Vierailija

Ajatusleikki: kulttuurissamme hyväksyttäisi että mies voi ottaa useamman vaimon. Ja sinulla ei olisi siihen mitään sanottavaa eikä mahdollisuutta erota. Ottaisiko miehesi uuden nuoren vaimon rinnallesi?

Kommentit (13)

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija

Vierailija kirjoitti:
En ottaisi vaikka olisi varaa. Useamman ihmisen avioliitoissa riitojen määrä on suurempi. 

m45+

Mormonit elävät samassa taloudessa jolloin paljon riitoja. Muslimi-vaimot taas ovat jokainen oma talousyksikkö, mies kiertää kotien välillä. Ei ole riitoja.

Vierailija

Voi olla. Toisaalta sillä on aika pieni, joten ehkä joka tyttö ei lähtisi mukaan. Minä ajattelin niin, että symppis luonne on tärkeämpi kuin seksi.

Vierailija

Luulen että ei ottaisi, mutta mistä sitä koskaan tietää. Sit pitäis riittää paukut ja munaa kahdelle tai kui monelle ikinä sitte.. Siinähän oiski sitten tekemistä pitää useempi nainen tyytyväisenä.. Epäonnistuminen tarkoittaisi useampaa nalkuttavaa ämmää, jotka kivasti siinä liittoutuisi vielä keskenään. Hmm :D

Vierailija

No enpä usko, jos se mahdollisuus tulisi nyt yhtäkkiä voimaan. Ensinnäkin mieheni on keskituloinen, joten ei hänellä olisi varaa elättää nuorta vaimoa ja mahdollisia lapsia, nytkin ollaan riittävän ahtaalla, vaikka minä olen suhteellisen hyvätuloinen. Pitäisihän olla isompi talokin ja kolmas auto jne. Toisekseen miehelläni ei varmaan olisi paukkuja pitää kahta naista seksuaalisesti tyytyväisenä, minussakin on riittävästi. Ja kolmanneksi ei sopisi mieheni vanhanaikaiseen arvomaailmaan; hän katsoo avioeroja erittäin karsaasti ja tiedän hänen suhtautuvan kielteisesti myös polyamoriaan. Lapsia hän ei halua missään tapauksessa enää lisää.

Mutta vaikea tietysti sanoa, jos olisi kasvanut kulttuurissa, jossa moniavioisuus olisi täysin hyväksytty ja yleinen tapa.

* Tämä kenttä pitää täyttää jotta oikeat käyttäjät erottuvat boteista.

Poiminnat

Suosituimmat

Uusimmat