Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Saako seksiäänet kuulua kerrostalossa iltasella?

Vierailija
24.05.2016 |

Naapuri oli jättänyt lapun, että meiltä kuuluu seksiääniä heille ja että meidän pitäisi lopettaa, koska heidän lapset häiriintyy tästä. Ei siis harrasteta kovaäänistä seksiä yörauhan aikaan eikä muutenkaan mitään orgioita pidetä. Ehkä 3-4 kertaa viikossa kello 18-21 välillä harrastetaan ja se saattaa toki kuulua naapuriin. Meillekin kuuluu heidän lasten leikit eli uskoisin, että äänieristys ei ole tässä talossa kaikkien paras.

Kommentit (328)

Vierailija
321/328 |
02.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meillä kyllä aina lauantaisin klo 19.30 alkaa naapurista kuulua kamala seksin ääni, kun akka ulisee kuin pistetty sika. Ja kyllä se ukkokin siellä jotain välillä örähtelee. Itse en hiljaisena sekstailijana voi moista huutamista käsittää. Eivät naisystävänikään ole pitäneet mitään ääntä hässiessämme.

t. Oolofi-04

Vierailija
322/328 |
02.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Naapuri on seksiä käyttäen lapsensakin tehnyt että suotta inisee. Jatkakaa vaan hommia.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
323/328 |
02.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Normaalit elämisen äänet saavat kuulua. Jos ei kestä että naapurista kuuluu ääntä (tarkoitan normaaleja elämisen ääniä, en mitään tahallista möykkäämistä) niin sen häiriintyvän on muutettava muualle esim. omakotitaloon.

Äänekäs seksi ei ole normaalia, vaan hullun toimintaa. Pitäisi ymmärtää, että olemme ihmisiä emmekä elukoita. Tai ei kai eläimetkään huuda hulluna sekstaillessaan. Ei kärpäset ainakaan.

t. Oolofi-04

Vierailija
324/328 |
02.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Saa! Jokaisella on oikeus toteuttaa seksuaalisuuttaan ihan niinkuin haluaa. Kysy vaikka sexpolta.

Vierailija
325/328 |
03.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Saa ja se on jopa toivottavaa. Kiihoittaa kuunnella.

Ja mukavampaa on kuunnella lemmen ääniä kuin että naapurissa vedettäisiin toisia turpaan.

Vierailija
326/328 |
06.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Seksi on täysin normaali elämisen ääni, josta vain kateelliset häiriintyy.

Laita heille takaisin lappu, että itse häiriinnytte heidän lastensa metelöinnistä 24/7, että pitäkää ne kersat hiljaisina. Näin olen sanonutkin kun joku mamma valittanut seksiäänistä.

Meillä harrastetaan sekslä jatkuvasti eikä siinä todellakaan tarvitse hiljaa pysyä. Jos joku ei kestä normaalin elämisen ääniä, niin muuttakoot muualle, ei minun ongelmani. Sitäpaitsi lasten äänet on mulle niin kidutusta, että Kuuntelen itse mitä tahansa orgioita sata kertaa mieluummin, eikä haittaa edes.

Se naapuri on vaan kateellinen kun on itse puutteessa (vähäinenkin seksielämä lienee loppunut siihen kersaan), ei ole teidän ongelma.

Vierailija
327/328 |
06.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Normaalit elämisen äänet saavat kuulua. Jos ei kestä että naapurista kuuluu ääntä (tarkoitan normaaleja elämisen ääniä, en mitään tahallista möykkäämistä) niin sen häiriintyvän on muutettava muualle esim. omakotitaloon.

Äänekäs seksi ei ole normaalia, vaan hullun toimintaa. Pitäisi ymmärtää, että olemme ihmisiä emmekä elukoita. Tai ei kai eläimetkään huuda hulluna sekstaillessaan. Ei kärpäset ainakaan.

t. Oolofi-04

Äänekäs seksi todellakin on täysin normaalia. Helvetin vaikeahan siinähän olisi hiljaa pysyä, ja vähentää nautintoa jos pitää väkisin. Voi sua raukkaa kun et tiedä mitä oikea nautinnollinen seksi on.

Vierailija
328/328 |
06.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Naisystäväni naapurit tietävät koska olen kylässä, sen verran kovaa ulvoo pantaessa :)

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä seitsemän kolme