Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

miten abortista selviää?itkettää" !

Vierailija
24.02.2006 |

Kommentit (56)

Vierailija
21/56 |
24.02.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voi pyhä yksinkertaisuus !

Vierailija
22/56 |
24.02.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Otapa selvää myös sikiön tuntemuksista kohdussa,esim kipu yms..

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/56 |
24.02.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Abortti säilyy mielessäsi aina. Vielä vanhana mummonakin mietin, minkälainen ja minkäikäinen olisi tuo sinun lapsesi, jonka menit poistamaan elämästänne.

Itse en ikinä pystyisi siihen. Olen kuullut niin monet kerrat, miten joku itsee abortoituja lapsiaan, että en jaksaisi enää yhtään kuummella tuota soopaa. Oma moka.

Ja ajattele nyt 1v2kk. Se on jo ihan ok ikäväli. Miten ihmeessä ihmiset pärjäävät kaksoseten kanssa??? Kun vauva olisi siinä iässä, että alkaa ryömiä jne, toinen on jo iso lapsi, joka pystyy toimittamaan asiansa, osaa kävelä jne (siis jos normaali lapsi kyseessä).

Vierailija
24/56 |
24.02.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Elät ilmeisesti itse täydellistä elämää? Kuka/mikä tekee Sinusta niin hyvän, että voit tuomita muita?? Vingu lainsäätäjille, jos abortti noin kauhistuttaa. Tekopyhää ja lapsellista tuollainen.

Vierailija
25/56 |
24.02.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

sanot sä mitä vain. Tsemppiä AP.lle, äläkä näistä " paremmista ihmisistä" perusta..

Vierailija
26/56 |
24.02.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Niille joille se on abortti on vaihtoehto se heille suotakoon ilman syyllistämisiä.Parempi vaihoehto seki entä monta hyljättyä tai tapettua lasta lisää tai monta väsyneen äitinsä menettänyttä lasta.Teän muutamien pitäis varmaan tusta ehkäisystä lähteä saarnaan kehtysmaihin missä aidsin leviäminen on todellisempi ongelma entä suomen aborttiluvut.

Vierailija
27/56 |
24.02.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

minä en hyväksy? Itselläni on lapset juuri tuolla 1v2kk ikäerolla. Alku oli kieltämättä rankaa kahden niin pienen kanssa. Mutta hetkeäkään en epäillyt ettenkö tätä toistakin ottaisi vastaan.

Tällä hetkellä saan tuo alun rankan ajan kymmen kertaisena takaisin, lapset ovat hyiä ystävi keskenään, leikkivät toistensa kanssa päivät pitkät. He eivät tarvitse minua leikkeihinsä tai viihdyttäjäksi. Toivin että he pysyvät hyvinä ystävinä aikuisiksi asti! Kyllä tuo toinenkin pikku-ukkeli oli tarkoitettu meille ehdottomasti juuri silloin kun hän otti tullakseen.

Vierailija
28/56 |
24.02.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joten se siitä teidän hyvyydestä.

Vierailija
29/56 |
24.02.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jokainen tekee päätöksen itse, eikä toista saa mennä tuomitsemaan. Olen lukion maikka, ja oppilaani teetti abortin muutama vuosi sitten ja siihen se koulunkäynti jäi. Jokainen tekee itse ratkaisunsa, joten ihmettelen tätä hirveää tuomitsemista silti. Se on minusta tällä palstalla ehdottomasti huonoa ja kertoo jotain kirjoittajien tasosta.

Vierailija
30/56 |
24.02.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sikiön kipuihin viittaat, mutta eipä se raskaus eikä synnytyskään kivutonta ole. Ja synnytykseenkin voi yhä nykyään kuolla.

26 taitaa olla juuri niitä ihmisiä, jolla ei ole mitään käsitystä siitä, miten rankkaa lapsen antaminen adoptioon on. Hehkutetaan, että synnyttää pitäisi sellainenkin lapsi, jota ei haluta, mutta ei ajatella sen pidemmälle. Äiti voi saada traumoja ja mielenterveysongelmia tuostakin loppuiäkseen.

Vierailija
31/56 |
24.02.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja yllätysvauvakin olisi toivottu,jos sellainen joskus puolihuolimattomasti saisi alkunsa.

Vierailija
32/56 |
24.02.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

jota eräät täällä osoittavat.Mutta, kuten sanottua, oma kehu (omasta hyvyydestä) tulee parhaiten esille ihmisillä, joita kukaan ei kehu.Se, että äidiksi voi tulla ihminen, jonka empatiakyky on teikäläisen tasolla, on sääli. Joku ilmaisee kärsimyksensä, niin korppikotkat liihottavat paikalle, ja nokkivat lisää. Raukkamaista, hävetkää!

Vierailija
33/56 |
24.02.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mutta kumpi mieluummin kuolema vai elämä?

Vierailija
34/56 |
24.02.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei varmaan kukaan.

Vierailija
35/56 |
24.02.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

lapsi on saanut alkunsa turvallisessa ja vakaassa parisuhteessa! Raiskaukset, isättömät lapset yms. ovat siten asia erikseen.

Vierailija
36/56 |
24.02.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

8 aborttia, eli se on ehkäisykeino hälle. Mut ei tulis mieleen lähteä häntä haukkumaan,vaik tietää etten pidä tekojaan oikeana.

Vierailija
37/56 |
24.02.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

käy juttelemassa terveyskeskuksessa vaikka vain terkkarin kanssa tai soita neuvolaan ja varaa aika itsellesi.

Vaikean ratkaisun olet joutunut tekemään, enkä usko että päätös tapahtui helpoin perustein. Äläkä ota itseesi noitten kaksinaismoralististen olen-superäiti-ja-täydellinen-ihminen-voi-kun-kaikki-olisivat-ja-eläisivät-niin-kuin-minä-sanon-vauhkojen kirjoituksista.

Vierailija
38/56 |
24.02.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

On ihan omaa tyhmyyttä jos tekee tosta syystä abortin. Tyhmästä päästä kärsii koko kroppa.

Vierailija
39/56 |
24.02.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

ajatella itsesi steriloimista. Huomasit tehneesi väärän ratkaisun ja nyt kaduttaa. Tämä on tietysti inhimillistä.

Vierailija
40/56 |
24.02.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

hälvenee.