Jos nyt saisit tyttären, mikä hänen nimekseen tulisi?
Minä pidän nimestä Helena, mutta - yllätys yllätys! Sehän onkin jo yhden sukulaisen nimi, harmi.
Kommentit (64)
niin tytöstä tulisi varmaan Jade Isla Aurora, mutta mies ei tykkää Islasta eikä Aurorasta... Ihan hyvä nimi silti keksittiin, mutta jääköön se vielä paljastamatta ;-).
neronja rv20+4
että minä olin joku aika sitten ihastunut nimiin Immi Hilja Hallatar ja Aura Ilmi Kuutar. Jälkimmäinen kyllä viehättäisi edelleen (ja Immi Hilja Kuutar ei myöskään olisi hassumpi). Aura Kuutar on yksi minun ja miehen yhteisistä suosikeista, mies ei ole oikein lämmennyt Immille tai Ilmille.
heiviö:
olisi hänestä tullut Immi Menni Tyyra-Kuutar. Keksin sen illalla ja ihastuin siihen niin, että pyörittelin sitä päässäni unissanikin. Mutta niin pyöritteli mieskin silmiään kun kuuli uusimman kotkotukseni. Järkevästi ajatellen en voi häntä siitä moittiakaan...
Aura Kuutar on aivan ihana nimi:) Mitenkä saisin Auran läpi miehelle... Kaksi tyttöä on jo kastettu, eikä nimi kelvannut kummallekkaan. Nyt olisi kolmas tulossa, tosin voi olla poikakin...
Nimi, jonka jo ptkään olen halunnut antaa, mutta ne miehet...:
Aura Inkeri
olisi hänestä tullut Immi Menni Tyyra-Kuutar. Keksin sen illalla ja ihastuin siihen niin, että pyörittelin sitä päässäni unissanikin. Mutta niin pyöritteli mieskin silmiään kun kuuli uusimman kotkotukseni. Järkevästi ajatellen en voi häntä siitä moittiakaan...