Vierailija

Sen sijaan että yrittäisivät tehdä kesystä miehestä jännemmän? Luulisi että kesyä miestä on helpompi uudelleenkouluttaa.

Kommentit (14)

Vierailija

Kesyssä miehessä ei oo mitään jännää, on vaan parhaansa mukaan juuri sitä mitä käskee olemaan. Jännämies on mysteeri.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija

Tänään taas överipaljon näitä jännämies/alfa/ lompakkoloinen/ naisen seksuaalinen valta avauksia. Puhut asioista joita iso osa naisista ei tunnista omassa elämässään. Esim minä en jää miehiä kahteen ryhmään vaan ihastun jos ihastun. Ei ne mitään laskelmoituja valintoja ole suurimmalle osalle ihmisistä.

Vierailija

Vierailija kirjoitti:
Tänään taas överipaljon näitä jännämies/alfa/ lompakkoloinen/ naisen seksuaalinen valta avauksia. Puhut asioista joita iso osa naisista ei tunnista omassa elämässään. Esim minä en jää miehiä kahteen ryhmään vaan ihastun jos ihastun. Ei ne mitään laskelmoituja valintoja ole suurimmalle osalle ihmisistä.

Kuka on väittänyt että ne on laskelmoituja valintoja? Eihän ne olekaan. Ne on alkukantaisen eläimellisiä tunnepohjaisia valintoja, että jännämies herättää kiimaa, kun taas kiltti mies ei herätä kuin tylsästi aamukahville.

makethejp

Millainen on "jännämies", "alfamies" on vissiin kovin suhteellinen käsite. Aina löytyy lahjakkaampia, osaavampia, komeampia, romanttisempia, älykkäämpiä yksilöitä. Onko se nyt sitten keskiluokkaan kuuluva, todellisuudessa huonon itsetunnon omaava (omaa alfa-uros statustaan korostava ja sillä oma itsetuntoaan pönkittävä), jonkinasteiset sosiaaliset taidot omaava "viriili " muutaman minuutin jaksava, aistillisuudesta, emotionaalisuudesta, erotiisesta rakkaudesta, intuitiivisuudesta, intohimosta piittamaton ja ymmärtämätön, huumorintaju: korotetaan heikkoa omanarvontuntoa nauramalla heikommille, puujalkavitsit etc... En tiedä, ei toisaalta kiinnostakaan.

Vierailija

Olipa tyhmä kysymys otsikossa. Eikö se ole itsestään selvää?

On kiva saada koukutettua mies jonka moni nainen haluaa, mutta ei saa.

Vierailija

Vierailija kirjoitti:
Olipa tyhmä kysymys otsikossa. Eikö se ole itsestään selvää?

On kiva saada koukutettua mies jonka moni nainen haluaa, mutta ei saa.

Lisään vielä että itse en tykkää jännämiehistä. Olen aina halunnut kiltin betamiehen ja sellaisen sain.

Vierailija

Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:

Kuka on väittänyt että ne on laskelmoituja valintoja? Eihän ne olekaan. Ne on alkukantaisen eläimellisiä tunnepohjaisia valintoja, että jännämies herättää kiimaa, kun taas kiltti mies ei herätä kuin tylsästi aamukahville.

Ainakin avauksessasi kysyt että miksi nainen tekee näin kun hän voisi tehdä myös näin. Ei tuohon ole mitään vastausta koska kyse ei ole mistään valinnasta. Edelleen suurin osa miehistä on ihan normaaleja eivätkä joko rikollisia (jännämiehiä?) tai syrjäytyneitä (kesyjä?). Itseäni kiinnostaa ne normaalit. Ja niiden normaalienkin keskuudessa on paljon erityyppisiä ihmisiä.

Vierailija

Mä en tiedä yhtään naista, joka olisi koskaan halunnut mitään "jännämiestä" kesytettynä tai kesyttämättömänä. Ja itsekin naisena tunnen aika paljon muita naisia. Aapeen kysymys on siis väärin asetettu.

Vierailija

Yksi selitys olisi huono isäsuhde ja yritys ns. sulkea ympyrä. Lapsena yritti kerta toisensa jälkeen voittaa isänsä sydäntä, vain saadakseen torjuntaa, tai hyväksyntää ja torjuntaa vuorotellen. Jos isona tyttönä saisi isän kaltaisen välttelevän miehen vihdoin itselleen, se hyvittäisi puuttuneen isänrakkauden ja saisi naisen vihdoin uskomaan, että on rakkauden arvoinen.

Vierailija

Vierailija kirjoitti:
Yksi selitys olisi huono isäsuhde ja yritys ns. sulkea ympyrä. Lapsena yritti kerta toisensa jälkeen voittaa isänsä sydäntä, vain saadakseen torjuntaa, tai hyväksyntää ja torjuntaa vuorotellen. Jos isona tyttönä saisi isän kaltaisen välttelevän miehen vihdoin itselleen, se hyvittäisi puuttuneen isänrakkauden ja saisi naisen vihdoin uskomaan, että on rakkauden arvoinen.
tyhmä teoria

* Tämä kenttä pitää täyttää jotta oikeat käyttäjät erottuvat boteista.

Poiminnat

Suosituimmat

Uusimmat