Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Olenko valmis elämään puutteessa koko loppuelämäni?

Vierailija
23.05.2016 |

Jos sitoudun tähän ihanaan, rakkaaseen mieheen, joka tulee toimeen vähemmällä seksillä kuin minä... sitoudun käytännössä elämään puutteessa koko loppuikäni. Olenko valmis siihen? Olisitko sinä?

Kommentit (23)

Vierailija
1/23 |
23.05.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi et voi masturboida?

Vierailija
2/23 |
23.05.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

En olisi.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/23 |
23.05.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

En.

Vierailija
4/23 |
23.05.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä! Rakkaus voittaa kaikki esteet.

Vierailija
5/23 |
23.05.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eihän se seksi ole koko elämä. Suklaastakin tulee yhtä hyvä olo kuin seksistä. Tai urheilusta.

Vierailija
6/23 |
23.05.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onhan sulla terveet kädet? Et siis voi kuolla panetukseen.

Vierailija
7/23 |
03.06.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tämä on mulle ihan todellinen ongelma...

Vierailija
8/23 |
03.06.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mieshän ei voi oppia tulemaan toimeen enemmällä seksillä?

Vierailija
9/23 |
03.06.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä tietysti, jos ihminen olisi minulle se rakkain ja ihanin. Iloitse siitä, että olet sellaisen ihmisen löytänyt! 

Vierailija
10/23 |
03.06.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mieshän ei voi oppia tulemaan toimeen enemmällä seksillä?

Oi mahtavaa olisi jos voisi...

Vierailija
11/23 |
03.06.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ai se oot sinä. Mä kerroin jo että joko mies on eunukki tai sillä on toinen.

Joten anna ukaasi.

Vierailija
12/23 |
03.06.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä en olisi.

nimim. ei puolentoista vuoteen seksiä ja avioeropaperit lähtevät eteenpäin ensi viikolla

Vierailija
13/23 |
03.06.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voisin tietysti. Miten tilanne olisi yhtään parempi sinkkuna?

Vierailija
14/23 |
03.06.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Seksi tämän miehen kanssa on tosi hyvää ja silloin kun sitä on hän on innostunut ja erittäin intensiivisesti hommassa. Tätä vaan tapahtuu mun makuun liian harvoin... Mutta yritän ajatella et parempi saada harvoin hyvää kuin usein huonoa.

Vierailija
15/23 |
03.06.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

En ymmärrä ihmisiä, jotka vertaavat rakastelua toisen ihmisen kanssa masturbointiin, niissä ei ole juuri mitään samaa. Itse kaipaan intiimiä läheisyyttä, se on se seksin juju, ei orgasmi. Enkä halua miestä, jolla on minua pienemmät halut, itse kun en kieltäydy koskaan.

Vierailija
16/23 |
03.06.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hmm. Minkä ikäsiä olette? Onko teillä lapsia? - aen takaa ihan niinkin yksinkertaita asiaa, että seksuaaliset halut saattavat vaihdella pidemmän ajan kuluessa puolin ja toisin, Mutta toki tuo kysymys "elämään puutteessa loppuelämän" antaa mielikuvan, että voi kyllä olla parempi pysyä sitten vaikka vain ystävinä kuin odottaa, että toinen muuttuisi. - Joudutkin nyt puntaroimaan, että mitä hyviä tai mahd. muita huonoja puolia suhteessanne muutoin on?  Pelkästään seksin varaan rakentuva suhde on minusta vähän köyhä, ellei kyse ole nimenomaisesti seksisuhde. - Mutta on vaikeaa ja yksilöllistä se, kuinka paljon on tarpeeksi.  

Vierailija
17/23 |
03.06.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mun mies tykkää kyllä halailusta ja silittelystä kovasti, vaikka seksiä olisikin harvemmin. Musta se on tärkeämpää, orgasmeja saan aikaan itsekin mutta itsensä halailu on hankalampaa :D

Vierailija
18/23 |
03.06.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Riippuu siitä miten paljon harvemmin mies haluaa seksiä. Jos kyse on siitä, että mies haluaa kerran viikossa siinä missä minä haluaisin joka päivä niin ehkä tuo vielä menisi. Sitten kun aletaan puhumaan siitä että miehelle riittäisi kerran kuussa, niin en usko että tulisi toimimaan. Varmaan sitä miestäkin alkaisi vituttamaan kun itse sitä kuitenkin vihjaisi miten haluttavana miestä pitää ja ukko vain ajattelisi, että eikö tuo nainen  jo hemmetti soikoon saanut seksiä huhtikuussa?!

Vierailija
19/23 |
03.06.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä olisin ollut valmis mutta ero tuli muista syistä. Eikä sitä vähän ollut mutta itse olen seksuaalisempi mitä exä oli mutta olisin ollut valmis elämään niin koska seksiä kuitenkin oli ja hellyyttä.

Vierailija
20/23 |
03.06.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Käytännössä useimpien miesten arkea. Jo ihan siitä syystä ettei kovin moni saa naisia. 

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan viisi seitsemän