Parhaat vartalotyypit? (katso kuvasta)
Nimetkää mielestänne paras nais-ja miesvartalotyyppi alla olevan linkin kuvasta
Kommentit (38)
Chubby iskee molemmista. Miehistä myös bearmode on kiva.
Fit ja chubby naisista tuon kuvan mukaan, athletic on liian lihaksikas mun makuun.
Miehet ei kiinnosta.
Miehillä fit ok mutta athletic on optimaalinen. Naisilla menee näitten lisäksi vielä ehkä chubby jos tosiaan ei ole tuosta kuvasta läskimpi.
Miehistä fit ja naisista obese.
M21
Tykkään skinnysta eniten molemmilla.
Miehillä fit, naisilla chubby ja kakkosena fit. Itse olen nainen.
Obese naisilla ja skinny,fit,athletic miehillä 💪
N17 135 kg
Mies: Skinny
Nainen: Fit-athletic-chubby
Fit molemmilla paras.
T. Skinny fat nainen
Näistä molemmista puuttuu normaali, joka olisi jotain atleettisen ja chubbyn välillä. Se olisi omaan makuuni paras.
M40v kirjoitti:
Fit ja chubby naisista tuon kuvan mukaan, athletic on liian lihaksikas mun makuun.
Miehet ei kiinnosta.
Aika outoa jos ei silti mitään mielipidettä ole parhaasta vartalotyypistä. Onko sulle aivan yhdentekevää mikä itse olisit? Jännä, että oikein noin tarvitsee erikseen painottaa "Miehet ei kiinnosta." Pelkäätkö, että joku luulee homoksi jos kerrot minkälainen miesvartalo esteettisesti eniten silmää miellyttää?
Vierailija kirjoitti:
M40v kirjoitti:
Miehet ei kiinnosta.Aika outoa jos ei silti mitään mielipidettä ole parhaasta vartalotyypistä. Onko sulle aivan yhdentekevää mikä itse olisit? Jännä, että oikein noin tarvitsee erikseen painottaa "Miehet ei kiinnosta." Pelkäätkö, että joku luulee homoksi jos kerrot minkälainen miesvartalo esteettisesti eniten silmää miellyttää?
Juujuu oishan se ilman muuta aika gay jos ois joku mielipide miehen vartalosta ;)
Parhaat on miehistä fit ja naisista chubby.
Musta miehistä parhaat on fit, kakkosena bear mode. Athletic olis luultavasti ei-kuvauskunnossa kanssa hyvä, mut kuvaa varten pumpattuna liikaa.
Naisita paras ois athletic ilman noita silareita, kakkosena fit ja skinny, joiden välillä ei musta ole hirveästi eroa (tolla skinny-kuvan naisella on paremmat raamit kuin fit-kuvan naisella, mutta haluaisin sille snadisti enemmän painoa).
Naisella chubby ja miehellä athletic ja chubbyn puoliväli.
Vierailija kirjoitti:
Olen kai jotenkin nykyajan fitnessbuumin ylikyllästämä mutta miehillä ja naisilla minusta parhain oli athletic.
Samat sanat. Yritin miettiä, että miksi, niin ne näyttivät jotenkin kaikista elinvoimaisimmilta.
Miehet fit ja bearmode
Naiset athletic ja chubby