun pettää niin sillä muijalla oli parempi perse kuin sulla ja hänen oli vaan pakko ottaa se takaapäin. Josset vieläkään tajuu jättää niin seuraava on punapää ja hän on aina halunnut punapäätä ja sulla on tylsät ruskeat hiukset.
Ihan mielenkiinnosta kysyn, eikö elämässä sallita virheitä. Jos itse mokaat, aiotko jatkaa samaa virhettä loppuelämäsi? Onko mahdotonta oppia virheestään? Et varmaan toivo anteeksiantoa omista virheistäsikään jos et sitä toisillekaan suo. Pettäminen on väärin, mutta en tuomitse sen perusteella ihmistä loppuelämäkseen . Ap
Sallitaan virhe jos se jäisi yhteen. Mutta sun äijän tapauksessa jos pettämiseen riitti isot rinnat niin samalla logiikalla pettää uudestaan jonkin pikku syyn varjolla. Eihän hän edes pidä sinusta tai sun rinnoistasi eli miksei pettäisi.
Niin ja minä en tee tuollaisia 'virheitä'.
T45
Vierailija kirjoitti:
Oli menettänyt itsehillinnän ja järjen? Niin kuin eläin tai pieni lapsi? Ei taida olla mikään ruudinkeksijä 💩
Ja sitten vielä AP uskoo tämän selityksen? Jos tuollaisella peen jauhannalla saa pettäminen anteeksi, nöyryyttää petettyä ja suhde edelleen jatkuu, niin kyllä on melkoinen tilanne. AP:n kengissä olisin heivannut äijän pihalle ajat sitten.
Olen mies ja mulla isot kiihottavat tissit vaan saa aikaan primitiivireaktion. Haluan panna sitä naista ja housuihin nousee teltta.
En voi sille mitään. Nyksällä on isot rinnat enkä voi pysyä niistä erossa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kun on kerran pettänyt, niin kynnys seuraavalle reissulle on erittäin pieni. Eli suurella todennäköisyydellä tulee näin käymään, kun miehesi kohtaa seuraava isotissisen.
Tällä palstalla aina haukutaan miehiä ja heidän paskaa käytöstään, mutta miksi ihmeessä te naiset annatte miesten käyttäytyä noin? En vain ymmärrä. Jos vaimo kertoisi vastaavan perustelun, mutta kullin koosta, niin kyllä loppuisi tämä liitto välittömästi. Mutta jos haluaa ottaa jatkossa paskaa niskaan, niin omahan on valintasi.
Miksi haluat olla miehen kanssa, joka jo kerran petti sinua?
Monet miehet pitävät nimenomaan pienirintaisista naisista.
Kyse voi olla myös vaihtelunhalusta. Minulla oli aikanaan miesystävä, jolla paljastui olevan vaimo. Vaimo oli petite, lyhyt, pienipovinen ja hyvin hoikka, minä olen rehevä E-kuppi. Kiinni jäätyään mies totesi jotain latteuksia saman ruoan syömisestä joka päivä. Heitin ulos elämästäni.
Vierailija kirjoitti:
Heh. Siinä kohtaa kun sinun naisystävä sanoo, että kävi pettämässä sinua jättimelaisen miehen kanssa, koska ei voinut vastustaa kiusausta, niin uskoisin sinunkin korvien välistä löytyvän ongelmia :)
Kyllä pienirintaisillakin on ihailijansa.
En nöyrtyisi enempää tuollaisen jätkän kanssa. Koska takeitahan ei ole, milloin mikäkin ruuminkohta saa hänet uudestaan heikoksi ja taas mennään. Seuraavaksi selitys voi olla luvattoman pieni nenä.
Miehesi ei arvosta sua
Jotkut tyhmät oikeesti edelleen kuvittelee et kaikki miehet on isojen tissien perään? :D Tunnen pirun monta miestä joita viehättää pienet rinnat. Onks nää "miehet rakastaa vaan isoja tissejä" joidenkin typerien naisten aivopieruja? :D
ap:ta siis ei haittaa se pettäminen mutta se haittaa että mies petti koska ei voinut vastustaa isoja rintoja!?
Eli, jos se mies olisi pettänyt jonkut pienirintaisen kanssa kaikki olisi niinku Strömsöössä?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
No kyllähän isommat tissit kiihottaa seksissä enemmän kuin ihan pienet. Niissä on enemmän puristeltavaa ja näykittävää ja niden väliin voi panna..ahhh.
Ja sekö on riittävä syy heittää roskiin parisuhde?
En mä heittäisi jos kaikki muuten on helvetin hyvin mutta pettäisin selän takana jos tuntuis siltä. Jättäisin jos tilanne sallisi. Esim jos on lapsia, jättäminen vaikeampaa joten selän takana usein mies pettää
Hyi saatana että mua ällöttää tommoset munattomat surkimukset jotka menee parisuhteeseen ja selän takana hiipii panemassa ketä lystää. Sä et ansaitse perhettäs, et heidän rakkauttaan tai luottamustaan. Ei sillä että sua kiinnostais. Ap:n mies on sika ja se on silti parempi mies kuin sä. Olisit edes sitten vittu rehellinen.
Älä itke siinä ruma possu
Vierailija kirjoitti:
Miksi haluat olla miehen kanssa, joka jo kerran petti sinua?
Monet miehet pitävät nimenomaan pienirintaisista naisista.
yhtä monet miehet kuin naiset pienipeniksisistä miehistä.
Mä uskon, että valtaosa miehistä ei lopulta välitä niistä rinnoista vaan niiden kantajista. Koska valtaosa miehistä on kuitenkin ihan perusfiksuja ja tietää että se rintojen koko nyt ei oikeasti ole kauhean merkityksellinen pitkässä juoksussa.
M30
Vierailija kirjoitti:
Mies petti aikoinaan. Syynä kyseisen naisen vastustamattoman seksikkäät ja isot rinnat. Oli menettänyt itsehillinnän ja järjen. Itselläni A-kuppi. Kertoo kyllä tykkäävänsä mun rinnoista ja seksin aikana rinnat saa paljon huomiota. Mutta paska olo jäi. Mies ei tunnu ymmärtävän miten pahalle tuntuu. Sanoo, että kaikkihan isoista rinnoista tykkää. Että olisiko parempi valehdella pettämisen syystä. No olisi! Katuu siis tekoa, mutta ei ymmärrä miksi jaksan pahoittaa mieleni rintojen suhteen. Itse nautin kun rintojani nuollaan ja puristellaan, mutta tapauksen jälkeen en ole kyennyt nauttimaan. Ajattelen vaan miehen haaveileva niistä supertisseistä. Tuli tämä mieleen tuosta ketjusta, jossa nainen möläyttänyt miehen kalun koosta. Toipuisiko mies ikinä jos nainen pettäisi isokaluisen miehen kanssa, koska se nyt vaan on niin vastustamaton ja tekee hyvää. Mutta että kyllä se oman miehen keskivertokin ihan hyvin passaa ja mitä siitä mieltä pahoittamaan. Miten tilanteen voi korjata vai voiko mitenkään?
Muijalla on kanssa A kupit mitkä on ihan kivat,kiinteät ym. Mutta akka ei halua että niihin kosketaan eikä halua seksiäkään,nyt olenkin haaveillut jostain seksi kaverista millä olisi isot tissit vaikka pienetkin kelpaa oikein hyvin.
Mulle on ihan sama olisiko akan panokaverilla iso tai pieni kulli koska se on kerrasta poikki jos jää kiinni,muija saisi laittaa kamansa kassiin ja lähteä tuon kullin luokse heti.
Vierailija kirjoitti:
Jotkut tyhmät oikeesti edelleen kuvittelee et kaikki miehet on isojen tissien perään? :D Tunnen pirun monta miestä joita viehättää pienet rinnat. Onks nää "miehet rakastaa vaan isoja tissejä" joidenkin typerien naisten aivopieruja? :D
Ei, vaan pienirintaisten naisten kokemuksia. En minäkään ymmärrä, että miksi miehet ovat minusta kiinnostuneet alkujaankaan ja rintani suhteen aikana kommenttien mukaan osoittautuivat liian pieniksi. En käytä push-up rintaliivejä, niiden koon näkee vaatteetkin päällä ja silti kuulemma isorintaisempi olisi hyvä olla.