Tilanneviesti

Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Vierailija

Joskus ollut niitä kun kerran vihlaisee päässä kovaa. Nyt mulla vihlaisee vähän väliä, ei muutoin särje ollenkaan.

Vain toisella puolella

Kommentit (15)

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija

Vierailija kirjoitti:
joku hermojumi tms. mulla oli samanlainen joku aika sitten ja aluksi luulin että on korvasärky kun "tuikki" korvaan. 

Kuulostaa purentavialta.

Vierailija

Mullakin tulee sähköisukuja päähän. Kauhea rätinä juuri ennen kun nukahtaa. ja ei, en ole ikinä käyttänyt mielialalääkkeitä.

Niskajumi, sama täällä. Välillä "viiltää" päälaella, välillä toisen silmän takana. Tarkista työergonomia, istutko väärin, esimerkiksi liian etukenossa? Pyörittele hartioita ja venyttele varovasti niskalihaksia. Kannattaa ehkä käydä myös fysioterapeutilla ja jos ei auta, niin hierojalla. 

Vierailija

Mulla vihlaisee joskus todella kovaa päästä, yleensä jommalta kummalta sivulta. Oma diagnoosini on lihasjumi, joten käyn hieronnassa kerran kuussa. Päätetyöskentely jumittaa hartiani jne niin pahasti, että vihlontaa tapahtuu joskus todella useinkin. 

Vierailija

Niskajumi. Mulla helpotti, kun vaihdoin tyynyn ihan matalaan ja fysioterapeutin niskajumppaohjelma. Niitä vihlaisuja tulee harvakseltaan edelleen, mutta ei enää niin voimakkaana. Käytän tietokonetta paljon.

Vierailija

Ihan tuolta takaraivosta on arka, auttaako niskajumppa sinne saakka?
Kuinkakohan nopeasti huomaa että alkaako auttamaan? Auttaisiko lihaksien rentouttaja lääkkeet?

Poiminnat

Suosituimmat

Uusimmat