Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Minkä kosmetiikka-/hygieniatuotteen ostit viimeksi? Miksi päädyit juuri siihen tuotteeseen?

Vierailija
24.05.2016 |

Mä ostin Erittäin hieno suomalainen hoitoaineen. Mun edellinen hoitoaine loppui ja ajattelin kokeilla tuota, olisiko hyvää. Olisin ostanut Linna- hoitoaineen, mutta se oli hyllystä loppu joten päädyin sitten tuohon Ehs- hoitoaineeseen.

Oon jo jonkun aikaa tykännyt käyttää kotimaisia ja silikonittomia tuotteita. Edellinen hoitoaine oli XZ- merkkinen ja nyt kun se loppui, päätin testata toista kotimaista merkkiä. 🤗

Kommentit (26)

Vierailija
21/26 |
24.05.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ostin (tilasin netistä) tänään Dolce & Gabbanan Light Blue hajuveden (50ml) ja Jil Sanderin Sun hajuveden (30ml). Light Blue on ehdoton suosikkini kesätuoksuista, niin täydellisen raikas ja naisellinen samaan aikaan. Sun on myös hyvin suosittu ja kehuttu kesätuoksuista sekä oli nyt alennuksessa joten halusin kokeilla pienen pullon kanssa josko siitä tulisi toinen suosikkini.

Vierailija
22/26 |
24.05.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ostin pari purkkia Widmerin kasvovoiteita. Olen hajusteille allerginen ja nämä ovat muutenkin osoittautuneet hyviksi. Toisen näistä otin isommalla suojakertoimella kuin ennen, koska haluan suojautua auringolta hyvin.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/26 |
24.05.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nyxin irtopuuterin koska olin kuullut kehuja ja Lumene Natural Code CC-voiteen, koska on edullinen ja arkikäytössä hyväksi todettu.

Vierailija
24/26 |
24.05.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tule 15 kertomaan millaista Lidlin bb-voide oli! :)

Vierailija
25/26 |
24.05.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

XZ energisoiva hedelmä- shampoo

-tarkoitettu käsitellyille hiuksille

-kotimainen tuote

-eläinkokeeton

-olen käyttänyt samaa jo pitkään

Vierailija
26/26 |
24.05.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nivean Roll-on antiperspirantin. Olen merkkiuskollinen ja kainalotuotteeni on ollut Nivea niin kauan kuin olen itse ostokseni tehnyt. Toki säännöllisesti suoritan vertailuja eri vaihtoehtojen välillä, vaikka se onkin vähän ahdistavaa. Yleensä ei tarvitse vaihtaa ja tottua uuteen vieraaseen.