Jos nyt saisit tyttären, mikä hänen nimekseen tulisi?
Minä pidän nimestä Helena, mutta - yllätys yllätys! Sehän onkin jo yhden sukulaisen nimi, harmi.
Kommentit (64)
ja nimi jo valmiina: Mai Selene
isosiskot Emma Elisabeth ja Alva Elvira
m_s ja neitinen rv 26+
Kitri! :)
Ihastuin siihen eilen juuri ja tuntuu juuri tänään niin ykköseltä, että varmaan juuri sen nimen haluaisin tyttärelle antaa.
joten jos tytsi nyt sit tulee ni nimi on Sinna Tia Julianna ja tuo viimmonen on kutsuma nimi.. :) ollu jo monta vuotta valmiina.. :o)
mutta Linda Olivia
koska almanakasta
Muuten suosikkini on Mimosa ja Odessa
iita mari tai fanni iita maria.
olen tykästynyt myös nimeen seela ja aino on aina iki-klassikko,kaunis nimi!
Daniela! Mies ei ole tykästynyt:(. Todennäköisesti prisessasta tulis Leila.
Olemme miehen kanssa päätyneet yhteisymmärrykseen tästä vaikkei edes vauvaa masussa :)
Tytöstä tulisi Kiia. Joko Kiia Katariina tai Kiia Viktoria.
JOS saisin ihan yksin päättää,tytöstä tulisi Kiara Satu-Kirsikka :)
ps.ja jos meille tyttö joskus tulee niin yritän ujuttaa sen Kiian perään tuon Satu-Kirsikan ;)
Kiia Satu-Kirsikka :)
Todennäköisesti tyttölapsosesta tulisi kuitenkin Selja Marikki. Kovasti houkuttaisi myös löydökseni, toistaiseksi uniikki nimi-ihanuus Eleisa. Eleisa Elanor, ehkäpä :)
..jos olisi tullut niin nimeksi olisi saattanut tulla...
Vivianna :)
Kolme lasta haluttiin, ja kolmelle tytölle oli jo nimet valmiina. Mutta, mutta.. kolme poikaa tuli...
Olen tykästynyt enemmän ja enemmän nimeen Lyydia, se on niin kaunis, mutta ei vaikea.
(d ei todellakaan ole vaikea nimessä, tyttäreni on mainiosti pärjännyt d:llisen nimensä kanssa)
Toiseksi nimeksi sitten jotain pidempää ja perinteistä,
Auroora tai Vilhelmiina tai Amalia tai Eufemia tai Fredriika tai Vellamo tai Matleena tai .....