Hohhoijakkaa

Mitä mun pitäis tehdä? Perheessä on kaksi lasta: 3-vuotias ja 1,5-vuotias. Mies harrastaa omia harrastuksia, käy lenkillä ja salilla monta kertaa viikossa. Sitten kun puhutaan minun harrastuksistani, niitä ei ole. Syy tähän on se, ettei mies anna minulle yhtään vapaa-aikaa. Hän ei suostu katsomaan yhtään ylimääräistä lasten perään, jotta minä pääsisin joskus omiin harrastuksiini. Saati kavereita tavata. Mies haluaa kontrolloida kaiken. Lääkäri määräsi minulle fysioterapiaa jumissa oleviin niskoihin. Sinnekään en pääse, koska se ei miehelle sovi. Minun pitäisi viedä lapset isovanhemmille siksi aikaa. Alkaa olla aika paskaa...

Sanomattakin selvää että meidän ennen ihan ok parisuhde on mennyt han perseelleen lasten myötä. Mies nukkuu hyvin, harrastaa ja jää aikaa itselle. Mä taas oon aina lasten kanssa, en saa nukuttua kunnolla. Ei voi vaatia et isovanhemmat meidän lapsia aina hoitaa.... Omia ne on. Pitääkö täs jotain maksullista lastenhoitoa kohta ottaa?!?!

Kommentit (5)

Eiymmärrä

Ja sä oot niin rakastunut? Missä vaiheessa nämä kiellot alko? Käytkö töissä? Mene jos et, ja hankkiudu eroon koko äijästä.

Tiedoksi, aikuonen ei kysy kumppaniltaan vaan ilmoittaa. Menen tiistaina jumppaan. Hoidat laspet sen ajan. Piste.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija

Miksi et keskustele asiasta miehen kanssa? Yksi ainoa kerta riittää. Kerro, että sinä haluat käydä harrastuksissa ja nähdä kavereita ja mies voi olla silloin olla lasten kanssa. Jos tämä ei miehelle käy, ilmoita ihan rauhallisesti, että asia on sinun puoleltasi selvä. Sinä haluat eron.

Sinulla on vain yksi ainoa elämä! Älä vietä sitä kynnysmattona.

Vierailija

JSSAP!!
Tää on muuten toinen kerta tänä vuonna, kun olen käyttänyt tätä fraasia ilman sarkasmia.

Toki kannattaa puhua ensin miehelle. Selität saman mitä tuossa viestissäsi kerroit ja vaadit miehen ymmärtämään sinua.

* Tämä kenttä pitää täyttää jotta oikeat käyttäjät erottuvat boteista.

Poiminnat

Suosituimmat

Uusimmat